Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » man 23 okt 2017 17:15

Nice, ikke en skidt spiller, specielt ikke med den pace :)

Som jeg ser det, men nu er jeg også bare FUT noob, så kan det ikke betale sig at bruge guld på pakker, da chancen for at ramme noget godt er for lille og så er det lettere at bruge det guld til at købe de spillere man vil have.

Jeg trak Lallana i en Jumbo Premium Gold Pack (15K) i dag, det var fint, da han passer ind på mit hold fint https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... i:FFA18PS4 - Så er næste mål bedre kanter og få skiftet Rondon ud. Burde nok også lege lidt med nogle andre formationer, syntes jeg har lidt for langt imellem midtbanen og angrebet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 23 okt 2017 17:30

Erroneus skrev:Nice, ikke en skidt spiller, specielt ikke med den pace :)

Som jeg ser det, men nu er jeg også bare FUT noob, så kan det ikke betale sig at bruge guld på pakker, da chancen for at ramme noget godt er for lille og så er det lettere at bruge det guld til at købe de spillere man vil have.

Jeg trak Lallana i en Jumbo Premium Gold Pack (15K) i dag, det var fint, da han passer ind på mit hold fint https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... i:FFA18PS4 - Så er næste mål bedre kanter og få skiftet Rondon ud. Burde nok også lege lidt med nogle andre formationer, syntes jeg har lidt for langt imellem midtbanen og angrebet.


Jeg kan meget varmt anbefale 4-3-2-1. Den er fantastisk mod AI! Se evt. en video eller to om at tweake den lidt, så spillerne løber godt for hinanden :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 23 okt 2017 17:40

Erroneus skrev:Nice, ikke en skidt spiller, specielt ikke med den pace :)

Som jeg ser det, men nu er jeg også bare FUT noob, så kan det ikke betale sig at bruge guld på pakker, da chancen for at ramme noget godt er for lille og så er det lettere at bruge det guld til at købe de spillere man vil have.

Jeg trak Lallana i en Jumbo Premium Gold Pack (15K) i dag, det var fint, da han passer ind på mit hold fint https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... i:FFA18PS4 - Så er næste mål bedre kanter og få skiftet Rondon ud. Burde nok også lege lidt med nogle andre formationer, syntes jeg har lidt for langt imellem midtbanen og angrebet.


Fuldstændig enig hér. Pakkerne er ren money sink og en garanti for underskud i det lange løb.. Tænk på dem som enarmede tyveknægte.

Hvis man endelig vil bruge coins på den slags, så spil en single player draft. Selvom man spiller på amateur, er belønningerne det samme og man får bedre pakker for pengene.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » man 23 okt 2017 17:53

Er jeg udmærket klar over, de næste spillere jeg vil have til mit hold, koster så bare 300k og op, så det virkede ret uoverskueligt, havde 300k i alt, valgte at gamble, fik efter 1 dags trading pengene ind for det jeg fik i pakkerne, og valgte så at skyde dem afsted også, hvor meget jeg får tilbage er dog ikke nemt at gætte på, men der er dog spillere som Morata, Dembele (spurs), alves, Ederson, firminho, cancelo, marquinhos, og så en hel del andre, hvoraf der sikkert er en god slat sbc spillere, der kan sælges for 1-2k + fandt ud af før, at selvom det ligner lort, løber det rigtig hurtigt op.
Tror ikke jeg får pengene hjem, men håber og satser på omkring 250k, så med så dårlig held, ser jeg et 50k tab som okay :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » man 23 okt 2017 18:35

Trekamp skrev:Jeg kan meget varmt anbefale 4-3-2-1. Den er fantastisk mod AI! Se evt. en video eller to om at tweake den lidt, så spillerne løber godt for hinanden :)

Fedt takker, sidder og kigger på en video nu, det giver meget godt mening.

Hold nu op, så i år har jeg lært rigtigt at lave SBC's, flere tricks end normalt (normalen er 1 :D ) og nu snart også en ny formation. Det er vildt! :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » man 23 okt 2017 20:47

Jeg spillede 4-3-2-1 tidligere, men er hoppet på 4-1-2-1-2 som fungerer langt bedre for mig. Det er virkelig rart at have en CAM at spille op på, samt 2 angribere. Udover det er mine CM (Kroos og Isco) langt mere afleveringssikre end mine tidligere LF og RF. Hele min midtbane er fokuseret på forholdsvis høj passing da jeg spiller possesion spil og ikke så meget på kontra. Så det er vigtigt mine afleveringer sidder i skabet.

Spiller med samme custom tactic som Agge (tidligere verdensmester), bortset fra jeg har skruet en smule ned for aggressionen. Det fungerer virkelig godt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 23 okt 2017 21:45

Jeg kommer til at få væk fra mine solo angriber formation, da han isoleres for nemt.

Har kig på 4-3-2-1, men nu 4-1-2-1-2 nævnes er det så org version eller (2)?

(2), har jeg et godt spillermateriale til, men det betyder insigne, berardi, sharaawi, bernadeschi og cuadrado sælges.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 23 okt 2017 22:09

Volpi skrev:Jeg kommer til at få væk fra mine solo angriber formation, da han isoleres for nemt.

Har kig på 4-3-2-1, men nu 4-1-2-1-2 nævnes er det så org version eller (2)?

(2), har jeg et godt spillermateriale til, men det betyder insigne, berardi, sharaawi, bernadeschi og cuadrado sælges.


Det er afgjort (2) folk hælder til. Jeg kigger også lidt på den, og spiller selv Calcio A, så tænker eventuelt Hamsik kunne blive en god CAM?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » man 23 okt 2017 22:31

Jeg spillede her i weekenden min bedste WL til dato med 32 sejre ud af de 40 mulige.
Fik dog lige ørene i maskinen da jeg løb i TheStrxnger som er vice europæisk mester og som også fik en 4. plads til FUT World Championship.


Scorede et mål på ham, så jeg vælger at se positivt på den oplevelse.
Gullit er et bæst uden lige. Han koster også kun en million mere end hele mit hold til sammen. :D
Senest rettet af Jables søn 10 dec 2017 20:28, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 23 okt 2017 22:59

Jables skrev:Jeg spillede her i weekenden min bedste WL til dato med 32 sejre ud af de 40 mulige.
Fik dog lige ørene i maskinen da jeg løb i TheStrxnger som er vice europæisk mester og som også fik en 4. plads til FUT World Championship.

Han kører dette hold: https://pbs.twimg.com/media/DMiSgRuWsAA6d13.jpg:large

Scorede et mål på ham, så jeg vælger at se positivt på den oplevelse.
Gullit er et bæst uden lige. Han koster også kun en million mere end hele mit hold til sammen. :D


Hvad er WL? Godt gået under alle omstændigheder :) Det er godt nok et sygt hold. Især når man sidder her og er glad, fordi der endelig er blevet råd til en Matuidi.

Har du gode tips til formation?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » tirs 24 okt 2017 00:19

Trekamp skrev:Hvad er WL? Godt gået under alle omstændigheder :) Det er godt nok et sygt hold. Især når man sidder her og er glad, fordi der endelig er blevet råd til en Matuidi.

Har du gode tips til formation?


Weekend League aka FUT Champions. :)

Jeg kørte 4-1-2-1-2 (2) sidste halvdel af FIFA 17 så det gør jeg også her i FIFA 18. Den fungere fremragnede når du kører lidt hurtige pasninger og afventer dybe løb fra dine angribere.
Jeg kører begge backs på balanceret i spillerinstrukser da jeg virkelig er fan af deres overlaps i angrebsspillet.
Senest rettet af Jables søn 10 dec 2017 20:27, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » tirs 24 okt 2017 00:40

Jables skrev:
Trekamp skrev:Hvad er WL? Godt gået under alle omstændigheder :) Det er godt nok et sygt hold. Især når man sidder her og er glad, fordi der endelig er blevet råd til en Matuidi.

Har du gode tips til formation?


Weekend League aka FUT Champions. :)

Jeg kørte 4-1-2-1-2 (2) sidste halvdel af FIFA 17 så det gør jeg også her i FIFA 18. Den fungere fremragnede når du kører lidt hurtige pasninger og afventer dybe løb fra dine angribere.
Jeg kører begge backs på balanceret i spillerinstrukser da jeg virkelig er fan af deres overlaps i angrebsspillet.

Dette er mit hold: https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 2:FFA18PS4


Sweet :) Stort plus for Aurier. Han er gonnog bedre end sine 81 overall.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 24 okt 2017 09:00

Trekamp skrev:
Volpi skrev:Jeg kommer til at få væk fra mine solo angriber formation, da han isoleres for nemt.

Har kig på 4-3-2-1, men nu 4-1-2-1-2 nævnes er det så org version eller (2)?

(2), har jeg et godt spillermateriale til, men det betyder insigne, berardi, sharaawi, bernadeschi og cuadrado sælges.


Det er afgjort (2) folk hælder til. Jeg kigger også lidt på den, og spiller selv Calcio A, så tænker eventuelt Hamsik kunne blive en god CAM?

Ja hamsik får cam pladsen, så må verratti, parolo, marchisio og pjanic slås om cm.
Cdm kommer de rossi nok til at side på alene. Skulle ikke have solgt higuain og khedira;)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » tirs 24 okt 2017 10:04

Volpi skrev:
Trekamp skrev:
Volpi skrev:Jeg kommer til at få væk fra mine solo angriber formation, da han isoleres for nemt.

Har kig på 4-3-2-1, men nu 4-1-2-1-2 nævnes er det så org version eller (2)?

(2), har jeg et godt spillermateriale til, men det betyder insigne, berardi, sharaawi, bernadeschi og cuadrado sælges.


Det er afgjort (2) folk hælder til. Jeg kigger også lidt på den, og spiller selv Calcio A, så tænker eventuelt Hamsik kunne blive en god CAM?

Ja hamsik får cam pladsen, så må verratti, parolo, marchisio og pjanic slås om cm.
Cdm kommer de rossi nok til at side på alene. Skulle ikke have solgt higuain og khedira;)


Khedira er en dejlig CM, men hvor er Matuidi i din mesterplan? Han er jo alt for vild, hvis man ikke lige har Nainggolan-penge.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 24 okt 2017 10:08

Han må komme på min ønskeseddel:).
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron