Forum

WipEout Omega Collection

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

WipEout Omega Collection

Indlægaf ikkNico » tors 23 mar 2017 14:08

WipEout Omega Collection er en opsamling af Wipeout HD (PS3), Wipeout HD Fury (PS3) and Wipeout 2048 (Vita).

HD og 60fps fremtidsracer med masser af død og ødelæggelse, der udkommer i sommeren 2017. Der er selvfølgeig både singple payer og multiplayer. Sidstnævnte kunne meget vel være grunden til, at vi ikke ser de originale spil fra PS1



Glæder mig personligt til at se Quake Disrupter igen.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf JanR » tors 23 mar 2017 15:58

Fantastiske spil som både har lækker gameplay, grafik og soundtrack.
Har hygget mig meget med WipEout på PS3, og Vitaen.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Rytteren » tors 23 mar 2017 19:23

VR :P
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Jb » fre 24 mar 2017 00:51

bliver sindsygt godt!
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf ikkNico » fre 24 mar 2017 08:55

Jeg har set lidt reviews af Wipeout HD (PS3), Wipeout HD Fury (PS3) og Wipeout 2048, og åbenbart er Fury det der mindst føles som Wipeout. Med lidt for meget fokus på kamp, og ikke så meget på racing. Nu må vi se. Jeg skal have det her på dag 1 uanset hvad.

Der var så meget stemning og stil i 2097. Jeg kan stadig høre lydeffekterne og huske fornemmelsen af tage hjørne perfekt. Jeg kan endda huske, hvordan jeg gennemførte første gang;
Var ved at bliver overhalet, efter et dårligt sving, på sidste stræk mod malstregen. Smed en Thunder Bomb og racede min Feisar (den eneste jeg kunne gennemføre med på Phantom class) i mål ... og fik endelig Piranhaen.

Der var også highscores i OPM UK, hvor man skulle indsende billedbeviser på sine tider. Efter et helt vanvittigt held med auto-pilot havde jeg en omgangsrekord på Odessa Keys. Fårk, hvor jeg glæder mig til WOOC


Jeg har ikke fået prøvet VR endnu, men jeg kan sagtens se det være godt i WO. Skal også have prøvet Rez i VR snart.

Har overvejet at få en Oculus og sætte noget MIxed Reality up i stedet, men så kan jeg ikke spille Driveclub eller wipeout, og så meget kører jeg heller ikke digital racerbil
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf HEADSTAR » fre 24 mar 2017 15:42

Jeg har lige købt 2 nye Jean Michel Jarre cd'er som skal bruges til Wipout HD spillet.
Ikke nok med at Wipout HD ligger rigtig godt så er det fedeste ved spillet at jeg selv kan lave et soundtrack som passer mig.
Naturligvis har jeg købt og brugt Wipout 2097 soundtracket men også alle mulige andre melodier som matcher spillet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Kimosabe » fre 24 mar 2017 16:50

Hvor ser I at der er VR ? Eller gætter I ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf ikkNico » lør 06 maj 2017 14:36

Så smed jeg sgu' den pre-order. 280kr på PS Store mod 330-350kr i butikkerne
Mangler bare at få mit dynamiske tema
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Slimjay DK » lør 06 maj 2017 19:09

Jeg har købt det fysisk for 290 leveret incl. pre-order Steelbook og dynamisk tema :)

Billede


Det bliver for fedt ...

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf ikkNico » lør 06 maj 2017 22:02

Najs
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf ikkNico » ons 10 maj 2017 18:50

Fandt det her på reddit

Billede

Det er SÅ lækkert, at jeg næsten fortryder min digitale pre-order
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Slimjay DK » ons 10 maj 2017 21:34

Ja, den er godt nok lækker .. men tror jeg beholder min pre-order med steelbook :)

Men ellers kan den købes her http://www.shopto.net/video-games/ps4/P ... collection
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf UnrealPirate » fre 12 maj 2017 11:25

Jeg har forudbestilt steeltinbook i Gamestop, men da' jeg så det PS1 like cover, så måtte jeg også bare have den version... Så ja, betaler 300kr for et pap cover :-P

For man skal sgu have det hele når man er WipEout fan. Og det design der er både på steeltinbook'en og den pap-sleeve minder jo så meget om det første WipEout (som var mit første PS1 spil jeg købte tilbage i 1995), så bliver man bare nødt til at have det! :-D
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Vreki » ons 07 jun 2017 11:07

Kan jeg få en hurtig forklaring på hvad "Absorb" funktionen gør?
Omdanner den et våben til fart, eller hvad?

ETA: Never mind, der dukkede lige et tip op på loading screen. Det reparere flyveren.
Udmærket spil, men man bliver bare sparket ud på det dybe vand uden megen instruktion :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: WipEout Omega Collection

Indlægaf Jb » ons 07 jun 2017 20:49

Ja Ingen tutorials.
Jeg skulle også lige huske hvordan det nu var. Men udover absorb, luft bremserne og rulle manøvrende så er der heller ikke rigtig flere features. Men det er også rigeligt når først man kommer op i de hurtigere fart klasser.
Fedt spil!
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster