Forum

Tekken 7

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 09:18

Hvordan er Tekken-stemningen Herinde?

Er der nogen, der skal have 7'eren? :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Cena » søn 14 maj 2017 09:54

Jeg er om muligt endnu dårligere til Tekken end RL - så det bliver et nej her fra :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 18:25

Jeg forudsiger, at det her bliver endnu et spil, jeg bliver Pslife-mester i. :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Tekken 7

Indlægaf S_Phoenix » søn 14 maj 2017 22:00

Da Senzai skrev:Jeg forudsiger, at det her bliver endnu et spil, jeg bliver Pslife-mester i. :mrgreen:



Tænker at du bliver skuffet så [-X :twisted:
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.

+1

Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 23:14

Da Senzai skrev:Hvordan er Tekken-stemningen Herinde?

Er der nogen, der skal have 7'eren? :)


Jeg har forudbestilt det, men jeg har faktisk aldrig glædet mig så lidt til et Tekken spil som jeg gør til det her. Tilgengæld er jeg i den grad tørstig efter at spille et Fighthing Game. Jeg har ikke spillet en Fighter siden Xbox 360.

Jeg havde en kort affære med Dead or Alive 5: Last Round - og det er hånden på hjertet det bedste spil, jeg nogensinde har spillet. Desværre var jeg som mange andre ramt en fejl i spillet, der gjorde, at jeg ofte ikke kunne spille online.

Jeg synes, at Tekken Tag 2 var godt. Virkeligt, virkeligt godt. Ud over, at Tag er federe end 1v1, så havde de også formået at lave "klon-figurerne" - hvis vi stadig kan kalde dem det - unikke. Især Armor King var møgfed at spille som.

Jeg bryder mig dog ikke rigtigt om figur-designet i de nyere spil. Jeg ved ikke om, at jeg for blevet gammel, men jeg synes, at de er for obskure og jeg har meget svært ved at læse deres animationer. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad der foregår. Figurer som Bob, Raven, Zarfina, Miguel og så videre :P.

Sådan nogle som Lars og Alisa er også straight up Anime-FIghters og hende den nye Kazumi kan angribe med fucking tigere!

Der er jeg mere til lidt mere groundede figurer som Paul, Law eller sågar Eddy :P.

Jeg ved heller ikke, hvem jeg skal være! Havde håbet lidt på Armor King, da jeg spillede ham i min sidste tid af TTT2, men han er ikke med :P.

Jeg ender nok på Lee Chaolan igen!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 23:16

S_Phoenix skrev:
Da Senzai skrev:Jeg forudsiger, at det her bliver endnu et spil, jeg bliver Pslife-mester i. :mrgreen:



Tænker at du bliver skuffet så [-X :twisted:



Hvis jeg er den eneste herinde, der skal have spillet - så virker mine chancer da ret gode! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Rena » man 15 maj 2017 09:55

Trist over at, Roger er ikke er med i Tekken 7 grundet Animal activist's
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Tekken 7

Indlægaf S_Phoenix » man 15 maj 2017 13:03

Da Senzai skrev:
S_Phoenix skrev:
Da Senzai skrev:Jeg forudsiger, at det her bliver endnu et spil, jeg bliver Pslife-mester i. :mrgreen:



Tænker at du bliver skuffet så [-X :twisted:



Hvis jeg er den eneste herinde, der skal have spillet - så virker mine chancer da ret gode! :mrgreen:



True :P - Men det må vi lade komme an på en prøve :D :D
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » man 15 maj 2017 16:33

Jeg giver mig uden kamp. Så må jeg nøjes med at være den næstbedste. Det synes jeg også er ok på en side med næsten 8000 Brugere! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf S_Phoenix » man 15 maj 2017 20:05

Haha.. true :D
Ej jeg er frisk til den tid til at prøve lidt :D

Har sku ikke været så skarp til tekken siden tidernes morgen med Tekken 3 og Tag tournament 1, men stadig "spillet" der definerer Playstation for mig :)
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » tors 01 jun 2017 21:06

Okay, nu har jeg spillet et par timer idag og dommen er: Lee fucking sucks. Jeg er nødt til at finde mig en ny main.

Jeg plejer at spille low-tier figurer, men der må fandeme være en grænse for galskaben. I virkeligheden tror jeg bare, at han bliver straffet af de nye spil-mekanikker. Han er ihvertfald ikke ligeså sej som i TTT2.

Jeg ved ikke om det er fordi, at jeg ved at blive gammel eller jeg ikke har et arcade stick til PS4 eller om det bare er sådan, men jeg synes også, at det er svært at lande b+2,fN -->b+2 med ham online.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » tors 01 jun 2017 21:11

Nå ja, og så er det kongedumt, at I Ranked, der inden, man møder sin modstander, så skal man vælge om man vil acceptere kampen... og ikke nok med det, så inden, man trykker ja eller nej. Så kan man også se sin modstanders main, hans rank og hans antal vundne kampe.

Med alle de tøsedrenge, der er online, så tager det ekstra lang tid at få gang i en kamp... Loadingtiderne er også lange nok til, at jeg når at blive irriteret.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Weiglin1 » fre 02 jun 2017 22:37

Jeg er mega klar på at uddele nogle tæv i tekken :D tilføj gerne Weiglin1
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers

+1

Re: Tekken 7

Indlægaf hudhud » lør 03 jun 2017 01:21

Synes ikke spillet har levet op til forventningerne. Selve gameplayet er fedt, men historien er mangelfuld og kort. Derudover synes jeg at det er dårligt, at de har fjernet endings for hver karakter i arcade mode. Fjorde spillet færdigt på Ca 2-3 timer.

Er det bare mig eller synes i også det samme?
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » lør 03 jun 2017 06:43

Jeg er bange for, at det er dine forventninger, den er gal med, hvis du spiller Fighting Games for Historien.

Det eneste, der tæller i Fighting Games er gameplay, Netkode og, at der er Practice Mode. Alt andet er ligemeget. :D

Selv har jeg ikke prøvet story mode endnu. Jeg synes, at det er virkeligt kedeligt at spille mod Ai i forhold til at spille mod mennesker.

Fighting Games er raw gameplay.
Senest rettet af Da Senzai lør 03 jun 2017 06:54, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster