Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Megajohn » man 10 jan 2022 11:02

Enig. Fantastisk spil.

Spiller det selv jævnligt med kammerater og nevøer - dog på PC.

Der er vel ikke cross-save?
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf JanR » man 10 jan 2022 11:28

Desværre intet cross-play udover PS4/PS5, og umiddelbart ingen planer om det.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » lør 11 jun 2022 01:09

Spiller en masse forskellige spil for tiden, men der hvor langt de fleste timer ryger hen, er Gems of War.

Har 72 ud af 106 trofæer. Jeg har 100% i base game, og i en del af DLC pakkerne. Men der er noget der ligner 30 dlc trophy packs :D haha

Hvis jeg får 100% i alt i Gems of War en dag, så bliver det mit livs achievement indenfor gaming. Det er et GrindFest. Kommer nok til at tage mig 3-5 år, om ikke længere.... Men vil prøve :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » lør 11 jun 2022 09:30

Thumbs up til Deep Rock Galactic, super sjovt, spillede det på PC tidligere på året med et par venner.

Har desværre haft rocker travlt de sidste 2 måneder med et privat projekt, så det er blevet til mindre gaming end forventet, så de timer jeg har haft, er blevet lagt i GTA V til PS5, som stadigvæk holder 100%.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » lør 11 jun 2022 12:34

Jeg er rendt ind i savegame problemer i Comandoes 2 og jeg kan ikke få spillet til at aktivere slutningen af en meget lang mission så jeg tog fat i Control igen og det er en kamp med Control, jeg ærgrer mig virkelig over at jeg købte det men jeg vil have trofæerne jeg kan få så der skal spilles.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » man 13 jun 2022 14:53

Jeg er desværre gået helt død i konsol gaming de sidste 1-2 måneder. Så når jeg spiller er det CS:GO. Tænker dog lysten kommer tilbage på den anden side af sommeren :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » tirs 14 jun 2022 09:07

Spiller Diablo Immortal på telefonen når der ikke er noget at lave på arbejdet.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 20 jun 2022 08:21

morfar skrev:Spiller Diablo Immortal på telefonen når der ikke er noget at lave på arbejdet.


Er det godt?

Jeg venter på en konsol release. Hvis jeg havde det mindste håb om at de evt ville lade mig linke min progress fra mobil til konsol engang, så var jeg allerede igang, men har ikke de store håb :lol:




Lige for tiden spiller jeg Gems of War. Og kun det :D i denne uge har jeg nok spillet det omkring 35 timer :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » lør 25 jun 2022 06:53

Jeg har autopoppet GTA V på ps5 (kunne overføre fra ps4 save, og online fulgte med over).

Lige nu er jeg ved at platte FIFA 22 igen, nu på ps5. Nogle få trofæer poppede i online, men det meste er forfra, hvilket ikke gør mig noget. Varmer op til FIFA 23 :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 27 jun 2022 17:10

Jeg fik fundet en hjertestarter til Comandos2 frem og kom igennem White Death missionen. Jeg undlod at bruge kvik save systemet og brugte den manuelle metode til at gemme spillet. Jeg er nu igang med Burma missionen.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 10 jul 2022 09:53

FIFA 15 på PS VITA og Gems of War :)

Overvejer KRAFTIGT at vende tilbage til Red dead redemption på PS3, og få singleplayer gjort færdig, og poppe det platinum. Det er efterhånden længe siden jeg fik grindet multiplayer færdigt (det var så elendigt et grind, at jeg helt mistede lysten til at spille det mere). Er et platinum jeg har ønsket mig at poppe, siden releasen. Måske jeg tager mig sammen :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf BizzyVaping » man 11 jul 2022 18:12

Horizon Forbidden West: Stoppede med at spille det da jeg håbede på der ville komme en VRR/120hz mode, og nu hvor den er her, er jeg igang igen.

Enlisted: Jeg var absolut ikke fan af det da det udkom i sin tid, men det er gået hen og blevet et super godt spil med tiden.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Megajohn » søn 17 jul 2022 09:21

Pro Cycling Manager 2022. Blev lige nødt til at tæve Pogacar med Vingegaard.

Det lykkedes med 4 min :lol:
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » søn 17 jul 2022 13:32

Jeg stopper med Comandos 2. Jeg er igen stoppet af at spillet ikke vil afslutte en af missionerne og det er ret mange spille timer jeg skal starte forfra.

Øv
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » søn 17 jul 2022 17:23

HEADSTAR skrev:Jeg stopper med Comandos 2. Jeg er igen stoppet af at spillet ikke vil afslutte en af missionerne og det er ret mange spille timer jeg skal starte forfra.

Øv


Det er SÅ ærgerligt når et spil teknisk ikke fungerer. Især hvis man er glad for spillet som sådan. Øv bøv mand :(
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster