Forum

Næste spil i rækken

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvilket spil skal have min tid?

Gravity Rush 2
2
17%
Nier:Automata
4
33%
NIOH
3
25%
Tales of Berseria
1
8%
Yakuza 0
2
17%
Drop dem alle - brug tiden 100% på Persona 5
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 12

Næste spil i rækken

Indlægaf Rytteren » ons 29 mar 2017 20:47

Som så mange andre, for jeg mig lavet et forholdsvist stort katalog, af spil der ikke blev spillet sidste år. Dem for man så klaret senere. Der er gode oplevelser i mellem. Tomb Raider var udmærket. Doom overraskede og skal have fat i platin i World of Final fantasy. Mangler lige at kigge på dishonored 2, så tænker jeg det hedder 2017spil only.

Men allerede nu 3 mrd inde i 2017 er der kommet en del spil, jeg burde have kigget på. Resident evil 7 og horrizon blev hurtigt sikret, og gennemført. dog mangler:

- Nioh: er vild med Demons souls og frem, dette skulle være i den boldgade,
- Nier: elskede 1'eren, dog nervøs for, at vi har for meget Metal gear:R/Bayonetta i spillet
- GR2: Døde i 1'eren, grundet det var fanget på vitaen, nu er det på ps4
- Tales of Berseria: Var vild med serien før det kom til ps3 (og 3d). Siden har jeg ventet på "spillet". Er dette det?
- Yakuza 0: Var vild med 3'eren og enlig også de 2 før den. Jeg kan vel ikke gå galt i byen

Nu står Persona 5 for døren. Har aldrig været fanget af serien. Alt det "pjat" mellem historien og kampene (kærester og hygge i centeret), har bare ikke sagt mig noget. Er dog blevet gentagende gange blevet om at spille det af venner. 5'eren har fået voldsom gode anmeldelser.

Dog tænker jeg at vente, lade spillet falde i pris/kunne lånes på biblioteket, og kaste mig over et af de øvrige spil.
Hvorfor tænke over dette. Jeg lader da pslife communitet vælge for mig. Hvad skal jeg spille?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Næste spil i rækken

Indlægaf Cena » ons 29 mar 2017 20:52

Jeg har lige kigget på min spilletid i Nioh og har åbenbart spillet 76 timer! Troede jeg lå på 50 ca. Det er vel ca 3 timer siden jeg blev færdig med story, så der er altså virkelig value for money. Nu er jeg i gang med lidt trofæer + New game+. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt så mange timer på et spil!

Jeg har elsket spillet hele vejen på trods af jeg aldrig har brudt mig den genre. Men Nioh har fået mig til at give andre spil i genren chancen. Nioh er et af de bedste og mest underholdende spil jeg har spillet i min tid som konsol spiller! Så en anbefaling herfra!

Jeg er selv virkelig i tvivl om hvad jeg skal købe næste gang. Der er så meget godt!
Wildlands, Nier, Mass Effect og Persona 5 er de varmeste emner, men svært at beslutte sig!

Det her år skal være året hvor jeg prøver spil jeg aldrig ville have rørt tidligere!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Næste spil i rækken

Indlægaf Jb » ons 29 mar 2017 22:07

ah! lad være med at snakke om Nioh! haha - ser så fedt ud, men er bange for "genren"
Wildlands er lige bestilt, Toukiden 2 kommer nu her.. jeg mangler stadig at købe Horizon. og persona 5 er lige om hjørnet (gennemførte 4 golden halvanden gang, hvilket nok er små 60 timer)

mine inputs:

Persona - det sociale osv. er kernen i Persona, hate it or love it = vent på billigere pris
GR2 - jeg købte remaster på ps4 og fangede interessen længere tid end på vitaen, men stadig ikke nok til jeg gad mere efter 3-4 chapters
Nier A - jeg tror man skal passe på med at sammenligne med 1'eren, dette er meget mere action præget og som du selv siger Metal gear rev / bayonetta - hvilket gør jeg helt sikkert skal spille det :p = vent på billgere pris
Tales - synes de sidste par udgivelser har været lidt meh = vent
Yakuza - well - jeg skal også spille det, men jeg tror det er en titel der kan styrtdykke i pris = wait


jeg stemmer på Nioh
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Næste spil i rækken

Indlægaf Rytteren » tors 30 mar 2017 14:52

Jb lyder som en god gennemgang, der smider mig mod Nioh. Skal lige se lidt af det "sociale" gameplay til persona
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron