Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » ons 20 nov 2019 01:56

South Park - The Fractured But Whole.

Er vildt godt underholdt, og 3-4 timer fløj forbi uden jeg opdagede det. Det er sjældent det sker mere når jeg spiller :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » ons 20 nov 2019 12:43

Lidt relevant til South Park - The Fractured But Whole., da Obsidian stod bag det første South Park spil, så har jeg fået gennemført The Outer Worlds, men på PC.

Fint spil, men alt for over hyped, så godt er det altså heller ikke :) Dialog mulighederne er rigtig fine, der er mange måder man kan gennemføre missioner med og selve gameplay er sjovt nok. Men der mangler lidt variation, våben er lidt kedelige og omgivelserne er ikke specielt mindeværdige, samt historien fangede mig aldrig rigtigt, ud over nogle få sidemissioner.

Jeg vil have givet det 8/10 og anbefale man snupper det på udsalg eller spiller det via Gamepass, som jeg gjorde :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » ons 20 nov 2019 20:50

The long dark for fuld hammer.
Jeg pisker challenge af den ene eller anden slags.
Jeg jagter trofæer og nyder stilheden i spillet, nyder spændingen og glæder mig dagligt over at Hinterlands fede comeback med Wintermute.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Joa » fre 22 nov 2019 13:48

Spiller lige pt. udelukkende "Detroit: Become Human".
Og må bare sige jeg er dybt imponeret og fascineret af det her spil! Så er godt på vej til mit platin i spillet :)
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf BizzyVaping » fre 22 nov 2019 19:59

Ghost recon breakpoint. Fatter slet ikke det er blevet så dårligt modtaget. Jeg er endt med at købe det til både Ps4 og PC. Har købt både The outer worlds og Star Wars Jedi fallen order siden, men spiller stadig stort set kun breakpoint
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » man 02 dec 2019 13:48

Fik i købt nogle spil på black friday?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » tirs 03 dec 2019 05:35

Ikke nogle fysiske, syntes ikke rigtigt der var nogle super gode tilbud på de spil jeg manglede. Købte dog Thumper digitalt via US PSN.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » man 23 dec 2019 21:28

Efter at have givet helt op på Rocket League er jeg begyndt på Dragons Dogma.

Jeg elsker det spil!

Det er så sjovt og hyggeligt og giver mig en god sense of 'Grand Adventure'

Det jeg bedst kan lide er Pawnsne, altså de tosser, der er i dit Party og, at der er mange øjeblikke, hvor man tænker 'Åh, fuck, fuck, fuck, fuck!

Jeg var også flad af grin i går, da jeg lige skulle skyde genvej igennem en mine. Vi møder en kæmpe huletrold og min pawn vælger at slå på sit Skjold for at drawe aggro, hvorefter trolden løber en og laver årets bedste dropkick, så min pawn dør! :D

I starten af spillet får man også at vide at pawns ikke er for kvikke og godt kan være lidt klodsede nogle gange. Så har Capcom ligesom dækket sig selv ind via loren når AI'en træffer tvivlsomme beslutninger xD

Man kan spille spillet på flere måder. Mange Min-Maxer, men for mig er hemmeligheden at spille det Casual og så kun enliste de pawns, jeg møder på dagen og vejen og så ellers tage dem med på et eventyr og ikke gå så højt op i optimal holdsammensætning. Jeg vælger bare de Party Members, der ser seje ud og så ser jeg, hvordan det går med deres personlighed. Det synes Jeg gør det sjovere og lettere at leve mig ind i eventyret og historien ^^

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HrDanish » søn 29 dec 2019 01:09

Efter at jeg fik skaftet platinum til Jedi Fallen order (Så dejligt endelig med et spil der ikke kræver 100+ timer online eller at skulle gennemfører på sværeste sværdhedsgrad!) er jeg gået igang med Detroit: Become Human som var på plus for nylig.
Hold da op hvor er det spil bare godt! Elsker de mange muligheder for valg og historien i sig selv er virkelig god. Er lige igang med at ændre lidt på slutningen efter første playtrough før jeg går igang på nu.

Og så skulle Hellblade gerne lande i postkassen en af de nærmeste dage, for nok ikke tid til den før min ferie i uge 3, da jeg skal arbejde søndag samt alle dage i næste uge på nær d. 1 naturligvis.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » man 30 dec 2019 16:05

Lego marvel super heroes 2 deluxe edition.
Knap så godt som de 2 gamle da der ikke er meget fra End Game med.
Der er selvfølgelig noget dlc jeg er spændt på at åbne op for og spillet er underholdende nok men der mangler salt og pebber.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » man 30 dec 2019 17:02

Fik spillet lidt Untitled Goose Game... ehm det er jo ikke særligt sjovt. Altså jo jo det er da meget sødt, men selve spillet finder jeg ikke specielt interessant. Godt jeg fik prøvet det af på game pass, fordi det havde da godt nok være spil af penge for mig at købe :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf I_vendetta_DK_I » man 30 dec 2019 17:13

Monster energy supercross.. Et af PS plus i denne måned. Den styring kræver godt nok tilvæning.
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Hades » man 30 dec 2019 19:03

Jeg har ikke fået prøvet Untitled Goose Game, men har set et virkelig sjovt playthrough på Youtube ad AndrewJRT :
https://www.youtube.com/watch?v=iyJxVvgJ7uM

Jeg er virkelig blevet bidt af at spille Fortnite - jeg har aldrig skænket det en tanke, men dét med at hoppe ind, spille en runde, og så kunne logge af igen, appellerer meget til min tid, jeg har i øjeblikket. Der er langt imellem mulighederne for at sætte sig ned og virkelig komme ind i en verden a la Witcher eller Star Wars.

Derudover prøver jeg at give Hellblade: Senua's Sacrifice endnu en change, alene fordi teaseren for 2'eren ser så uretfærdigt blæret ud
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » man 30 dec 2019 22:30

Hades skrev:Jeg har ikke fået prøvet Untitled Goose Game, men har set et virkelig sjovt playthrough på Youtube ad AndrewJRT :
https://www.youtube.com/watch?v=iyJxVvgJ7uM

Jeg er virkelig blevet bidt af at spille Fortnite - jeg har aldrig skænket det en tanke, men dét med at hoppe ind, spille en runde, og så kunne logge af igen, appellerer meget til min tid, jeg har i øjeblikket. Der er langt imellem mulighederne for at sætte sig ned og virkelig komme ind i en verden a la Witcher eller Star Wars.

Derudover prøver jeg at give Hellblade: Senua's Sacrifice endnu en change, alene fordi teaseren for 2'eren ser så uretfærdigt blæret ud


Har det lidt på samme måde for tiden. Det eneste jeg får gamet på min ps4 er Fifa 19, og på pc, et par games CS:GO med vennerne.. Har hverken tid eller overskud til at game mere end det.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » søn 12 jan 2020 00:31

Jeg har lige købt Monster Hunter World, på psplus. Har overvejet at købe det i noget stykke tid, men har aldrig rigtig fået taget mig sammen til det. Tænker at starte på det i morgen. Hvad siger i til spillet, hvis nogle har det?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster