Forum

Peggle 2 hjælp

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Peggle 2 hjælp

Indlægaf morfar » ons 12 apr 2017 18:40

Der må være et eller andet jeg ikke har fanget i spillet. Nogle evner man kan bruge eller noget.

I alle baner er der 3 ting man skal opfylde. 1 af tingene er altid at ramme alle pegs.

Det har jeg ikke gjort i en eneste bane endnu, og jeg har spillet i nærheden af 50 baner. Hvad har i andre gjort?
Kan man opgradere bolden eller andet.

Det virker som et af de sværeste platin jeg nogen sinde er gået efter og det kan bare ikke passe.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Peggle 2 hjælp

Indlægaf Laffer » ons 12 apr 2017 19:06

At få ram på alle pegs er ikke så slemt, tricket jeg brugte var at gå efter at lave nogle kæmpe comboer, så fik man ekstra bolde og dermed en bedre chance for at få dem alle.

Jeg brugte enten hesten eller ham elektro duden til at få alle pegs.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Peggle 2 hjælp

Indlægaf morfar » ons 12 apr 2017 19:30

Jeg går også efter at lave kombier, men efter kuglen har ramt første forhindring, har man jo nul kontrol over den og ALT er tilfældigt! Jeg fatter simpelthen ikke hvordan 15 mand herinde har platin.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Peggle 2 hjælp

Indlægaf Laffer » ons 12 apr 2017 19:55

Jeg synes ikke man kan sige at man ingen kontrol har, du kan se hvor den ryger hen efter første hit, så du får altid min. 2 pegs pr skud.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Peggle 2 hjælp

Indlægaf iaurdae » ons 12 apr 2017 19:56

det tog mig en masse tid, og held.. men som jeg husker det, brugte jeg specielt de forskellige karakterers styrker til de forskellige objectives.. det hjalp en del, feks med snemanden, hvis der var mange pegs samlet på et punkt, da hans overdrive, eller hvad det hedder, er lidt ligesom curling og så rammer man mange på én gang, hvis det er forståeligt ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Peggle 2 hjælp

Indlægaf morfar » tors 13 apr 2017 12:13

Jeg fatter stadig intet af det her spil. Man kan se hvilken peg man rammer og til nøds nr 2 peg. Resten er 100% tilfældigheder.

Nu har jeg gennemført spillet og har ikke en eneste bane hvor jeg har ramt alle pegs selvom jeg virkelig har prøvet.

Giv mig en stor rulle tudekiks og nogle ordentlige fifs.

Det kan jo ikke passe det skal være så svært når 15 har platin.

Har i hver især spillet 3-400 timer for at ramme alle pegs i alle baner?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron