Forum

Need For Speed Payback

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Need For Speed Payback

Indlægaf ikkNico » søn 11 jun 2017 11:30

Min første tanke efter NFS Payback reveal traileren var; "jeg har allerede The Crew, så det her kan jeg ikke bruge til noget", men med dagens gameplay trailer blev NFSP pludselig lidt interessant.

https://youtu.be/8V1mwasQ2V0?t=3m2s

Der er takedowns i spillet, og de ligner til forveksling takedowns fra de gamle Burnout spil. Stort plus i min bog.
Måske får vi rent faktisk takedown events og traffic checking i det færdige spil. Det er i hvert fald et spil jeg lige skal holde øje med nu.



Need for Speed Burnout(?)
Senest rettet af ikkNico søn 11 jun 2017 14:56, rettet i alt 2 gange.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Erroneus » søn 11 jun 2017 11:50

Man kan sagtens se noget af Burnouts DNA og ja det er ikke et skidt ting.

Jeg syntes også historien er mere interessant, samt det er open world. Spørgsmålet er naturligvis hvad The Crew 2 kommer til at byde på :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Vreki » søn 11 jun 2017 13:32

Pyt med historien, jeg syntes det var fint i Rivals hvor der ikke var ulidelige hovedpersoner der tog fornøjelse ud ad spillet.

Der har ikke været er eneste bilspil siden der har sagt mig noget på grund ad deres næsten universelle fokus på mørke byer og snørklede gader.

Det her ser meget mere lovende ud
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Rytteren » søn 11 jun 2017 14:18

En god historie.. Så kan jeg godt være med på vognen :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Need For Speed Payback

Indlægaf klatzen » søn 11 jun 2017 15:07

Ak ja og så er der mig der savner de gamle Underground spil da jeg netop synes det fedeste er at modificere bilerne. Både visuelt men også performance mæssigt.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Redman DK » søn 11 jun 2017 16:06

Jeg må indrømme at jeg fuldstændig har mistet interessen efter den trailer. Ja, takedowns som i Burnout kan muligvis være godt, men alt andet der blev vist ser ulideligt ud. Jeg fatter ikke hvorfor de finder det nødvendigt at klistre en "historie" på et bilspil.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Scoring » søn 11 jun 2017 16:33

Aaaaaalt for mange cutscenes til min smag - håber det kun var for 'spændingens skyld' - for det vil jeg godt nok være træt af i længden hvis spillet er bygget sådan op.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Rechain » søn 11 jun 2017 17:52

Jeg ser frem til spillet, da det minder mig om Rivals :) og mere cutscene story er super efter min mening. Det forrige NFS var ikke særlig interesant i længere tid ad gangen som Rivals var det for mig. Håber Payback bringer mig glæde ligsom Rivals gjorde (og stadig gør indimellem, på PC) - kan kun blive bedre (min mening) end det sidste #-o

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962

+1

Re: Need For Speed Payback

Indlægaf Vreki » søn 11 jun 2017 21:35

Rechain skrev:Jeg ser frem til spillet, da det minder mig om Rivals :) og mere cutscene story er super efter min mening. Det forrige NFS var ikke særlig interesant i længere tid ad gangen som Rivals var det for mig. Håber Payback bringer mig glæde ligsom Rivals gjorde (og stadig gør indimellem, på PC) - kan kun blive bedre (min mening) end det sidste #-o

/Rechain


Nemlig, Rivals med en mere begavet online-del, så er jeg solgt :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron