Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » tirs 24 okt 2017 11:02

Jeg bruger også 41212(2), og for dem der spiller på budget vil jeg klart anbefale Strootman og Parolo på CM og Bonaventura på CAM. Jeg bruger dem, med Khedira på CDM.

I WL har jeg lige sat min CDM til at blive tilbage når jeg angriber, og det hjalp mit forsvar rigtig meget.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 24 okt 2017 11:52

Jeg har kigget masse videoer ud packs, taktikker og skill Movies og meget andet.
Men her ser jeg folk have enorme summer i fifa coins. Hvorfor bliver de ikke bannet?

Der ligger ogsåange videoer med folk der har 100 pakker liggende og det er ved fifa coins kan man se på deres konto.
Undrer mig over det overhovedet er tilgængeligt i spillet, hvis man risikere at blive banned.
Jeg der bruger coins, hvad bruger i af kroner ud over selve spillet?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » tirs 24 okt 2017 13:45

Jeg nægter at købe de dyreste NIF's før Black Friday, så pt. kører jeg med dette hold:
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 0:FFA18PS4
Efter BF vil jeg nok købe et par højtratede NIF's, men ellers holder jeg mig til billige beasts eller IF/Scream/OTW

Jeg har nemlig dedikeret starten af spillet til at få fingrene i Patrick Kluivert, som derefter kommer til at spille sammen med Promes. Håber så på en IF til Depay eller Diao.

Har investeret 4-500k i IF's og Scream-spillere som Bender (én af hver), Fabra og Kimmich. Håber på et par SBC i weekenden som kræver nogle af disse. Og så sidder jeg klar til salg hvis Davinson Sanchez eller Diao spiller godt, så jeg kan sælge deres OTW.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » tirs 24 okt 2017 13:47

Volpi skrev:Jeg har kigget masse videoer ud packs, taktikker og skill Movies og meget andet.
Men her ser jeg folk have enorme summer i fifa coins. Hvorfor bliver de ikke bannet?

Der ligger ogsåange videoer med folk der har 100 pakker liggende og det er ved fifa coins kan man se på deres konto.
Undrer mig over det overhovedet er tilgængeligt i spillet, hvis man risikere at blive banned.
Jeg der bruger coins, hvad bruger i af kroner ud over selve spillet?


Det er helt legalt at have og købe Fifa Points (de grønne), da det er EA som sælger disse :)
Det er også helt legalt at have en masse Coins - men du må ikke sælge disse videre. Hvis du sælger/køber coins kan du blive banned.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » tirs 24 okt 2017 14:37

Snowflake skrev:Jeg nægter at købe de dyreste NIF's før Black Friday, så pt. kører jeg med dette hold:
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 0:FFA18PS4
Efter BF vil jeg nok købe et par højtratede NIF's, men ellers holder jeg mig til billige beasts eller IF/Scream/OTW

Jeg har nemlig dedikeret starten af spillet til at få fingrene i Patrick Kluivert, som derefter kommer til at spille sammen med Promes. Håber så på en IF til Depay eller Diao.

Har investeret 4-500k i IF's og Scream-spillere som Bender (én af hver), Fabra og Kimmich. Håber på et par SBC i weekenden som kræver nogle af disse. Og så sidder jeg klar til salg hvis Davinson Sanchez eller Diao spiller godt, så jeg kan sælge deres OTW.


Jeg er også i gang med at skippe nogle investeringer af her indtil BF om en måneds tid. :) Black Friday burde være det billigste tidspunkt at købe sine hold på, så forhåbentlig kan man få et beast hold bagefter.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » søn 29 okt 2017 09:23

Så blev der købt et par nye folk, har ikke rigtig kunne beslutte mig for hvordan holdet skulle bygges op, tror dog jeg er blevet enig med mig selv nu.

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... q:FFA18PS4

Når der er kommet loyalty på de spillere der mangler, så bytter jeg Kos ud med Bailly, og så mangler jeg godt 100k, så kommer lewandowski til at lægge mellem Reus og Auba.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf LarsGL » man 30 okt 2017 11:49

Jeg har tidligere kørt mit PL-hold med 4-3-3 (4), men synes, at jeg ofte kom i undertal på midten, og jeg fik heller ikke nok ud af mine wings. Den ene var Hazard, og han var en dyr mand at have løbende, når han nu ikke var så afgørende.

Nu har jeg skiftet til denne opstilling, og det fungerer meget godt. Forslag til forbedringer?

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 4:FFA18PS4
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » man 30 okt 2017 13:36

Første WL overstået og jeg gik 19-21. Ganske tilfreds eftersom det var mit forsøg. Flere af kampene blev tabt i overtid og/eller på marginaler. Isco og Courtois blev ofte synderne på holdet, så derfor er de skiftet ud.

Billede

Bergkamp er jeg nødt til at prøve da jeg tror han er den perfekte CAM for mig. Han er en blanding mellem ST og CAM, hvilket umiddelbart er det jeg har brug for. En der både kan aflevere, drible og afslutte godt :)

Mignolet er bare en midlertidig løsning indtil jeg finder noget bedre. Courtois var på INGEN måde sine 86k værd. Havde Mignolet på mål de sidste 7 kampe og han gjorde det lige så godt. Overvejer måske at prøve Ederson da jeg mødte ham flere gange hvor han var virkelig god!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » man 30 okt 2017 16:24

Hvordan spiller Kluivert?

Har endelig fået råd til ham, så nu ser mit hold således ud:
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... u:FFA18PS4
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » man 30 okt 2017 19:54

Valgte at sælge hele mit hold da jeg var totalt udbrændt efter sidste weekends FUT Champions. Det lykkedes mig at komme i Elite 2 monthly.

Lige nu afventer jeg mest Prime Larsson, som jeg forventer at bygge et hold omkring. Hvis han ikke snart dukker op, må det i stedet blive til et hold bygget omkring CR7. Har dog kun lige over 2 millioner liggende, så det kan ikke blive til det helt vilde endnu.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tirs 31 okt 2017 10:04

Snowflake skrev:Hvordan spiller Kluivert?

Har endelig fået råd til ham, så nu ser mit hold således ud:
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... u:FFA18PS4


Fedt og anderledes hold! =D>

Overordnet set er han rigtig god! Han startede med over 1 mål pr. kamp i de første 40 kampe. Men han har haft en scoringskrise siden jeg manglede 5-7 kampe i WL. Så lige pt har han lavet 57 mål i 67 kampe mener jeg. Han er stadig by far den bedste angriber jeg har haft i år - men i øjeblikket er det Benzema der laver målene. Så det skifter lidt frem og tilbage :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tirs 31 okt 2017 10:57

LarsGL skrev:Jeg har tidligere kørt mit PL-hold med 4-3-3 (4), men synes, at jeg ofte kom i undertal på midten, og jeg fik heller ikke nok ud af mine wings. Den ene var Hazard, og han var en dyr mand at have løbende, når han nu ikke var så afgørende.

Nu har jeg skiftet til denne opstilling, og det fungerer meget godt. Forslag til forbedringer?

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 4:FFA18PS4


Jeg spiller med mere kreativitet på midtbanen end du gør, men det gør så også jeg lukker en del mål ind :lol: Men ellers et rigtig fint hold :) Måske icons fremadrettet?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » tirs 31 okt 2017 14:16

Cena skrev:
Snowflake skrev:Hvordan spiller Kluivert?

Har endelig fået råd til ham, så nu ser mit hold således ud:
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... u:FFA18PS4


Fedt og anderledes hold! =D>

Overordnet set er han rigtig god! Han startede med over 1 mål pr. kamp i de første 40 kampe. Men han har haft en scoringskrise siden jeg manglede 5-7 kampe i WL. Så lige pt har han lavet 57 mål i 67 kampe mener jeg. Han er stadig by far den bedste angriber jeg har haft i år - men i øjeblikket er det Benzema der laver målene. Så det skifter lidt frem og tilbage :)


Så har jeg spillet et par kampe med ham, og er enig. Den bedste angriber jeg har prøvet.
Hans workrates er gode, han har fart, højde og styrke, og så synes jeg han afslutter sublimt.

Håber der kommer nogle gode IF’s fra Ligue 1 snart, ellers presser Baka og Toure på, og sp bliver det næsten alt for meget PL
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tirs 31 okt 2017 14:43

Snowflake skrev:
Så har jeg spillet et par kampe med ham, og er enig. Den bedste angriber jeg har prøvet.
Hans workrates er gode, han har fart, højde og styrke, og så synes jeg han afslutter sublimt.

Håber der kommer nogle gode IF’s fra Ligue 1 snart, ellers presser Baka og Toure på, og sp bliver det næsten alt for meget PL


IF Fekir ser på papiret rigtig god ud, men min kammerat har prøvet ham, og han var meget skuffet over ham. Fekir har ellers de seneste år været en af mine favorit spillere.

Men Baka og Toure er også lige den bedste løsning jeg kan komme op med på det hold du har. Det bliver hurtigt lidt svært med muligheder når man kører Hybrid som du gør det. Så er man nødt til at bruge Icons som bindeled :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf LarsGL » tirs 31 okt 2017 15:06

Cena skrev:
LarsGL skrev:Jeg har tidligere kørt mit PL-hold med 4-3-3 (4), men synes, at jeg ofte kom i undertal på midten, og jeg fik heller ikke nok ud af mine wings. Den ene var Hazard, og han var en dyr mand at have løbende, når han nu ikke var så afgørende.

Nu har jeg skiftet til denne opstilling, og det fungerer meget godt. Forslag til forbedringer?

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 4:FFA18PS4


Jeg spiller med mere kreativitet på midtbanen end du gør, men det gør så også jeg lukker en del mål ind :lol: Men ellers et rigtig fint hold :) Måske icons fremadrettet?


Var nemlig også træt af at holde åbent hus med tidligere opstilling. :-)

Er der nogen, der har prøvet at have Luiz i forsvaret, og er han pengene værd?
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron