Forum

Destiny 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Destiny 2

Indlægaf Erroneus » søn 23 jul 2017 14:33

Om det er samme engine skal jeg ikke kunne sige, men selve grafikken er tydeligvis opdateret og meget pænere. Det virker bare sært, at hvis de godt er klar over nogle balance og ammo justeringer skal klares, at de ting så ikke er med i betaen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Destiny 2

Indlægaf Redman DK » søn 23 jul 2017 15:39

Erroneus skrev:Om det er samme engine skal jeg ikke kunne sige, men selve grafikken er tydeligvis opdateret og meget pænere. Det virker bare sært, at hvis de godt er klar over nogle balance og ammo justeringer skal klares, at de ting så ikke er med i betaen.


Det tager tid at sætte en beta/alpha/demo op. At betaen skal være nyeste build vil være ensbetydende med at de ikke arbejder på spillet efter beta buildet er klart. Så skal medarbejderne sidde et par måneder og trille tommelfingre :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny 2

Indlægaf Erroneus » søn 23 jul 2017 16:21

Det er jeg med på, men nogle af de ting, som de siger de godt er opmærksom på, kræver ikke det store. Tweak af ammo drop f.eks., det kræver ikke noget specielt.

Der er ikke meget beta over det, når det er på den måde, så er det ren demo.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Destiny 2

Indlægaf DefenzZ » man 24 jul 2017 11:58

Har været med siden year 1 og lagt 1170 timer iflg Destiny tracker.Tror ikke at jeg kommer til at spille Destiny igen. Det er som sådan ikke spillet,der har skuffet,men mere communitiet omkring Destiny.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » søn 27 aug 2017 12:55

Masser af nyt gameplay fra EDZ





SPOILER
Der er kommet trophy liste hvis det er noget man interesserer sig for:
https://psnprofiles.com/trophies/6550-destiny-2
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf mrlenniboy » tors 31 aug 2017 16:36

nå er der nogen der har fået spillet pc beta, og hvad er jeres mening om den?
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny 2

Indlægaf Moods » tors 31 aug 2017 17:19

mrlenniboy skrev:nå er der nogen der har fået spillet pc beta, og hvad er jeres mening om den?


Har spillet den og synes det fungerer rigtig fint, jeg er imponeret over hvor godt det kørte på min PC, jeg har både købt til PS4 og PC, men har hele tiden været planen at jeg hopper på PC så snart det er ude.

Håber dog de får styr på de problemer der er med aim assist lige pt.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny 2

Indlægaf DefenzZ » tors 31 aug 2017 20:03

Destiny 2 – Official Live Action Trailer – New Legends Will Rise.
https://www.youtube.com/watch?v=cSiqz18cQX8
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny 2

Indlægaf wMikkel » lør 02 sep 2017 06:15

Elgiganten får det på tilbud til 399 kr fra release.
Jeg overvejer det selv meget, men jeg kørte hurtigt død i 1'eren.

Hvordan fungerer det i Destiny 2? Vil alle dem der har spillet 1'eren for fuld skrue, være i højt level med vilde våben her i Destiny 2, eller hvordan?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Destiny 2

Indlægaf DefenzZ » lør 02 sep 2017 08:03

wMikkel skrev:Elgiganten får det på tilbud til 399 kr fra release.
Jeg overvejer det selv meget, men jeg kørte hurtigt død i 1'eren.

Hvordan fungerer det i Destiny 2? Vil alle dem der har spillet 1'eren for fuld skrue, være i højt level med vilde våben her i Destiny 2, eller hvordan?


Nej, year 1 spillere der har grinded max får emblems afhængig af hvilke challenges de har gennemført i de der books. Hvis din/dine karakter var i level 20, 1 August 2017 vil den/de allerede være overført til Destiny 2.Ingen våben,armor eller shaders fra D1 kan overføres.Kun din karakter.

Det ser også ud til at nye spillere der aldrig før har spillet Destiny,starter Destiny 2 anderledes end de gamle.Sikkert for at få lidt historie med.

De har dog lovet at vi får et eller andet vi får i Destiny 2,men vil ikke afsløre hvad det er.Måske et Year 1 emblem,shader eller andet?

Hvad du end har opnået i D1 er account baseret,så hvis Titan f.eks. er blå i hovedet og du vil ændre den i D2 kan du bare slette den og lave en ny.Det vil ikke få betydning for dine achievements fra D1.

Din karakter i D2 vil "dårligt kunne gå" i begyndelsen af D2.Så vi starter alle fra scratch.

Nightfall kan spilles D.6 September.
Raid D.13 September.
Trials fra fredag D.15 September.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny 2

Indlægaf baunevej » tirs 05 sep 2017 09:15

Så er det iaften til midnat, det går løs :D, jeg skal heldigvis først møde 13.30 onsdag, så der skal ihvertfald games et par timers destiny 2 inat :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2

Indlægaf Moods » tirs 05 sep 2017 09:16

baunevej skrev:Så er det iaften til midnat, det går løs :D, jeg skal heldigvis først møde 13.30 onsdag, så der skal ihvertfald games et par timers destiny 2 inat :)


For nogen er der ihvertfald ;) Jeg har købt på US store, så kan først spille kl 6 imorgen tidlig.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny 2

Indlægaf wMikkel » tirs 05 sep 2017 16:17

Hvordan fungerer det med våben i PVP?
Kan nogle have exotic weapons som er bedre end de andres eller hvordan? Hvordan fungerer balancen?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Destiny 2

Indlægaf Dropdat » tirs 05 sep 2017 20:44

wMikkel skrev:Hvordan fungerer det med våben i PVP?
Kan nogle have exotic weapons som er bedre end de andres eller hvordan? Hvordan fungerer balancen?


Alle exotic våben har, som i D1, faste perks. Så din exotic Humpty Dumpty auto rifle er lige så god som alle andres.
Plus alle har lige stor chance for at få et exotic våben som alle andre. Den eneste undtagelse er den exotic rifle man får med når man har preordret spillet. Denne får alle andre først adgang til i december.

Det nye i D2 er, at alle legendary våben også altid har samme perks. Dog er der lidt tvivl om et perk kan ændres via et våben mod. Men selv om et perk kan være anderledes, og de andre er faste, skulle det, teoretisk, være nemmere for Bungie at lave buffs og nerfs.

Problemet i D1 var at alle ikke-exotic våben kunne have så mange perks, at de alt for mange gange var nødsaget til at lave buff/nurfs til en hel gruppe af våben. Bungies ide med det nye våben system er så at de får nemmere ved at ændre de våben der er problemer med, og lader de andre være.

Men lige meget hvor godt de buffer og nerfer, så vil der ALTID være en meta og "The Weapon to use".
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2

Indlægaf wMikkel » tirs 05 sep 2017 21:30

Sååå, alle er lige i PVP?
Uanset rank og spilletid?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron