Forum

Firmaet Sony.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Firmaet Sony.

Indlægaf Gimmo » søn 11 jan 2009 19:20

Ville egentlig have skrevet dette i min blog, men da Console ikke er kommet op at køre endnu, må jeg jo skrive det herinde.

Jeg har haft en PSP til at ligge og samle støv i et par år, men i dag bestemte jeg mig for at hive den frem igen.

Det første jeg opdager er at jeg ikke kan finde noget sted på PSP-hjemmesiden, hvor man kan downloade demoer. Pludselig bliver jeg bedt om at hente et eller andet Media Manager-fis ned på min computer. Filen er forholdsvis lille, og da den er færdig med at downloade begynder installationen. Det tager en helvedes tid.

Da programmet så langt om længe er installeret starter programmet op. Det er sådan noget fancy blå haløj, som umidlbart virker ganske overskueligt. jeg går glad i gang med at lede efter nogle demoer. Jeg finder en demo af et spil der hedder Echochrome. Da jeg så trykker download bliver jeg bedt om at logge ind. Fint nok tænker jeg, og trykker mit gamle brugernavn og kodeord ind. Det er forkert, siger den. jeg prøver igen. Stadig forkert.

Til sidst er der ingen anden udvej end at oprette en ny bruger. Hva' fanden, det kan vel ikke tage så lang tid.. eller?

Endnu en gang skal jeg acceptere en masse skrammel, og vælge om jeg vil have en Master Account eller, ja, man kan jo kun vælge en master account. Da jeg endelig har skrevet alt om mig selv, og bedt Sony om ikke at dele det med nogen, trykker jeg Fortsæt. Og gæt engang. "An unexpected error has occurred."

Lige nu sidder jeg så med en PSP, hvor jeg hverken kan downloade temaer eller demoer. Kort sagt, en ubrugelig PSP.
Rend mig i røven, Sony! :roll:
Gimmo
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf ziggydenmark » søn 11 jan 2009 19:31

Hvorfor ike bare få din psp til at update firmwaren og gå ind i PSN Store direkte på den??
ziggydenmark
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf Vinterbird » søn 11 jan 2009 19:33

ziggydenmark skrev:Hvorfor ike bare få din psp til at update firmwaren og gå ind i PSN Store direkte på den??


Fordi hvis han gjorde det, eller brugte sin PS3 til at købe tingene med, og synkroniserede den vej, så ville han jo ikke have noget at brokke sig over.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Gimmo » søn 11 jan 2009 19:39

Ziggy:
Jeg har ikke trådløst internet. Ellers ville jeg selvfølgelig bruge det, nu da man også kan komme ind på PS-storen derfra. Ellers tak for rådet.

Vinterbird:
Gode gamle Vinterbird. Altid så dejlig sur og vred.
Gimmo
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf pauzen » søn 11 jan 2009 19:45

Gimmo skrev:Ziggy:
Jeg har ikke trådløst internet. Ellers ville jeg selvfølgelig bruge det, nu da man også kan komme ind på PS-storen derfra. Ellers tak for rådet.

Vinterbird:
Gode gamle Vinterbird. Altid så dejlig sur og vred.

Så smid et USB stik fra din PC til din PSP.
http://dk.playstation.com/psn/store/
Og pas på hvad du siger min kæreste hedder faktisk SONY (ps3) :D
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Gimmo » søn 11 jan 2009 19:52

Pauzen: Det var skam også det jeg prøvede på. Problemet var bare at jeg skulle have en bruger.
Gimmo
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Vinterbird » søn 11 jan 2009 20:03

Gimmo skrev:Ziggy:
Jeg har ikke trådløst internet. Ellers ville jeg selvfølgelig bruge det, nu da man også kan komme ind på PS-storen derfra. Ellers tak for rådet.

Vinterbird:
Gode gamle Vinterbird. Altid så dejlig sur og vred.


Har du prøvet det jeg foreslår? Hent tingene via din PS3 og synkroniser den vej. Problem løst, medmindre jeg overser noget?

Edit: Hvis du gerne ville poste det som et blog indlæg, så kan du jo altid oprette en blog her på siden.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Gimmo » søn 11 jan 2009 21:46

Jeg har ikke en PS3 (Jeg har bare ikke nævnt det herinde).

At oprette en blog herinde synes jeg ikke der er grund til, når jeg ikke kommer til at bruge siden når Console kommer op igen.
Gimmo
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Vinterbird » søn 11 jan 2009 21:51

Hvis du laver en oprettelse herfra - http://www.playstation.com/pc/store/country-selector/

Og vælger at bo i England i stedet, så vil du højst sandsynligt ikke opleve alle disse "et problem er opstået" fejlbeskeder. Jeg fik også nogle da jeg skulle oprette en Killzone profil, men via den britiske er der ingen problemer.

Adressemæssigt kan du blot udfylde et eller andet pjank, du får stadig adgang til kontoen og PSN Store uanset hvad.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Gimmo » søn 11 jan 2009 23:11

Mange tak for hjælpen.

Jeg var lidt "pissed-årf" da jeg skrev det her topic, men jeg fik da oprettet en konto efter en times roden rundt med mail adresser.
Gimmo
Niveau 0
 
Indlæg: 6



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 15 gæster