Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jb » man 20 aug 2018 22:35

Super. Så det perfekt til lige at nappe en enkelt mission når man lige har en halv time inden sengetid.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » tirs 21 aug 2018 10:09

Allanb skrev:Uha, jeg syntes det er super fedt og er kun igang med historien endnu. Det er masser af loot og opgrade mulighed. Spillet minder mest (meget) om Diablo.. jeg glæder mig til at kaste mig ud i online dele iaften eller imorgen.

Edit: Fik spillet lidt mere her i dag. Spillet overrasker mig stadig positivt, selvom der er et par skønhedsfejl her og der. Missioner er en god blanding af, kill em all, data hunt, skimish mm. Der er dog en meget stejl indlærings kurve iforhold til opgrading, crafting osv. men man kan jo altid prøve sig lidt frem.
Spillet er bestemt ikke ligeså poleret som Diablo er.

En ting jeg bemærkede ved spillet er at man skal være online med sin ps4 for at spille, selv historien.
Ens progress er også gemt online og ikke på PlayStationen.


Interessant, det spil havde jeg slet ikke hørt om.
Det kan være det skal samles op når der kommer et udsalg, så har det også haft lidt tid til at fikse skønhedsfejlene :)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf tue69 » ons 22 aug 2018 08:08

Spiller RIME og CoD WWII. CoD er det bedste i flere år, for en gammel ræv som mig, der ikke gider jetpacks og futuristisk design. Virkelig underholdt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » fre 19 apr 2019 10:15

Nu er der kommet en masse nye spil, siden der blev skrevet i chatten. Har i købt nogle spil? Hvilket er det bedste i har købt?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » fre 19 apr 2019 11:34

Jeg spiller Sekiro. Er ved den sidste boss så er snart i gennem. Det har været en lang og hård kamp. Uden sammenligning det sværeste spil. Synes NioH og Bloodbourne var nemmere.

Når mine kammerater er på står den The Division 2. Det er blevet et af mine all time favoritspil. Primært pga co-op der bare spiller maks.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » fre 19 apr 2019 11:35

Hvordan er The division 2? Kan se de er på tilbud lige nu.
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » fre 19 apr 2019 11:46

Jeg føler ikke rigtigt, at jeg får spillet noget.

Jeg spiller lidt Apex, men kun, når mine online venner også gør. Jeg synes, at det er kedeligt at spille det alene. Der er lige kommet nyt sæsonpass til Rocket League, men når jeg starter det op, så spiller jeg to-tre kampe og så gider jeg ikke mere.

Har det lidt mærkeligt. Har lyst til at spille, men så snart jeg tænder, så gider jeg egentligt ikke alligevel.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf MrDe3is » fre 19 apr 2019 12:18

Da Senzai skrev:Har det lidt mærkeligt. Har lyst til at spille, men så snart jeg tænder, så gider jeg egentligt ikke alligevel.

Har det nøjagtigt ligesådan for tiden, så kender det alt for godt ;-)

Men når jeg så spiller, så er det mest Diablo 3 eller Minecraft for tiden ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HrDanish » fre 19 apr 2019 12:53

Jeg er gået lidt i retro mode så for tiden spiller jeg lidt C&C, Red Alert, Warcraft 2, og har lige gennemført The Witcher, The Witcher 2, Starcraft og Diablo.

Og så snupper jeg lige et par Heartstone og Heroes of the storm kampe i ny og næ.

Men må indrømme at jeg ikke spiller lang tid i streg lige nu.
Regner dog med det bliver bedre meget snart da jeg langt om længe skal igang med at spille Witcher 3, som jeg har haft stående siden den udkom, min gamle pc kunne dog desværre ikke klare Witcher 2 så det er først nu her med min nye bærbare at jeg endelig har kunne spille den.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » fre 19 apr 2019 14:01

Da Senzai skrev:Jeg føler ikke rigtigt, at jeg får spillet noget.

Jeg spiller lidt Apex, men kun, når mine online venner også gør. Jeg synes, at det er kedeligt at spille det alene. Der er lige kommet nyt sæsonpass til Rocket League, men når jeg starter det op, så spiller jeg to-tre kampe og så gider jeg ikke mere.

Har det lidt mærkeligt. Har lyst til at spille, men så snart jeg tænder, så gider jeg egentligt ikke alligevel.


Det var sådan jeg havde det da jeg havde stress for et par år siden. Rigtig irriterende! Hvad med Rocket League?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » fre 19 apr 2019 16:16

Kender godt fornemmelsen, at det nogle gange kan være svært at komme i gang med noget, hvis man ikke har lige har noget ganske specielt liggende. Jeg har lavet en gameplan til mig selv med min backlog, hvor jeg gik igennem hvad jeg har liggende af spil jeg mangler at spille, som jeg mener er realistisk jeg så også gider spille. Det hjælper, fordi så tager man bare næste spil på listen og giver det et forsøg :)

Er pt. i gang med Prey, som jeg syntes er virkelig virkelig godt. Man skal lige i gang, men allerede efter et par timer var jeg hooked.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Joa » fre 19 apr 2019 20:56

Lige pt. spiller jeg primært Middle-earth: Shadow of Mordor. Kæft jeg er ringe til det spil :p Er ret overbevist om jeg har flere deaths end completion %!
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » fre 19 apr 2019 22:58

I dag er endnu en steneren aften. Jay9 er ikke online, så jeg tog lige et spil Apex alene. Den ene spiller quittede, så snart vi startede. Bagefter lallede vi rundt i ti minutter og døde første gang vi mødte nogen. ZzZzz..

Så startede jeg Rocket League op. Vandt en kamp. Så at, der var en på vennelisten, der spillede. Skrev til ham. Han vil hellere spille alene. Nu sidder jeg ude på Dashboardet og kigger på PSlife.

Har spildt en halv time på min PS4 og sidder med en flad fornemmelse.

Erroneus skrev:...


Tjaeh. Måske er det ikke så slemt, at lysten og drivet til at spille er væk. Det er ihvertfald sjældent, at jeg tager mig selv i at tænke "Gid, at jeg brugte mere tid på at sidde og spille playstation."

Det dummeste er dog, at jeg istedet er begyndt igen at bruge meget tid på Facebook, Reddit og diverse fora. I dag stod jeg op klokken 09.00 og det var først klokken 13.30 jeg fik taget mig sammen til at komme ud af døren. Fuldstændigt idiotisk. Brugte en halv time på at lave mad. Resten af tiden gik jeg bare frem og tilbage i lejligheden og gloede på min telefon.

Det er så dumt. Med hensyn til backlogs, så har jeg også rigtigt mange tegneserier stående, som jeg er har købt, men ikke kommet igang med. Jeg holder meget af tegneserier, men det er flere måneder siden, jeg har læst en. Hvorfor skal det være svært? Det er meget nemmere bare at sidde og kigge på min telefon eller sidde foran min ps4 og kun blive mere irritabel.

Bruce Lee sagde noget, som jeg er begyndt at arbejde med og som faktisk hjælper mig til hverdag. Det lyder noget i retningen af; "Det er vigtigt, at man hver dag tager mindst ét skridt for komme nærmere sit mål".

Så idag efter, at havde siddet på facebook og reddit i tre timer, så pakkede jeg en madpakke og en tegneserie i rygsækken og spadserede mod Zoologisk have. Jeg er træt af bare, at sidde derhjemme og blive fed og vil gerne komme igang med mine tegneserier.

Tænkte, at så kunne jeg finde en bænk i Zoo ved pelikanerne og få læst en tegneserie. Det var måske ikke lige den smarteste dag, jeg havde valgt, for der var ca. en millard mennesker. Gik igen efter 5 minutter, lol. Men om ikke andet, så fik jeg en halvanden times gåtur ud af det.

Cena skrev:Det var sådan jeg havde det da jeg havde stress for et par år siden. Rigtig irriterende! Hvad med Rocket League?


Tror bare, at jeg virkelig keder mig. Jeg er så dårlig til at forvalte mine fridage. Sidder bare derhjemme og laver ingenting. Keder mig og føler mig ensom, tror jeg.

Rocket League er fedt, men jeg har spillet det så meget. Jeg synes dog stadig, at det er rigtigt sjovt, at se Rocket League eSport på Twitch, hver søndag.

Problemet er også lidt tror jeg, at efter, at der er kommet sæsonpass. Så føler jeg lidt at, at jeg har `Pligt` til at spille det, så jeg ikke går glip af nogle items. Det er ret dumt. Så begynder det at blive arbejde istedet for sjov.

Det er lidt det samme med Apex. Efter, at der er kommet sæsonpass, så føler jeg, at jeg er nødt til at spille de kedelige characters, jeg ikke gider, bare så jeg ikke går glip af XP. Jeg føler, at de har ødelagt lidt min fornøjelse ved at spille Apex med Sæsonpasset.

Det skal dog lige siges, at jeg synes, at Sæsonpasset i Rocket League er godt lavet, hvor at sæsonpasset i Apex er til grin. Rocket League holder stadig. Jeg har bare spillet det virkeligt meget.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Chiesa » lør 20 apr 2019 09:05

Efter jeg er blevet far, har ps4 været nedprioriteret. Men så var sønnemand (læs: moren) så flink at give mig Red Dead Redemption 2 i fødselsdagsgave uden at vide, hvor lang tid det spil rent faktisk tager! Spillet var på ingen måde på min top3 over spil som jeg “manglede” at spille, da jeg havde læst, at det var ekstremt langsomt - Hvilket det også er, men når man nu har fået det af ham, må man jo hellere få det spillet til ende (er netop nået til kapitel 3)
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf kratoss98 » lør 20 apr 2019 10:47

senzai hvis du køber en nintendo switch kan du gå en tur og spille computerspil samtidig. måske værd at over veje.

jeg spiller ikke noget lige nu. men jeg vil måske spille noget senere i dag. jeg ved ikke hvad.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron