Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf tue69 » fre 29 sep 2017 11:11

Volpi skrev:Tak for respons. Jeg vil også helst gemme alle, men er i tvivl om hvor meget man må gemme.

Jeg mindes engang at nogle nationaliteter var billigere at starte op med eks italien, mens engelske spillere var dyre.

Jeg overvejer spansk


Du må gemme lige så tosset du vil af spillere og consumables. Du kan bare ikke have dubletter af spillere i klubben.

Italien virker rimeligt billigt i år, det samme med specielt Frankrig også.

Alt er billigt ift England :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf j.rath » fre 29 sep 2017 21:30

Nu kom jeg igang med et par kampe. Første kamp tabte jeg.
Anden kamp vandt jeg 5-3, men fik EA's typiske "kampen blev afbrudt besked", så jeg fik minus for den kamp. :(
Man skal lige have styr på forsvaret synes jeg. Det er ret tilfældigt for mig lige nu.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » fre 29 sep 2017 21:33

j.rath skrev:Nu kom jeg igang med et par kampe. Første kamp tabte jeg.
Anden kamp vandt jeg 5-3, men fik EA's typiske "kampen blev afbrudt besked", så jeg fik minus for den kamp. :(
Man skal lige have styr på forsvaret synes jeg. Det er ret tilfældigt for mig lige nu.


Jeg har spillet tæt på 50 kampe og mit forsvar sejler også stadig mega meget til tider :lol: Der er VIRKELIG plads til forbedring - selvom det allerede er blevet meget bedre siden jeg startede i tirsdags.

Angrebet er dog fint! Kører i øjeblikket med taktikken om bare at skulle score et mål mere end modstanderen. Tror jeg har spillet 17 kampe online og er kun i +3 mål. Er 8-5-5 tror jeg.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » lør 30 sep 2017 12:13

Spiller folk en masse kampe for at få coins i hus, eller trader i bare en masse?

Jeg forsøger at tjene så meget så muligt på at trade det første stykke tid, inden jeg begynder at købe spillere :)

Startede med at spille kampe i tirsdags til jeg havde 15.000 coins, og har efterfølgende bare traded. Er på 250.000+ nu :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » lør 30 sep 2017 13:16

Sorry, men hvad er Trade?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » lør 30 sep 2017 13:24

Volpi skrev:Sorry, men hvad er Trade?

Købe og sælge kort :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » lør 30 sep 2017 13:29

Ahh godt jysk købmandskab:).
Bare købe med øje for salg alene? Eller bruger i spillerne lidt først?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » lør 30 sep 2017 13:31

Volpi skrev:Ahh godt jysk købmandskab:).
Bare købe med øje for salg alene? Eller bruger i spillerne lidt først?

Det jo egentligt ganske simpelt. Køb billigt og sælg dyrt. Køber kun for at sælge pt.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » lør 30 sep 2017 13:48

D_Hofgaard skrev:Spiller folk en masse kampe for at få coins i hus, eller trader i bare en masse?

Jeg forsøger at tjene så meget så muligt på at trade det første stykke tid, inden jeg begynder at købe spillere :)

Startede med at spille kampe i tirsdags til jeg havde 15.000 coins, og har efterfølgende bare traded. Er på 250.000+ nu :)


Jeg gør begge dele nu :lol:

Har smidt 1000 kr. i FP i år for at komme godt i gang og have et ordentligt hold. Normalt har jeg nærmest kun tradet det første lange stykke tid og så først spillet senere på året.

Men i år har jeg købt et godt hold + jeg er begyndt at trade. Har ikke lige noget overblik hvad jeg har af værdi i klubben, men har 200k coins ca lige nu og så en masse i TP og klub.

Har blandt andet en Thiago som er omkring 60k værd. Og mit nuværende hold er omkring 100k værd tror jeg.

Har spillet alle squad battles kampe indtil videre i denne uge og ligger solidt i Elite2, så der skulle jeg meget gerne ende. Det giver 2x Mega Packs + 20.000 coins ca :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » lør 30 sep 2017 14:24

Cena skrev:
D_Hofgaard skrev:Spiller folk en masse kampe for at få coins i hus, eller trader i bare en masse?

Jeg forsøger at tjene så meget så muligt på at trade det første stykke tid, inden jeg begynder at købe spillere :)

Startede med at spille kampe i tirsdags til jeg havde 15.000 coins, og har efterfølgende bare traded. Er på 250.000+ nu :)


Jeg gør begge dele nu :lol:

Har smidt 1000 kr. i FP i år for at komme godt i gang og have et ordentligt hold. Normalt har jeg nærmest kun tradet det første lange stykke tid og så først spillet senere på året.

Men i år har jeg købt et godt hold + jeg er begyndt at trade. Har ikke lige noget overblik hvad jeg har af værdi i klubben, men har 200k coins ca lige nu og så en masse i TP og klub.

Har blandt andet en Thiago som er omkring 60k værd. Og mit nuværende hold er omkring 100k værd tror jeg.

Har spillet alle squad battles kampe indtil videre i denne uge og ligger solidt i Elite2, så der skulle jeg meget gerne ende. Det giver 2x Mega Packs + 20.000 coins ca :)

Kan simpelthen ikke får mig selv til at betale penge for FIFA Points. Gjorde det sidst jeg spillede FUT for 3-4 år siden. Men det er godt nok fristende i starten :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » søn 01 okt 2017 12:26

D_Hofgaard skrev:Kan simpelthen ikke får mig selv til at betale penge for FIFA Points. Gjorde det sidst jeg spillede FUT for 3-4 år siden. Men det er godt nok fristende i starten :)


Jeg var doven i år, så derfor smed jeg en ret stor sum penge i starten :D

Mit bedste pull er dog fra en SBC jeg lavede i morges, med morgenkaffen :D
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » søn 01 okt 2017 13:34

En billig god Italiensk angriber? Nogen bud?

Skal bruges i et serie a squad
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » søn 01 okt 2017 13:46

Nogen der vil forklare mig om consumables?
Hvis jeg tilføjer en spillet et chemistry kort er det så en varig opgradering?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » søn 01 okt 2017 14:11

Cena skrev:
D_Hofgaard skrev:Kan simpelthen ikke får mig selv til at betale penge for FIFA Points. Gjorde det sidst jeg spillede FUT for 3-4 år siden. Men det er godt nok fristende i starten :)


Jeg var doven i år, så derfor smed jeg en ret stor sum penge i starten :D

Mit bedste pull er dog fra en SBC jeg lavede i morges, med morgenkaffen :D
Billede

Av for en god start på dagen. Han går pt. for 250.000 =D>

Jeg fortsætte med at trade. Målet er omkring 3 mil. Er på godt 470.000 pt.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » søn 01 okt 2017 14:56

Volpi skrev:En billig god Italiensk angriber? Nogen bud?

Skal bruges i et serie a squad


Immomobile! Han er skarp! Spiller med ham og Belotti :)

@ D_Hofgaard
Ja det var sku et lækkert pull. Beholder ham et stykke tid, da jeg tror på han bliver væsentligt mere værd. Han skal helt sikkert nok hive et par IF i sæsonen!
Jeg har 320k, 5x discard IF, OTW Salah + masse spillere i pile og så mit hold til ca. 100k :) Jeg har ikke som sådan noget mål. Jeg trader indtil jeg ikke gider mere :)

Hvordan ligger i i squad battles? Jeg ligger i Elite 2 og kan hverken ryge den ene eller anden vej umiddelbart :) Jeg gider det ikke hver uge, da jeg syntes det er mange kampe man skal spille her i weekenden og det er dumt de ligger hver 8 time :(
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron