Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jb » man 13 jan 2020 10:26

Sbergy skrev:Jeg har lige købt Monster Hunter World, på psplus. Har overvejet at købe det i noget stykke tid, men har aldrig rigtig fået taget mig sammen til det. Tænker at starte på det i morgen. Hvad siger i til spillet, hvis nogle har det?


jeg ramte 320 timers spilletid, jeg spillede ikke andet da det releasede, det er super fedt!
har endnu ikke købt Iceborne, men skal da igang igen. overvejer lidt at starte op på xbox via gamepass for lige at lære det at kende igen, inden jeg køber iceborne og importer mit savegame :p
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » ons 26 feb 2020 11:57

Hej, lige nu kan jeg se der udsalg på The division 2, det koster 74 kr. Det er helt vildt billigt i forhold til hvor nyt det er, eller hvad siger? Er det værd at købe?

Så har jeg tænkt på No Man’s Sky, har hørt det er blevet rigtig godt, efter alle de opdateringer. Men er stadig lidt i tvivl. Det koster 143kr så synes det er nogle rart gode tilbud!
God onsdag! :D
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » ons 26 feb 2020 19:09

Sbergy skrev:Hej, lige nu kan jeg se der udsalg på The division 2, det koster 74 kr. Det er helt vildt billigt i forhold til hvor nyt det er, eller hvad siger? Er det værd at købe?

Så har jeg tænkt på No Man’s Sky, har hørt det er blevet rigtig godt, efter alle de opdateringer. Men er stadig lidt i tvivl. Det koster 143kr så synes det er nogle rart gode tilbud!
God onsdag! :D

Begge spil mener jeg bestemt er de penge værd. Jeg nærmer mig 120 timer i The Divsion 2 nu, jeg købte det også for 79 kr. her for en måned siden ca.

No Man's Sky er gået hen og blevet et virkelig godt spil. Det var noget rod ved udgivelse, men i dag er det meget mere poleret og der er til mange mange timer af god underholdning.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HrDanish » tors 27 feb 2020 00:44

Lige blevet færdig med Shadow of War samt dens story dlcs, fint spil dog blev det lidt for ensformigt mod slutningen. De 2 dlc'er var dog rigtig fine der ændre nok på gameplayet til at føles nyt og interessant.

Nu ved jeg så bare ikke helt hvad jeg skal gå i krig med, gøre Shadow of the Tomb Raider eller days gone færdig, starte Odyssey op men de har alle den Ubisoft formula til sig som SoW også havde.

Ellers har jeg Witcher 3 og Hellsblade liggende men kan ikke helt beslutte mig. Nogle der har nogle gode forslag til gode spil måske nogle af de nyere ps plus spils eller blot andre gode spil med focus på singleplayer stories?
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » tors 27 feb 2020 18:56

Hvis du ikke har spillet The Witcher 3, så er det bare at komme igang! :) Det er super godt og netop et spil fuld af gode historier, både kampagnen, men også sidemissionerne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HrDanish » tors 27 feb 2020 20:24

Erroneus skrev:Hvis du ikke har spillet The Witcher 3, så er det bare at komme igang! :) Det er super godt og netop et spil fuld af gode historier, både kampagnen, men også sidemissionerne.


:lol: :lol: :lol: :^o

Har haft den liggende siden kort efter release, men min gamle pc kunne ikke klare 2'eren så nummer 3 blev udskudt. Fik dog endelig opgradett så jeg kunne få spillet nummer 2 for et års tid siden heh.

Du har nok ret i den har været udskudt lang tid nok ;p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf I_vendetta_DK_I » fre 28 feb 2020 06:55

Spiller og NFS Heat, og ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om spillet.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf MrDe3is » fre 28 feb 2020 10:02

Subnautica... og er helt vild med det :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » lør 29 feb 2020 01:10

Division 2. Mangler stadig nogle darkzone trofæer og er ved at blive sindsyg. ALLE er overpowered i forhold til mig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » lør 29 feb 2020 14:04

morfar skrev:Division 2. Mangler stadig nogle darkzone trofæer og er ved at blive sindsyg. ALLE er overpowered i forhold til mig.

Vi kan evt. booste dem?

Jeg mangler:

Dark Zone: Takedown
Eliminate a disavowed agent in each dark zone.

Dark Zone: Occupied Hijack
Hijack an extraction in any occupied dark zone.

Og de andre 2 er simple at få, hvis du ikke har dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » ons 11 mar 2020 14:38

Min tid bliver fordelt mellem :

CS:GO (pc) - Der bliver dælme smidt mange timer her for tiden.

Pacybits 20 (iphone) - Ligesom fut draft, og med en masse forskellige modes og weekly challenges osv + man kan gå efter at samle alle kort. Det ryger der en del tid med, når jeg har spild/ventetid i min hverdag.

Fifa 19 (ps4) - Fifa er bare hyggeligt, og tiden går med careermode hvor jeg bygger dreamteams :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf SanneKrog » ons 11 mar 2020 15:42

Fuldstændig optaget af Breakpoint, foreløbig spillet 97 timer ;)
Derudover FIFA20, og ellers ikke så meget andet.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf SanneKrog » ons 11 mar 2020 15:56

Hey drengene, hvordan spiller man Division 1-2...spiller man rent co-up eller hur...?
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Dental Floss » ons 11 mar 2020 17:31

Div 1 kan du godt spille solo, men det er røvkedeligt. Og hvis du bevæger dig ind i DZ solo, så bliver du sikkert ret træt af spillet lynhurtigt. Det var i hvert fald min erfaring med spillet (spillede kun standard udgaven uden udvidelser). Går ud fra at det gælder det samme for Div 2 - har ikke selv prøvet det.
Vil generelt nok bare anbefale dig at finde noget andet at spille, hvis du kun spiller solo.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf SanneKrog » ons 11 mar 2020 18:06

Tak Dental, tror jeg springer over ;)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron