Forum

Player unknown battlegrounds PC

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Player unknown battlegrounds PC

Indlægaf Sbergy » søn 09 jul 2017 23:37

Jeg sidder lidt og kigger på player unknown battlegrounds til pc. Nogen der kan fortælle mig lidt om det?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Player unknown battlegrounds PC

Indlægaf SimonThorsager » man 10 jul 2017 05:17

Tja, hvad vil du vide?
Det er et Open-World Survival spil, i stil med Hunger Games filmene :)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Player unknown battlegrounds PC

Indlægaf Da Senzai » man 10 jul 2017 12:11

Jeg har set videoer på YouTube. I hver kamp er der 15-30 minutters kedsomhed, der bygger op til 5 minutters lol og awesomeness :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Player unknown battlegrounds PC

Indlægaf svendsbanan » man 17 jul 2017 13:36

Spillet er 5-6/10 alene. 9/10 hvis du spiller med venner. Da Senzai er korrekt, en masse 'idle'-tid der bygger op til pludselig og nervepirrende aktion. Men tiden som idle bliver så mange gange sjovere, hvis du spiller det med venner. Prisen på steam i øjeblikket (30 euro) er ganske berettiget. Hverken mere eller mindre værd i min optik.
-ny på forum
Hilsen den noble Svendsbanan.
svendsbanan
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Odense


Re: Player unknown battlegrounds PC

Indlægaf Schmidty » man 17 jul 2017 15:12

Spillet er helt fantastisk imo. Det er stadigvæk i Early Access, men indtil videre gør udviklerne et stort stykke arbejde for at gøre spillet bedre i forhold til andre Early Access-titler, som jeg har læst om. Pt. er der 3 forskellige modes; solo, duo og squad. Alle modes er sjove og bidrager med hvert sit til spillet.

Dog vil jeg ikke sige, at der er 15-30 minutters kedsomhed i hvert spil, som Da Senzai er inde på (kan godt være han satte det lidt på spidsen). Jeg synes sjældent, at det er kedeligt at loote, da man hele tiden skal være på udkig velvidende, at der kan sket noget lynhurtigt. Og hvis man ikke synes, at der sker nok, kan man bare droppe ned i "high value"-zonerne, hvor der med 100% sikkerhed er andre folk, der også dropper.

Spillet er fyldt med nervepirrende og actionfyldte øjeblikke, og jo tættere du når top 10, og jo mindre cirklen bliver - jo mere intens bliver det. Sjældent har jeg det været så spændende og tilfredsstillende at kæmpe 1v1 til sidst og trække sig sig sejrsrigt ud af det. Det er også sjældent, at man vinder, så der er masser af udfordring, og selvom man ikke vinder, er det ofte sjovt alligevel :)

Så alt i alt får PUBG min varmeste anbefaling. Du kan evt. kigge folk som Aculite og JackFrags ud på YouTube eller en som Grimmmz ud på Twitch :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster