Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tors 30 nov 2017 07:24

Overvejer også Hagi istedet for modric, da jeg så får 3cams der kan smadre langskud ind. Spillede med Hagi i draft, han er et bæst
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tors 30 nov 2017 09:52

Hvordan Fuck får i fat i de icons??
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 30 nov 2017 10:40

Jeg besluttede det var tid til at bruge alle mine coins (næsten) da jeg ikke havde nogen gavn af at have dem stående. Har bygget det her hold:
Billede

Det "eneste" nye er Vidal, Radja, Alaba, Manolas og Florenzi. De andre har jeg haft et godt stykke tid efterhånden og de skal ikke skiftes ud. De eneste forbedringer jeg kan lave efterhånden er top icons og dem er der umiddelbart lang vej til jeg har råd til med 150k tilbage. Men glæder mig til at prøve holdet i WL :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » tors 30 nov 2017 13:28

Volpi skrev:Hvordan Fuck får i fat i de icons??

Jeg tænker SBC'er.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tors 30 nov 2017 17:21

Volpi skrev:Hvordan Fuck får i fat i de icons??


Jeg lavede Del Piero og Rui Costa SBC'en, samlet pris var vel 1,1 mil vil jeg gætte på.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » tors 30 nov 2017 19:31

Xainz skrev:
Volpi skrev:Hvordan Fuck får i fat i de icons??


Jeg lavede Del Piero og Rui Costa SBC'en, samlet pris var vel 1,1 mil vil jeg gætte på.


Hvordan fuck får man 1,1 mio?? :lol:
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 30 nov 2017 21:18

Jeg har købt hele mit hold. Koster omkring 3,5 mio. Har nok selv givet 3,2 ca. Har ikke følt trang til at lave en prime SBC icon endnu. Men det gør jeg nok senere på året :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » fre 01 dec 2017 20:33

Jeg har tradet som en galning og spillet på livet løs. Der har ikke været skyggen af icons, men jeg kan selvfølgelig sælge hele holdet og få en af de fesne :)

Lige nu hedder opstillingen:
4-3-1-2

Scream Perisic (MVP!) -- Mertens
Hamsik
Marchisio - Matuidi - Pjanic
Sandro - Koulibaly - Manolas - Florenzi
Handanovic

Forslag til forbedringer modtages gerne, og ideer til at få budget til Nainggolan modtages ligeledes gerne :D
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » lør 02 dec 2017 19:54

Ift chemistry - så har jeg læst at en rød skal tænkes som -1, orange som +1 og grøn +2, betyder det at en spiller med eks 2 røde links og 2 grønne rent faktisk går i plus og dermed kan drage fordel af sin personlige chemistry style?

Jeg vil skide gerne have James rodriguez på mit hold og har thiago at linke ham med, men øvrige spillere er spanske på nær casemiro der som brasiliener bla vil give en rød link til James.

Ja jeg kan endda få sat casemiro således at James og thiago hver giver ham et rødt link, men at han så har grønt fra varane og carvajan. - det gir 2 røde og 2 grønne, hva siger i?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » lør 02 dec 2017 21:32

Volpi skrev:Ift chemistry - så har jeg læst at en rød skal tænkes som -1, orange som +1 og grøn +2, betyder det at en spiller med eks 2 røde links og 2 grønne rent faktisk går i plus og dermed kan drage fordel af sin personlige chemistry style?

Jeg vil skide gerne have James rodriguez på mit hold og har thiago at linke ham med, men øvrige spillere er spanske på nær casemiro der som brasiliener bla vil give en rød link til James.

Ja jeg kan endda få sat casemiro således at James og thiago hver giver ham et rødt link, men at han så har grønt fra varane og carvajan. - det gir 2 røde og 2 grønne, hva siger i?

Du kan evt. bruge concept hold for at se om du rammer chem100 med det.

Du skal bare være opmærksom på at høj chem på en spiller, tæller mere end høj chem for hele holdet. Altså det er vigtigere at en spiller har chem10, end holdet har chem100, men det er klart hvis hele holdet har chem10, så har holdet også chem 100. Derfor er icons ikke skidt at få fingrene i, pga. de linker lettere med andre spillere. Men altså som nævnt i tråden, så skal man have gang i mange mønter via SBC for at få fat i dem :)

http://www.eurogamer.net/articles/2017- ... mistry-fut

Ps. I dag fandt jeg ud af at futhead er god til at bruge, hvis man skal se hvad en chem style gør ved spilleres evner, da den udregner det for en :)

Har tilføjet Mkhitaryan i stedet for Pedro og IF Wilson i stedet for Vardy. Ikke store opgraderinger, men for samlet 45k var det oki. Begynder at skal have seriøs mønt op for at lave nogle opgraderinger.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 04 dec 2017 10:22

Spørgsmål vedr sbc - jeg syntes at en god del af dem jeg har lavet har været overskudsgivende.
Er der noget om det eller er det tilfældigheder som at købe packs?

Jeg har urimelig svært ved at samle coins ind, da jeg ikke gider at bruge penge in-game
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » man 04 dec 2017 17:25

Så er der lidt at handle for, det bliver et ikon der skal spille cam, nogle der har erfaring med de lidt billigere ikoner? Har 800k at handle for.
Er ikke skiller, så skillmoves er ikke vigtigt. Pt har jeg Kluivert, 88 Shevchenko og Crespo i overvejelserne, da de alle kan opnå en fin pace, og langskud med Hunter kort. Men erfaringer med dem eller andre ikoner vil jeg gerne hører.
Har del Piero og Rui Costa

Edit: :)
Nogen der har prøvet Van Basten ? Han ligner et bæst med de afslutninger. Tror umiddelbart valget ender imellem dem her http://www.futhead.com/compare/citp4821 ... p48313y18/
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tirs 05 dec 2017 08:40

Xainz skrev:Så er der lidt at handle for, det bliver et ikon der skal spille cam, nogle der har erfaring med de lidt billigere ikoner? Har 800k at handle for.
Er ikke skiller, så skillmoves er ikke vigtigt. Pt har jeg Kluivert, 88 Shevchenko og Crespo i overvejelserne, da de alle kan opnå en fin pace, og langskud med Hunter kort. Men erfaringer med dem eller andre ikoner vil jeg gerne hører.
Har del Piero og Rui Costa

Edit: :)
Nogen der har prøvet Van Basten ? Han ligner et bæst med de afslutninger. Tror umiddelbart valget ender imellem dem her http://www.futhead.com/compare/citp4821 ... p48313y18/


Baby Bergkamp. Han laver mange vigtige mål for mig! Gode løb, afleveringer og finesse skud. Han er som en ekstra angriber.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tirs 05 dec 2017 08:47

Cena skrev:
Xainz skrev:Så er der lidt at handle for, det bliver et ikon der skal spille cam, nogle der har erfaring med de lidt billigere ikoner? Har 800k at handle for.
Er ikke skiller, så skillmoves er ikke vigtigt. Pt har jeg Kluivert, 88 Shevchenko og Crespo i overvejelserne, da de alle kan opnå en fin pace, og langskud med Hunter kort. Men erfaringer med dem eller andre ikoner vil jeg gerne hører.
Har del Piero og Rui Costa

Edit: :)
Nogen der har prøvet Van Basten ? Han ligner et bæst med de afslutninger. Tror umiddelbart valget ender imellem dem her http://www.futhead.com/compare/citp4821 ... p48313y18/


Baby Bergkamp. Han laver mange vigtige mål for mig! Gode løb, afleveringer og finesse skud. Han er som en ekstra angriber.


Havde lidt kig på ham, dog er hans 87 kort ikke lige noget, alt for dårlig på langskud, og så er han lige en tand for langsom,
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tirs 05 dec 2017 12:31

Xainz skrev:
Havde lidt kig på ham, dog er hans 87 kort ikke lige noget, alt for dårlig på langskud, og så er han lige en tand for langsom,


Jeg spiller med Hunter på ham og oplever ham bestemt ikke som langsom. Hans langskud er måske ikke verdens bedste, men han har altså lavet utallige mål ude fra feltet for mig både på almindeligt skud og på finesse skud.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster