Forum

Friday The 13th: The Game

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » ons 24 maj 2017 19:24

På fredag udkommer spillet, Friday The 13th.
Det er 1 vs. 7.

Release date trailer:


Regner selv med at købe det, andre som også hopper med på vognen? :)

Folk fra PSLife der spiller_
PSN-ID:


- wMikkel
- Scooterdk
- khat-666
-
Senest rettet af wMikkel tors 01 jun 2017 21:37, rettet i alt 3 gange.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Erroneus » ons 24 maj 2017 22:54

Så nogle streams af beta'en, det virkede sjovt nok ud. Tror jeg vil se lidt streams af det endelige spil og bedømme lidt ud fra det og anmeldelser.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Krede1972 » tors 25 maj 2017 01:00

Som ung i 80'erne er jeg jo vokset op med moviebox og fredag d. 13 :mrgreen:
Så et eller andet sted er jeg da vældigt interesseret i at se mere til hvordan spillet rent faktisk fungerer.
Her tænker jeg især på ideen med 1 vs 7; hvis man som den første bliver skåret op af Jason, skal man så blot sidde på tilskuerrækkerne og vente på det endelige udfald af spillet?

Ud fra traileren, ser det ud til at der er gjort meget ud af spillet og/eller gameplayet, men jeg er som sagt lidt "bekymret" over hvordan man løser problemet med ikke blot at sidde passivt og se til hvis man som den første - eller for den sags skyld nogle af de første - får kappet hovedet af, hvad skal man så foretage sig indtil spillet er afgjort og færdigt?

Så jeg farer ikke ud og køber det på release. Jeg vil se hvordan det rent faktisk fungerer i praksis før jeg eventuelt kaster penge efter det.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » tors 25 maj 2017 09:50

Jeg forstår 100% Krede1972.
Jeg har siddet med samme tanker, at hvis man enten dør eller stikker af, relativt tidligt i kampen, hvad så? Som jeg kan se på streams, jamen så venter man bare, hvilket er lidt øv og giver en meget ventetid.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Scooter dk » tors 25 maj 2017 18:25

En spiller der enten er slået ihjel eller er undsluppet, kan vende tilbage til runden som Tommy Jarvis, hvis han/hun bliver tilkaldt af en af spillerne der er i live.
"A counselor who is killed or escapes can also take control of Tommy Jarvis, who becomes playable if he is contacted by a counselor
He assists the counselors in surviving against Jason Voorhees after certain conditions are met. Tommy becomes playable if a counselor is able contact him through a radio at Camp Crystal Lake. Once contacted, a player whose counselor was killed or escaped will be randomly selected to control Tommy.

He spawns on the map with a single-use shotgun and has superior stats, but can be killed like any other counselor character."
Scooter dk
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » tors 25 maj 2017 22:41

Jep, det så jeg også på stream, men det kræver som beskrevet at en counselor finder den rigtige radio og kontakter ham.
Det gælder samtidig også kun for én.

Jeg så en stream hvor 2 kom væk i en bil, relativt tidligt i kampen, og de måtte sidde og vente til kampen var slut.
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » man 29 maj 2017 20:48

Nu har jeg fået spillet en del, og holdt kæft hvor er det fedt !!
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Khat666 » man 29 maj 2017 20:53

Har kun haft held til at spille i en lille time pga de voldsomme problemer med server, men det lader til at være sjovt (og ret forvirrende for en nybegynder!) - havde kun held til at tage livet fra én, da jeg fik rollen som Jason.

Tilføj mig gerne, hvis I vil: hedder khat666 på PS4
Khat666
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Kbh


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Scooter dk » man 29 maj 2017 21:42

Jeg har også haft store problemer med at spille det i weekenden. Hvor jeg ikke kunne komme ind i ret mange kampe og mistede både optjente stats og perks. Men her til aften virkede spillet helt perfekt og damn hvor er det bare et fedt spil.
Scooter dk
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » man 29 maj 2017 21:44

Jeg spillede som Jason i dag og fik hele holdet, inkl. Tommy Jarvis som spawnede.
Der har været en del serverproblemer, men i dag er det blevet MEGET bedre!
Smider lige op på Youtube! :D
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Scooter dk » man 29 maj 2017 21:58

wMikkel skrev:Jeg spillede som Jason i dag og fik hele holdet, inkl. Tommy Jarvis som spawnede.
Der har været en del serverproblemer, men i dag er det blevet MEGET bedre!


Fedt :D =D>
Jeg mener også jeg fik alle counselors i en af kampene i weekenden. Jeg fik desværre ikke lov til at spille Jason her til aften, men kørte til gengæld 3 counselors og mig selv i sikkerhed i en match :D
Scooter dk
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » ons 31 maj 2017 18:49

Dem der har , og spiller spillet, kan i ikke skrive jeres PSN? Så laver jeg lige en liste i første indlæg så folk kan adde.

Her er lige en kamp hvor jeg spillede som Jason:

wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Scooter dk » ons 31 maj 2017 22:50

wMikkel skrev:Dem der har , og spiller spillet, kan i ikke skrive jeres PSN? Så laver jeg lige en liste i første indlæg så folk kan adde.

Her er lige en kamp hvor jeg spillede som Jason:



Fed match :D

Du får godt nok kamp til stregen i starten af matchen, men derefter kommer de ellers ned med nakken he he. Jeg troede lige du ville drukne den sidste i toilettet, men det var også nogle mega fede kills du lavede :D
Scooter dk
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf wMikkel » tors 01 jun 2017 06:55

Scooter dk skrev:Du får godt nok kamp til stregen i starten af matchen, men derefter kommer de ellers ned med nakken he he. Jeg troede lige du ville drukne den sidste i toilettet, men det var også nogle mega fede kills du lavede :D



Ja! De gav den gas og havde samlet sig en del våben og lommeknive :lol:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Friday The 13th: The Game

Indlægaf Kimosabe » tors 01 jun 2017 09:29

Kan man lave private games ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster