Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » søn 19 nov 2017 20:34

Dead Space 3 hvilke jeg glæder mig enormt til at komme igennem. Det er sørme ikke særlig godt. Men ok, der er en masse trofæer at hente.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » søn 19 nov 2017 21:00

Prøver at spille noget Star Wars Battlefront II MP, men det er sq lidt op af bakke.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 19 mar 2018 01:22

Secret of mana på ps4 :)

Mmmmh, det er altså kræs! <3
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Zieglers » man 19 mar 2018 03:05

Fortnite! Det er det der fylder mest lige pt.. ellers spilles der rocket league, Dark souls 3, blod bourne og så er jeg kommet i gang med Horizon zero dawn igen - fantastisk spil.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Ubertracker77 » man 19 mar 2018 08:47

BF 2 skal lige have de sidste 4 lvls, så jeg kan vinge det platin af. Så skal finde noget nyt, om ikke så lang tid...
Fuldstændig sindsygt, så mange xp det kræver at blive lvl 50.

Er begyndt lidt på Elder scrolls online igen med apenapper. Hvis man skal ordne 500 + quests er det sjovere at være 2 :mrgreen: :mrgreen:
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » man 19 mar 2018 13:14

Gta5 og Elder Scrolls

Der er minimum 500 timer i de 2 spil tilsammen, UDEN emperor og master fisker!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 19 mar 2018 13:18

Dying Light, det er ellers vældig hyggeligt at slasket zombier men jeg tænker meget over at jeg skal bryde ind overalt i spillet og at det er myndiggjort ved at jeg jo skal overleve.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 19 mar 2018 13:25

Ni No Kuni II. Der kommer en anmeldelse den her weekend, se frem til det! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Krede1972 » man 19 mar 2018 17:01

Erroneus skrev:Ni No Kuni II. Der kommer en anmeldelse den her weekend, se frem til det! :)


Jeg har allerede forudbestilt spillet, så jeg håber det er en overvejende positiv anmeldelse :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 19 mar 2018 17:34

Krede1972 skrev:
Erroneus skrev:Ni No Kuni II. Der kommer en anmeldelse den her weekend, se frem til det! :)


Jeg har allerede forudbestilt spillet, så jeg håber det er en overvejende positiv anmeldelse :mrgreen:

Nu er jeg langt fra igennem, det skal power games hele ugen, men behold du bare den forudbestilling :wink:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf j.rath » man 19 mar 2018 23:07

Jeg har lige gennemført South Park: Fractured but whole. Fedt spil kan jeg bare sige. Skal lige køre det igennem som sort for at få platin. Så står den på Rise of Tomb Raider bagefter (kom lige i stødet efter at have været i bio igår).
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » tirs 20 mar 2018 11:05

Burnout Paradise Remastered.

Spillet får gode anmeldelser, men det er lige som om der mangler eet eller andet som jeg ikke helt kan sætte fingeren på.
Måske at open world designet gør at navigationen er nogenlunde lige så stor en modstander som de andre biler.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » tirs 20 mar 2018 12:10

Vreki skrev:Burnout Paradise Remastered.

Spillet får gode anmeldelser, men det er lige som om der mangler eet eller andet som jeg ikke helt kan sætte fingeren på.
Måske at open world designet gør at navigationen er nogenlunde lige så stor en modstander som de andre biler.


Jeg var bestemt ikke FAN af open world delen dengang spillet udkom. Burnout er for mig lukkede baner hvor man konstant holder boost inde og ikke det her man at navigere rundt i trafik for at finde løb.


Jeg spiller Bloodborne når jeg kan sidde i 100% fred og jeg har tålmodighed. Når jeg bare hyggespiller er det Ratchet and Clank :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Slimjay DK » tirs 20 mar 2018 13:49

Burnout Paradise Remastered :) Det er fedt at være tilbage og nu i 4K / 60FPS :P
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » tirs 20 mar 2018 13:51

Cena skrev:
Jeg var bestemt ikke FAN af open world delen dengang spillet udkom. Burnout er for mig lukkede baner hvor man konstant holder boost inde og ikke det her man at navigere rundt i trafik for at finde løb.


Enig! Open World hører sig ikke til i racerspil!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster