Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 27 jan 2018 08:58

Kondivand skrev:lidt held til mig også. 'trak higuain
, så nu glæder jeg mig til at prøve ham af og se om han virkelig er ratingen på 90 værd


Har efterhånden spillet en god håndfuld kampe med ham, og udskifter ham nok kun, hvis jeg igen får råd til Van Basten, spiller kun SB på legendarisk, og har nogle ganske fine stats med ham :)
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » lør 27 jan 2018 16:18

Hmm er der en bug med in-forms og f.eks. deres scores i forhold til player roles.

F.eks. hvis jeg tjekker min Callum Wilson IF, har han 87 i penalties, men i Player roles kommer han frem med 75. Det samme sker med in IF Lancini, som har 82 i penalties, men i Players roles kommer han op med 72 O_o
Sansone IF 70 i penalties, men kommer op med 66 i Player roles.

Lign. miss match med andre stats på IF's. Det sker ikke med "normale spillere". Har googlet lidt på det, men kan ikke rigtigt finde noget om det. Hvad skal man tro på her? :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » lør 27 jan 2018 23:05

Oki det kan kun være en bug, fordi hvis man prøver at skifte roller imens man er i en kamp, fremgår scores korret på IF spillere. Flot EA.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tors 01 feb 2018 20:25

Så fik jeg ændret lidt,
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » fre 02 feb 2018 11:36

Xainz skrev:Så fik jeg ændret lidt,


Fedt squad! Hvordan er Sheva? Overvejer lidt om jeg skal have hans prime når det kommer. Som Milan fan er man jo næsten nødt til det. Er bare bange for jeg kommer til at savne Yedder 5* WF og 4* skill.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 02 feb 2018 14:00

Cena skrev:
Xainz skrev:Så fik jeg ændret lidt,


Fedt squad! Hvordan er Sheva? Overvejer lidt om jeg skal have hans prime når det kommer. Som Milan fan er man jo næsten nødt til det. Er bare bange for jeg kommer til at savne Yedder 5* WF og 4* skill.


Hans afslutninger er vanvittige, jeg bruger meget få skillmoves, men han virker ret komplet for mig, efter jeg lige fik ham igang, spillede ham som cam de første omkring 30kampe og var tæt på at opgive ham. Ændrede så til 4-2-2-2,med ham som dybde løber og den tykke til spilstation, og det virker perfekt for mig. Glæder mig til at have tid til at prøve det nye hold af, Savic lige virkelig et bæst,.
Mine icon valg viser vel også hvad hold jeg holder med :P
Næste handel bliver nok van Basten til at tage tykkes rolle. Kigger dog også lidt på 87kimmich, vrsaljko gør det dog fremragende.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » fre 09 feb 2018 13:57

Spillede 4 kampe i WL i morges. 1-3. Dårligste start nogensinde :( Mit hold SEJLEDE fuldstændig og mit forsvar var HELT væk. Min afleverings % lå på 75!! Ligger normalt på 90-95%. Serverne var helt smadrede...Håber VIRKELIG det bliver bedre i løbet af weekenden! Det er demoraliserende når ens hold til 5,3 mio hverken kan forsvare eller angribe pga. lag.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Haugboelle » fre 09 feb 2018 23:50

Andre der spiller Seasons? Det sku ret uhyggelig en kontrast til FUT
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 15 feb 2018 10:10

Kæmpede virkelig sidste uge i WL synes jeg. Men fik 20 sejre. Men hold kæft det sejlede. Så udskiftninger på 6 pladser. Er endt op med det her hold.
Billede

Hold kæft Neymar er sjov at spille med. Har kun fået prøvet ham i SB men tror ham, Ronaldo og adp bliver en giftig trio.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » søn 18 feb 2018 14:35

Så tror jeg at jeg har fået offensiven på plads,
Billede

Er egentlig i tvivl om hvad mit næste mål er, at den bedste HB i historien ikke er med, er jeg uforstående overfor. Så der beholder jeg nok den nuværende. Tror R. Carlos bliver næste mål, da jeg godt kan bruge en mere offensiv minded VB, ellers syntes jeg holdet er ved at tage form, er dog også helt flad nu :P Har endnu ikke haft råd til en hunter kort til mvb :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » man 26 feb 2018 23:06

Hvis man ikke har set det, er der kommet nye ratings: https://www.easports.com/fifa/ratings

Fik lige Man of the Match Immobile 88 ST i en prime electrum pack. Not bad :)

Billede

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 10 mar 2018 12:34

Billede

Får stort set ikke spillet for tiden, samlet kun 7 kampe de seneste omkring 14 dage.
Fik dog ændret lidt. Savic fik et boost, og solgte ham for 140k mere end jeg gav. Selvom Savic var et absolut bæst at spille med, så føler jeg erstatningen for ham er ganske fin :)
Tror desailly og Nesta er de næste jeg går efter :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 08 apr 2018 23:37

Det er godt nok mange Icons :D

Jeg har først nu fået min første, som bare var Larsson 86 ST, men han spiller sq meget godt og så bliver han nok brugt i en SBC icon. Speaking of SBC, så har de tiføjet "swap deals", hvor man samler tokens ind, som man får objectives og ved at vinde knockout turneringer.

https://www.futhead.com/news/fifa-18/17 ... hallenges/

Syntes det er fint, har givet mig lyst til at spille lidt FUT igen, efter en pause. Har i øvrigt udskiftet Valencia med OTW Aurier 84 RB. Prøver at finde en til erstatte ROSE på LB, men syntes jeg har svært ved at finde en der faktisk er bedre end ham på den plads, ud over Icons.

Billede

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10983
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » man 09 apr 2018 11:38

Jeg har mere eller mindre lagt FUT på hylden for i år tror jeg. Har ikke spillet i flere uger og følger ikke med mere. Tror det her bliver sidste år hvor engagementet bliver stort omkring FUT :) Jeg finder større glæde i at få spillet nogle forskellige spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 13 apr 2018 17:08

Jeg spiller lige 1-2 kampe i SB om ugen, trader ikke ret meget mere, faktisk er det eneste jeg gør, lige at sælge alle de guldspillere jeg har i klubben, udover dem jeg selvfølgelig bruger. Fik lavet sbc Kaka samt har vel knap 500k coins tilbage, så der er lidt at lege med, hvis jeg får lyst til at spille igen :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster