Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » søn 15 okt 2017 21:00

hansen_acm skrev:Mit serie a hold er 4-1-2-1-2 (2). Det er uden kanter, men den fungerer nogenlunde for mig. Jeg kan varmt anbefale Koulibaly og Manolas samt Alejandro Gomez som striker!


Men får man nok ud af Gomez som striker? Ifølge futhead, går det ud over hans rating. Hvem har du ved siden af ham?

Koulibaly blev også shoppet tidligere. Med selveste Jesus som backup, er det godt nok et discountforsvar der rykker!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » søn 15 okt 2017 21:12

Trekamp skrev:
Volpi skrev:Med mit serie a hold spiller jeg en 4-3-3 (2). Fordi den defensive midtbane her er mit anker. Med min spille stil har jeg brug for det.
Men her er det en streg i regningen at higuain trækker ned i banen - eller ift hurtigt spil er det, for han mangler centralt så.
Men spiller jeg tålmodigt bliver han en rigtig god spilstation i opspillet.



Du kan ikke bede ham blive fremme i player roles?



Jo det kan jeg sagtens, men det efterlader et ret stort hul imellem midtbane og angreb. Det var også mere for at gøre opmærksom på det:).
Men spiller man tålmodigt, så er det en fin rolle han indtager, netop fordi han er en god pasningsspiller også.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » man 16 okt 2017 01:02

Trekamp skrev:
hansen_acm skrev:Mit serie a hold er 4-1-2-1-2 (2). Det er uden kanter, men den fungerer nogenlunde for mig. Jeg kan varmt anbefale Koulibaly og Manolas samt Alejandro Gomez som striker!


Men får man nok ud af Gomez som striker? Ifølge futhead, går det ud over hans rating. Hvem har du ved siden af ham?

Koulibaly blev også shoppet tidligere. Med selveste Jesus som backup, er det godt nok et discountforsvar der rykker!


Nej, ikke når man giver ham et position change, og så har jeg smidt en afslutter chemstyle på ham, så han får boost til sin physical. Jeg bruger Icardi ved siden af ham. Han er for mig mere value for money end Belotti. :)

Jeg havde Manolas og Bonucci i midterforsvaret tidligere, men solgt Bonucci og købte Koulibaly, synes han er meget bedre end Bonucci.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 16 okt 2017 09:37

Måske konspirationsteorier, men er der forskel på dage og tidspunkt ift at åbne pakker?
Jeg har ihvertfald ALDRIG fået to gode pakker på stribe.

Syntes jeg engang læste noget om emnet nemlig, mener det var ift tidspunkt på døgnet det var bedst at åbne pakker
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 16 okt 2017 10:16

Gaaaaaab mand. Åbnede pakken fra sbc tough, som kostede mig en del. Bernd fucking Leno til ca 8.000 var dyreste spiller.
Ialt pakkede jeg 7 forskellige guldpakker op og han var dyreste mand. 3 spillere ialt på syv pakker der skal sælges for mere end 1000 coins.
Shit en omgang kort.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » man 16 okt 2017 10:48

Æv :( Jeg syntes godt nok ofte de SBC'er er et sats, når man ikke ved hvad man åbner.

Har lige åbnet 3 jumbo gold premium packs, hvad er det? 15k? packs. Det vildest jeg fik var en 80ST til bænken og et par tyrkiske spiller til mit fitness hold nummer 2. Sååååå standard pack luck skal man også forvente i FUT 18 :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 16 okt 2017 11:55

Sbc pakkerne har ellers været en klar overskudsforretning for mig, men den her - bestemt ikke.
Samtidigt måtte jeg spille 10 kampe for loyalty.
Kæft en dræber
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » man 16 okt 2017 14:14

Jeg er i overskud på SBC.

Trak Bailly og efterfølgende Miranda. Og så har jeg fået lidt småt hist og her. Har lavet de liga SBC jeg synes kunne svare sig.

Fik i noget spændende i jeres ugentlige pakker. Fik Bakayoko, Douglas Costa og discard IF. Så det var okay :)
Fik ikke rigtigt noget i de 2 mega packs jeg fik for elite 2 i SB.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » man 16 okt 2017 14:45

Leo Baptistao (80 ST) var det vildeste, sååå deeeet.

Jeg havde hellere taget Bakayoko :>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 16 okt 2017 15:38

Bedste spiller i mine 2 ugentlige pakke var Lars bender.
Det var en historisk ringe gevinst jeg havde på mine diverse 7 guld og rare pakker til morgen. Værst var dog min sbc
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 16 okt 2017 15:47

Jeg har fået absolut nada i pakker. Tror bedste spiller har været Cazorla, så der blev jeg da lige 4k rigere!

Er jeres d-pad også sygt sloppy i menuerne? Min registrerer sådan ca. 7 ud af 8 tryk, på tværs af flere forskellige controllere..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » man 16 okt 2017 15:49

Trekamp skrev:Er jeres d-pad også sygt sloppy i menuerne? Min registrerer sådan ca. 7 ud af 8 tryk, på tværs af flere forskellige controllere..


yup...
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 16 okt 2017 16:16

Erroneus skrev:
Trekamp skrev:Er jeres d-pad også sygt sloppy i menuerne? Min registrerer sådan ca. 7 ud af 8 tryk, på tværs af flere forskellige controllere..


yup...


Fin feature vi har fået her i Fifa 18.

Sammen med at man ikke kan slukke permanent for EA Trax og den komplette destruktion af career, må man sige det har været et flot år :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » ons 18 okt 2017 15:27

Nogen der ved hvorfor jeg lige pludselig ligger i division 10 i singleplayer season? Havde spillet mig til 4 division igår
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Randløv2 » tors 19 okt 2017 12:38

Hvem har packluck? Trækker Roberto Carlos i en pakke, det er bare perfekt og ENDELIG EA!!!! Tjek
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster