Forum

Mass Effect Andromeda Tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Cena » lør 25 mar 2017 16:49

Jeg tror sku lige jeg trækker den med at købe spillet og håber på de får fixet lidt småting :) Men skal helt sikkert have det på et tidspunkt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf magiske » lør 25 mar 2017 22:55

Har haft en del "game breaking" bugs. Men typisk skal jeg bare reload eller forlade "zonen" og komme tilbage og så virker det typisk igen. Så nå noget ikke virker som forventet. Reload eller forlad og kom tilbage.. Bare ski.. iretterende..
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Dumbster » søn 26 mar 2017 08:53

Damn, har jeg heldigvis ikke været nødt til endnu.. Men ja ville klart anbefale folk at vente på de fixer (hopefully) alle de spil mekaniske fejl der er.
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Dannisemperfi » søn 26 mar 2017 12:05

Det er ikke meget snak der er om så stor en titel.

Enten holder folk sig tilbage med at købe det som jeg selv gør eller også er der bare ingen interesse for den engang så store serie.

Jeg venter 6 - 12 mrd med at købe det. Og det bliver kun købt fordi det er mass effect.
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Morten Skou » søn 26 mar 2017 12:08

Det kan også være, at folk undgår tråde om det, fordi de ikke vil have spoilers ;-)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf ikkNico » søn 26 mar 2017 21:12

Har i andre også en stor flot tysk reklame for ME:A på forsiden af jeres PSN Store?
"Kämpfe für eine neue heimat"

Min PS4 er ellers sat til DK og ENG :?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Allanb » man 27 mar 2017 22:24

Dannisemperfi skrev:Det er ikke meget snak der er om så stor en titel.

Enten holder folk sig tilbage med at købe det som jeg selv gør eller også er der bare ingen interesse for den engang så store serie.

Jeg venter 6 - 12 mrd med at købe det. Og det bliver kun købt fordi det er mass effect.


Det er fordi der ikke er mange der har købt det.. Man kan jo se i trofæ oversigten, hvor mange der ejer spillet eller i det mindste har haft det i deres maskine.. og der er 5 gange flere der har Horizon zero dawn end mass effect...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Rechain » man 27 mar 2017 23:12

Jeg er godt i gang med Mass Effect - Andromeda, men det er på PC. Kan være andre som også spiller det på PC selvom de har konsoller? :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Dannisemperfi » tirs 28 mar 2017 08:08

Trist skæbne sådan en fed serie har fået.
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf magiske » tirs 28 mar 2017 10:45

Efter at have spillet det nu 15t er jeg rimelig "mhhhh'et". Der er bestemt mange fede ting i det. Og selv om grafiken kan gå fra fantastisk til PS2'ish. Er det der skuffer mig mest, den utrolige dårlig historie. De flytter ME spillet til Andromeda hvor man så tænker, fedt reboot i ny galakse.
Nope, same old, bare i en ny galakse. Så i stedet for at få en ny start. Tager de stor set ME universet(som jeg elskede) og flytter det til Andromeda. Alt er så bare det samme. Og det giver ingen mening. "The Nexus" har været i Andromeda 14m nå historien starter. Men alle steder du kommer er der fyldt med mennesker/krogans/asaris/turians/salarians.(Har jeg glemt nogle). Ikke nogle langsom start, men fra dag et bliver vi hevet ind i en kæmpe historie som er så "kompleks" at forfatterne mange gange enten virker talentløse eller gaber over for meget. Spillet virker helt ærligt ufærdigt. Det er bestemt vildt stort på alle måde, men det få det bare til at virke mega rodet. Der er også utrolige mange små detaljer som enten drukner eller er irriterende. F.eks er det fedt der er så meget unik dialog/chatter. Men hold kæft det er irriterende nå der bliver referert til ting omkring en man ikke har set bare fordi man gå/køre forbi områder.

Stopper jeg så med at spille. Nope, stadigvæk underholdende, men igen sammenlignet med Horizon er det rent tidsfordriv. Så fordi jeg er en ME fanboy holder jeg ud, men p.t skipper jeg alle side quests for at være sikker på jeg kommer igennem.
magiske
Niveau 1
 
Indlæg: 79
By: Fredensborg


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Cena » tirs 28 mar 2017 11:10

Det bløder sku lidt i mit ME hjerte at læse tråden. At grafikken halter lidt hist og her og det samme med performance, kan fixes med fremtidige patches. Men nogle af tingene som nævnes i tråden kan der jo desværre ikke laves om på. Men ikke desto mindre er det helt sikkert et spil jeg skal have på ét senere tidspunkt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Sethos » tirs 28 mar 2017 13:41

CrowbCat's video er ganske morsom, især den trailer til sidst er genial (19:10 og frem).

Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Cena » tirs 28 mar 2017 13:47

haha hold nu kæft altså. Det sidste er virkelig komisk ja! :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Mass Effect Andromeda Tråden

Indlægaf Egeberg » lør 01 apr 2017 15:41

Jeg gennemførte spillet forud for min anmeldelse, som nu er online. Læs den evt. for at få et perspektiv mere på spillet.

Jeg er alllerede i gang med runde 2, da jeg gerne vil udforske mere.

Er man fan af ME universet, så er det ikke en titel, man bør gå udenom. Men man kan vente til det er på udsalg :-)
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron