Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » lør 07 okt 2017 15:39

De her låne spillere man får, hvad gør man med dem når deres lejekontrakt er udløbet?
Der står noget i stil med “konverter til konceptspiller”. Hva kan man bruge det til?

Er der iøvrigt nogen af jer der har købt en af de guld promo pakker til 25.000?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » lør 07 okt 2017 16:04

Volpi skrev:De her låne spillere man får, hvad gør man med dem når deres lejekontrakt er udløbet?
Der står noget i stil med “konverter til konceptspiller”. Hva kan man bruge det til?

Er der iøvrigt nogen af jer der har købt en af de guld promo pakker til 25.000?

Du kan ikke gøre så meget andet end at slette dem eller ja lave dem om til en koncetspiller. Koncept spillere kan du bruge på koncept hold, hvor du kan indsætte spillere som du ikke ejer, for at se hvad effekt de spillere vil have på dit hold. Derefter kan du så søge på transfermarked på hver koncept spiller, for en rigtig spiller, som du kan kan spille med.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 07 okt 2017 18:04

Købte en enkelt af de promo pakker, sjældent det kan betale sig, der skal en del held til, for at få 25k ind igen.

Jeg trak en enkelt billboard spiller i min, desværre var det bare Benatia, derudover fik jeg Kolasinac, Huth, en Cejudo der bliver brugt i sbc, så sælger for 1k+
Så det kræver nogle heldige handler, for at jeg har pengene hjemme, men tror der var et par fra Liga Nos, forhåbentlig kan de sælges
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » man 09 okt 2017 09:57

Trak intet i hverken SB pakker eller ugentlige pakker. Mit bedste pull var Biglia som går til 1,2k.

Min ven trak så OTW Morata, Payet, Alderwield og Gundogan i nøjagtig samme typer pakker som mig. 2x Mega packs og 2x Jumbo Guld pakker. Ind i mellem er FUT bare sindsygt uretfærdigt! Han har allerede hevet så mange gode pulls i år. Han har værdi for omkring 2 mio i klubben med alt solgt og jeg har for 1,2 mio ca. Vi har brugt samme antal penge på FP og har fået de samme pakker i SB hver uge.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » man 09 okt 2017 11:44

Da jeg har begrænset mulighed for at spille FUT de næste to uger, har jeg valgt at investere i lidt billige IF's.

Rui Patricio (85 ovr) for 17k og Maicon (83 ovr) for 11k.

Begge er højtratede, så jeg håber de stiger i fremtiden, evt. når der kommer SBC der kræver IF's (måske allerede fredag).

Heldigvis kan de i hvert fald ikke falde det helt store, især ikke Maicon, så kan max tabe 50k.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 10 okt 2017 14:08

Spørgsmål til draft - skifter sværhedsgraden imellem kampene?
Er næsten sikker på jeg har valgt professionel, men efter jeg tabte i 3 kamp til en modstander jeg virkelig kæmpede med, kunne jeg se den stod på verdensklasse.
Skifter den eller har jeg trykket en gang for langt nede?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » tirs 10 okt 2017 18:42

Du må have trykket en gang for langt nede, den burde ikke skifte.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » tirs 10 okt 2017 19:28

"Sorry, this listing has expired" - Jeg bliver VANVITTIG!

Har folk der bruger app eller browser hurtigere update end på konsol?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tirs 10 okt 2017 20:22

Trekamp skrev:"Sorry, this listing has expired" - Jeg bliver VANVITTIG!

Har folk der bruger app eller browser hurtigere update end på konsol?


Nu ved jeg ikke hvad du sidder og sniper efter. Jo mere attraktivt det er, jo sværere er det at få fat i det. Jeg bruger konsol når jeg skal snipe, da jeg kan en hemmelig metode som ikke er blevet patched og som ikke giver temp transfer ban for, for mange søgninger på kort tid :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tirs 10 okt 2017 20:37

Fik solgt mit gamle hold, og blev igår færdig med at samle det nye, endte ud med at bruge 325k på dette hold http://www.futhead.com/18/squads/801361/
Har 180k tilbage, overvejer OTW Ederson, prisen er dog voldsom, og kan ikke beslutte mig for om det er det værd. Ellers må fekir være den næste der bliver skiftet, kan dog ikke lige se hvem jeg skal skifte ham ud med,
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 10 okt 2017 22:52

Erroneus skrev:Du må have trykket en gang for langt nede, den burde ikke skifte.


Det har jeg kan jeg se:). Har spillet to drafts idag og fucking hver gang er jeg på professionel strøget lige igennem til 4 kamp som jeg begge gang har tabt 2-1. Begge gange på straffe i 86 og 89 minut.
Det er mig en gåde jeg ikke har smadret mit joypad endnu..

Trods jumbo packs og guldpakker er det kun lort jeg har fået.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » ons 11 okt 2017 12:55

Har holdt fast i min Mertens siden launch, da han simpelthen bare er så god. Syntes dog at han fortente en god makker deroppe, så der blev kastet lidt coins afsted i går aftes.
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... N:FFA18PS4

Jeg er hverken fan af Jesus på CAM eller Fernandinho på den CM, men da jeg er suget for coins lige nu, må jeg "nøjes" med dem et par kampe endnu. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » ons 11 okt 2017 13:58

Lækkert hold du har fået bygget dig :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » ons 11 okt 2017 23:43

Nogen der har en opdateret guide til sbc hybrid holdene?
Havde bygget et kroatisk i seven suspects, men det holdt ikke helt da jeg endelig fik samlet det.
Det gider jeg bare ikke igen, så hvis nogen har fifs tager jeg glædeligt imod
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » tors 12 okt 2017 07:34

Trekamp skrev:"Sorry, this listing has expired" - Jeg bliver VANVITTIG!

Har folk der bruger app eller browser hurtigere update end på konsol?


Jeg har også en ide om, at der stadig er en del der bruger autobuyers til at købe med. Det var et stort problem under tidligere Fifa'er og eftersom diverse Fifacoins sælger stadig kan sælge en masse coins, tror jeg, der er mange der bruger forskellige programmer.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron