Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » tirs 07 nov 2017 21:59

Pengene gik til Alex Sandro i stedet. Scream Perisic er jo latterligt dyr! Jeg så ham gå for 82k da han var 88, og nu da han er lavere, er han ikke til at få meget under 110k!? Fatter det ikke.

Gomez er vild som CAM, i øvrigt.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » ons 08 nov 2017 20:59

Havde en ufatteligt ringe WL hvor jeg gav op efter 12 sejre, da jeg simpelthen ikke magtede mere pga. dårlig connection. Jeg kan alligevel ikke spille denne weekend, så gad ikke gå efter de 18 sejre for auto kvalifikation. Rage solgte mit hold og besluttede at lave nyt.

Kravene var:
- Kroos (untradable)
- Marchisio (untradeable)
- Varane (Ville gerne prøve ham)
- 2 angrebs icons som ikke var Kluivert og Bergkamp da jeg var trætte af dem.

Holdet blev sådan her:
Billede

Hold nu kæft hvor er jeg bare glad for det hold altså :D Det er så velbalanceret! Alle i diamanten på midten kan forsvare og aflevere og så slår ADP og Crespo sten, saks, papir om hvem der skal score.

Billede

Billede

ADP er hands done den bedste spiller jeg nogensinde har prøvet i FUT. Hans first touch er unikt og både ham og Crespo scorer så nemt! Er 13-0 i SB i denne uge på legendarisk og slog ugens udvalgte hold med 7-0! Jeg har aldrig haft et hold jeg har fundet mig så godt tilpas med. Så de 1,7 mio der er smidt i angrebet er givet godt ud!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf j.rath » ons 08 nov 2017 22:15

Jeg har følgende hold, som bærer præg af jeg ikke går så meget op i trading osv.
Zlatan og Antonio er nok de bedste køb jeg har gjort mig.
Zlatan som CF på mit Prl hold, og alt går gennem ham.
12 kampe, 23 mål og 7 assists.

Antonio som angriber
24 kampe, 14 mål og 34 assists.

Billede
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 12 nov 2017 00:31

Holy moly jeg skal da love for de har nerfed afleverings-spillet, hvilket jeg personligt er lidt ked af, fordi det er sådan jeg spillede primært, med mange hurtige små afleveringer. Nå men fik da IF Sansone og Son, så lidt godt var der da ved at starte Fifa op igen den her weekend :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 12 nov 2017 23:13

Nu er mit hold heller ikke særligt vildt, så der skal måske ikke meget til, men nu har jeg trukket Son, Carzola (dupe), Vardy, Bailly og Valencia den her weekend, hvor de 2 sidste kom i 2 pakker efter hinanden O_o

Nå men det skulle jeg lige af med, fordi det har jeg alligevel aldrig oplevet :)

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... C:FFA18PS4
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » ons 15 nov 2017 21:40

Har holdt en mindre pause her de sidste par uger, men valgte i dag at lave dette hold til de kommende weekend leagues. Var meget tæt på at gå med IF Son, men afventer lige hans pris da jeg ikke mener at han er mere end 300k værd. :)
Har dog stadig en halv million i banken, så det kan være at han kan blive en mulig super sub.


Skifter til 4-1-2-1-2(2) in-game med Eriksen på den offensive.
Senest rettet af Jables søn 10 dec 2017 20:27, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf FischerMand » tors 16 nov 2017 18:43

Hvis nogen er friske på et par kampe så tilføj mig gerne.
Fischermanddk
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 18 nov 2017 14:36

Så fik jeg lavet ADP SBC, ser frem til at prøve ham :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » ons 22 nov 2017 22:30

Jeg har været længe væk fra min ps4 Pro og har idag startet den op med fifa 18, hvor jeg skulle hente patch 1.05.
Men jeg har da forfærdelig farve på grønsværen nu?
Det er nærmest et vintage filter der er på med brunlig grøn. Nogen gode bud? Jeg har ikke pillet ved billed indstillinger, men mener bestemt ikke det plejer at være så brunligt.

EDIT: pinligt;). Havde glemt jeg havde skiftet stadion i fut og kan konkludere at græstæppet på allianz arena er virkelig sløjt
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » fre 24 nov 2017 23:53

Prøvede lykken med en 125K pakke. Trak Bonucci og Jesus. Solgte alt for ca. 110K.
Prøvede lykken igen og trak TOTW HAZARD :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 25 nov 2017 09:43

Stærkt, jeg har absolut ingen held med mine pakker i år, bedste pull var en IF Sterling til 100k.

Er igang med at ændre hele mit hold igen, da jeg ikke syntes jeg fik nok ud af det, især Lewandowski virkede ikke rigtig for mig, er dog begrænset en del, da jeg er flad. De forreste 3 er jeg godt tilfreds med, har dog haft svært ved at beslutte mig om resten, da de også gerne skulle være fra en liga hvor jeg nemt ville kunne forbedre dem.
Endte med at bygge La Liga, selvom jeg ikke kan fordrage ligaen irl, udvalget der, er dog bare større,
http://www.futhead.com/18/squads/1753399/
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » lør 25 nov 2017 09:58

Har spillet med tysk hold hele tiden. Er lidt i tvivl om, om jeg skal bruge coins på at opgradere Vidal, Lewan og Aubameyang til TOTW, om jeg skal bygge et helt nyt hold fra bunden af ca 2,8 mil eller om jeg skal bygge et italiensk hold så jeg har to hold. Eller opgradere det tyske hold med en icon.
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... W:FFA18PS4

Skal lige siges at at jeg ikke er overdrevet god til FIFA. Har spillet weekend League for første gang i sidste uge og fik 20/40.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 25 nov 2017 10:36

Jeg spiller stort set kun squad battles, og det er kun ca hver anden uge, jeg går efter at få færdigspillet alle kampene, da jeg ikke har tid til at spille dem hver dag, hver uge.
Jeg byttede Lewandowski med Del Piero, og har ikke fortrudt, og da jeg fik Rui Costa også, har det virkelig givet nogle andre muligheder i mit spil, da deres afleveringer, og ikke mindst langskud er vanvittige. Har hunter kort på dem begge.
Rui Costa sbc´en er ikke så dyr igen.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » ons 29 nov 2017 20:58

Så fik jeg lavet lidt små ændringer igen, og endnu er formations skifte, har haft svært ved at finde den formation jeg ville spille med. Tror dog jeg holder mig til denne.
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » tors 30 nov 2017 01:04

Mit hold pt. Hagi er for vild. Han er ikke så stor og stærk, men så snart han får lidt plads, så skyder han bolden i kassen.

Næste projekt er Prime Roberto Carlos til LB.

Billede
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron