Forum

Tekken 7

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » lør 03 jun 2017 06:49

Weiglin1 skrev:Jeg er mega klar på at uddele nogle tæv i tekken :D tilføj gerne Weiglin1


Jeg vil gerne spille med dig, så jeg kan blive bedre. Havde regnet med, at jeg skulle være verdensmester fra dag 1 af - men det er vist ikke tilfældet :mrgreen:

Det kan ikke være rigtigt, at jeg er nødt til at lære nye moves bare fordi at det er et nyt spil xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Jb » lør 03 jun 2017 18:02

Jeg er game.
Startede igår. Synes ikke jeg kan finde rytmen med Lars som jeg manede i tekken revolution.
Og. Jeg har kun kunne spille tournament online. Både player match og ranked står der bare connection lost når jeg acceptere en kamp.

Pt. Trainer jeg Jin i practice mode men er ikke helt tilfreds.

Mit Street fighter groove gør at jeg egentlig er ganske fornuftig med Akuma men selve personen tiltaler mig ikke og egentlig synes jeg det r lidt meh at spille en street fighter char med SF moves i et tekken spil
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » lør 03 jun 2017 19:55

Jeg har været på arbejde hele dagen i dag og igår, så jeg ikke har rigtigt fået spillet.

Jeg er dog Max presset over, at Bound-systemet er fjernet og at du ikke længere kan lave pick-up på folk, der prøver at komme væk/up, så jeg er nødt til at finde på nye Komboer. Det går slet ikke, at alle mine gamle tricks ikke virker længere og jeg ingen skade har på mine Juggles xD.

Jeg har helt overvejet om jeg bare skal sige fuck it og finde en ny main xD

Det gjorde jeg også da Tekken Tag 2 udkom. Jeg plejede at spille King i T6, men i TTT2 virkede min go to Juggle ikke længere, så jeg blev tøsefornærmet og fandt en anden at spille med!

Jeg spillede egentligt også Eliot i T6 og TTT2, men jeg han er åbenbart Top-Tier i T7 og det er nok til, at jeg ikke gider ham xD.

Jeg stinker til 7´eren, så jeg vil gerne spille mod andre, der er dårlige. Jeg har pt. ikke overskud/tålmodighed til at spille mod folk, der er gode til det (og som jeg samtidigt ikke kender - ja, er lidt mærkelig på det område, men er lidt presset oppe i hovedet IRL, så jeg magter ingenting og nu rambler jeg bare)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » fre 09 jun 2017 22:02

Jeg har skiftet Lee Chaolan ud. Han er obviosly stadig den sejeste mand i spillet, men han slår simpelthen som en tøs.

Så nu spiller jeg Heihachi istedet for og er blevet verdensmester med ham.. I Practice Mode! :mrgreen:

Jeg har slet ikke fået spillet så meget Tekken 7, men mit førstehåndsindtryk er indtil videre;

Gameplayet føles mere strømlinet end de tidligere spil.

For mig er der tre væsentlige ændringer. Der er ikke længere Bound moves. De er blevet erstattet af Screw attacks,så man er nødt til at finde på nye Juggles og de føles heller Ikke længere så uendeligt lange.

Du kan heller ikke længere samle en modstander op, der prøver at rejse sig og fange ham i en juggle.

Disse to ting giver et mindre 'klamt' spil, hvor det ikke 'bare' gælder om at jonglere modstanderen over i væggen trampe på ham, når han ligger ned.

Derudover virker det til at der er højere damage scaling på juggles. Det synes jeg giver noget mere 'spil' i spillet, så det ikk længere groft sagt er ham, der først rammer med en launcher der vinder. Man er nødt til at være mere alsidigt i sit spil og kan ikke længere sætte alle sine penge på en juggle og det er i en god ting.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf hudhud » søn 11 jun 2017 17:57

I må gerne tilføje mig, så kan vi tage nogle kampe :)

Psn Id : hudhud3101
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Tekken 7

Indlægaf Hades » søn 11 jun 2017 18:17

Er jeg den eneste, der slet ikke kan få en online kamp af nogen art op og køre? Det er virkelig frustrerende
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » man 12 jun 2017 23:51

Så gik der endeligt lidt Rigtigt i dag og jeg er begyndt at vinde kampe! :D

Jeg ramte Mentor i dag og havde endda en kamp, hvor jeg landede hele min Kombo! :D

Jeg fik dog smask, da jeg nåede til en Italiener, der spillede Kasumi. Fattede slet ikke, hvad der foregik. Det er meget nemmere, når folk spiller gamle figurer som Paul, Lawrence, Eddy, Hwoarang Osv! :D

På nær snyde-brian. Hader Bryan
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Hasani94 » tirs 13 jun 2017 00:20

Hvilken controller spiller folk med? Bruger i almindelig ps4 controller eller fightstick/arcadestick? :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » ons 14 jun 2017 08:06

Jeg spiller med en almindelig PS4 Controller! :P

Tekken Tag 2 og Tekken 6 spillede jeg med Stick, men i syveren kører jeg med pad. Det er sådanset kun fordi, at jeg ikke har en godt stick til PS4. Alle mine gode Arcade Sticks (Mad Catz TE2 og Hori Real Arcade Pro EX) er til Xbox 360 og virker derfor ikke på PS4.

Jeg har sådanset også et HRAP3 stick, men jeg synes ikke at sticket er særligt godt. Hvilket er lidt mærkeligt, da det er et Hori stick og derfor i mit hoved burde være samme kvalitet som de tilsvarende på Xbox 360, men åbenbart ikke.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » fre 16 jun 2017 23:17

Lol, to dage efter;

Billede

Nu spiller jeg på den. xD

Jeg har ikke spillet på stick siden, jeg fik en PS4 for tre år siden. Jeg kan godt mærke, at det kommer til at tage noget tid før, at jeg er hurtig på på pinden og knapperne igen. Puha! ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Hasani94 » lør 17 jun 2017 13:29

Da Senzai skrev:Lol, to dage efter;

Billede

Nu spiller jeg på den. xD

Jeg har ikke spillet på stick siden, jeg fik en PS4 for tre år siden. Jeg kan godt mærke, at det kommer til at tage noget tid før, at jeg er hurtig på på pinden og knapperne igen. Puha! ^^;


Haa! Tillykke med det :D

Ja, det var også en kæmpe tilvænning, da jeg for første gange spillede på et - men det er fedt, når man endelig har styr på det! :lol:
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752

+1

Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » lør 17 jun 2017 20:20

Folk, der spiller Bryan er jordens værste afskum. Han har været en kæmpe idiot siden Tekken 5. Det er ikke for sjovt, at han bliver kaldt for Snyde-Brian ude i byen!

Han kan Juggle fra alt, sparke til dig, når du ligger ned og ligeså snart, man tror, at han er færdig med sin string, så BOOM! Knæ i maven!

Jeg bliver arrig! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » tirs 20 jun 2017 21:19

Spillede lige en times offline Tekken idag med en fra Brætspilsgruppen, mens vi ventede på en kammerat :P

Så skulle jeg lige lære ham at spille Tekken :D

"No Juggles", siger du? "No Problem" siger jeg! :P

Tjek lige min ven, Paul her!
Han har tre moves!

DEATHFIST, Ned+1+2 skulder og Sidestep+3 for at sparke over skinnebennene og til folk, der ligger ned!

Elsker, at man kan komme så langt med Paul med kun de tre moves! :D Ihvertfald på begynder niveau

Jeg var også en klæmpe-idiot bagefter! :D

Jeg valgte King og ham kan jegg jo ingen ting med, men hans Chain-throws har været samme knapper siden Tekken 3. Jeg fangede modstanderen i et Multihtrow, mens jeg sad og RÅBTE;
"SE MIG; SE MIG! KUN EN HÅND PÅ STICKET OG JEG KIGGER IKKE ENGANG PÅ SKÆRMEN!" - mens jeg forstsatte multithrowet xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Da Senzai » ons 05 jul 2017 10:04

Hvordan går det for folk i Tekken? Selv får jeg det slet ikke spillet.

Jeg synes, at Tekken 7 er et spil, der kræver ret meget af en og jeg har bare ikke overskuddet til det. Det er ikke ligefrem et slappe af spil, hvor man kan sidde med det ene øje på Youtube, mens man spiller :mrgreen:

Jeg synes stadig, at Tekken er et sejt spil, så hvis der er andre begyndere, der vil spille nogle casual-kampe, så er jeg frisk på det. Så længe, at folk ikke tager det alt for seriøst.

Jeg spiller Heihachi og jeg synes godt nok, at han er svær at vinde med! En af verdens bedste Tekken spillere, han spiller også Heihachil. Jeg sad og så Thaigeruppercut turnering LIVE, hvor JDCR spillede og han er for sindssyg! Gode gamle Heihachi kan sagtens være med blandt Toppen, men det kræver bare rent mekanisk en vanvittig gang skills og execution på sticket, som jeg ikke besidder. :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Tekken 7

Indlægaf Jb » ons 05 jul 2017 11:03

der er ny patch idag med forbedret online - nu må vi se om det virker
det er det der primært har dræbt interessen for mig.

Injustice kører super smooth, og det er fedt at hænge ud i en lobby og se andre spille også.

så jeg ser mere tekken end jeg spiller lige pt.

specielt det Sajam og Tasty steeve ligger på tuben er røv godt :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster