Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jb » man 20 aug 2018 22:35

Super. Så det perfekt til lige at nappe en enkelt mission når man lige har en halv time inden sengetid.
Jb
Skribent

By: Hinnerup

+2

Indlægaf Vreki » tirs 21 aug 2018 10:09

Allanb skrev:Uha, jeg syntes det er super fedt og er kun igang med historien endnu. Det er masser af loot og opgrade mulighed. Spillet minder mest (meget) om Diablo.. jeg glæder mig til at kaste mig ud i online dele iaften eller imorgen.

Edit: Fik spillet lidt mere her i dag. Spillet overrasker mig stadig positivt, selvom der er et par skønhedsfejl her og der. Missioner er en god blanding af, kill em all, data hunt, skimish mm. Der er dog en meget stejl indlærings kurve iforhold til opgrading, crafting osv. men man kan jo altid prøve sig lidt frem.
Spillet er bestemt ikke ligeså poleret som Diablo er.

En ting jeg bemærkede ved spillet er at man skal være online med sin ps4 for at spille, selv historien.
Ens progress er også gemt online og ikke på PlayStationen.

Interessant, det spil havde jeg slet ikke hørt om.
Det kan være det skal samles op når der kommer et udsalg, så har det også haft lidt tid til at fikse skønhedsfejlene :)
Vreki
Niveau 7

+2

Indlægaf tue69 » ons 22 aug 2018 08:08

Spiller RIME og CoD WWII. CoD er det bedste i flere år, for en gammel ræv som mig, der ikke gider jetpacks og futuristisk design. Virkelig underholdt.
Billede
tue69
Niveau 7

By: Aarhus

+1

Foregående

Tilbage til Spil snak