Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » ons 01 nov 2017 17:23

Cena skrev:IF Fekir ser på papiret rigtig god ud, men min kammerat har prøvet ham, og han var meget skuffet over ham. Fekir har ellers de seneste år været en af mine favorit spillere.

Men Baka og Toure er også lige den bedste løsning jeg kan komme op med på det hold du har. Det bliver hurtigt lidt svært med muligheder når man kører Hybrid som du gør det. Så er man nødt til at bruge Icons som bindeled :)


IF Fekir har jeg prøvet, og han imponerede ikke hos mig heller.
Nu er der dog kommet IF Marcal. Så kan jeg kombinere ham med Marquinhos og IF Luiz Gustavo eller Fabinho. :) Og så sælge Sakho.

Nu venter jeg dog lige lidt, og ser hvad der sker. Har købt Toure i stedet for Seri. Mit svageste led er umiddelbart Meite, men han gør det ganske fint.

Har købt alt ind til Ligue 1 SBC, så håber den kommer i løbet af 1-2 uger.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tors 02 nov 2017 11:56

Har dette hold nu, https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... q:FFA18PS4 har godt 300k at handle for, nogen forslag ? Overvejer Lewandowski mellem auba og Reus,. eller bare at bytte Werner ud med et icon, Laudrup er forholdsvis billig, og med et jæger kort, kan han vel også godt afslutte.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » tors 02 nov 2017 20:44

Er der nogen, der er friske på at tage de to kampe i friendly seasons til weekly i aften?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » tors 02 nov 2017 23:07

Hev Kong Kristian i mine monthlies, så har bygget et "billigt" hold omkring ham. :)

https://i.imgur.com/8cJN1jz.jpg
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » tors 02 nov 2017 23:57

Jeg fik en Raheem Sterling som bedste spiller i mine monthlies. Det er okay, selvom jeg ikke bruger BPL, men han er ret god. Jeg var noget mere heldig i mine weekly, fik min første ICON. :) Henrik "Henke" Larsson! :D Ved bare ikke om jeg skal bruge ham eller sælge. Prøver ham nok i denne weekend og så må vi se derefter.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » fre 03 nov 2017 00:52

hansen_acm skrev: Jeg var noget mere heldig i mine weekly, fik min første ICON. :) Henrik "Henke" Larsson! :D Ved bare ikke om jeg skal bruge ham eller sælge. Prøver ham nok i denne weekend og så må vi se derefter.


slap af et pull! Giv gerne lige en rapport, hvis du afprøver ham. Har set mig lidt varm på det kommende Prime kort af ham!
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » fre 03 nov 2017 08:36

Hvad er monthlies?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » fre 03 nov 2017 09:02

Trekamp skrev:Hvad er monthlies?


Montlies er den månedlige præmie fra Weekend League. Det er nogle røde kort, som er den sidste måneds informs, de er untradeable.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf kleenex » fre 03 nov 2017 09:28

Er der ikke lige en der kan hjælpe en noob. I Futbin hvad betyder det når nogle spillere skal have “position”?
Når der kræves loyalty - skal man så bare spille en 10 kampe og så kan holdet “byttes”?
På forhånd tak
Billede
kleenex
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » fre 03 nov 2017 09:33

Jeg fik 3 silver IF i monthlies, men havde også kun 19 wins pga. jeg kun var med i WL én gang. Endte i Guld 3 og der fik jeg kun Gomez (Atalanta) af værdi og det var kun 10k. Skuffende pakker - as usual :)

Ved ikke hvor mange kampe jeg når i WL denne uge - men tror ikke det bliver nok til auto kvalifikation til næste uge. Så må vi se om jeg magter/kan komme i gennem DKT i næste uge :) Ellers overlever jeg nok.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » fre 03 nov 2017 22:04

kleenex skrev:Er der ikke lige en der kan hjælpe en noob. I Futbin hvad betyder det når nogle spillere skal have “position”?
Når der kræves loyalty - skal man så bare spille en 10 kampe og så kan holdet “byttes”?
På forhånd tak


Loyalty er rigtig nok 10 kampe, eller at du har pakket dem. Hvis du ser på Futbin under SBC at der står position, så betyder det at de skal have en positionchange. Det kan være fra CDM til CM eller fra RM til RW. :D
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 06 nov 2017 19:32

Hvad er folks erfaringer med Scream Perisic? Jeg lurer lidt på ham i angrebet, da jeg syntes Higuaín var noller og han derfor er røget en tur om bag laden.

Budgettet er desværre ikke til Dybala, så jeg har sat Gomez som backup på CAM. Førstevalget dér er Hamsik. Derfor kunne jeg godt bruge en makker til Belotti.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » man 06 nov 2017 23:03

Jables skrev:
hansen_acm skrev: Jeg var noget mere heldig i mine weekly, fik min første ICON. :) Henrik "Henke" Larsson! :D Ved bare ikke om jeg skal bruge ham eller sælge. Prøver ham nok i denne weekend og så må vi se derefter.


slap af et pull! Giv gerne lige en rapport, hvis du afprøver ham. Har set mig lidt varm på det kommende Prime kort af ham!


Fik ham prøvet af her i weekenden, og han er rigtig god, det er der ingen tvivl om. Jeg tror dog sagtens man kan finde en angriber, som er lige så god, men noget billigere. Startede ham på CAM og der fungerer han ikke, fordi hans afleveringer slet ikke er gode nok. På toppen er han god, og han scorer da også rigtig mange mål, men føler mig ikke overvældet af en spiller til en halv million.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » man 06 nov 2017 23:05

Trekamp skrev:Hvad er folks erfaringer med Scream Perisic? Jeg lurer lidt på ham i angrebet, da jeg syntes Higuaín var noller og han derfor er røget en tur om bag laden.

Budgettet er desværre ikke til Dybala, så jeg har sat Gomez som backup på CAM. Førstevalget dér er Hamsik. Derfor kunne jeg godt bruge en makker til Belotti.


Jeg har ingen erfaringer med Perisic, men jeg brugte i lang tid Gomez på toppen ved siden af Icardi. For mig er han tæt på den bedste angriber jeg har spillet med, sparker godt med begge ben og er rigtig hurtig. Så bruger jeg Hamsik på CAM og han er fantastisk. 5 stjerne svagt ben er rigtig lækkert på en CAM.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » man 06 nov 2017 23:13

hansen_acm skrev:
Trekamp skrev:Hvad er folks erfaringer med Scream Perisic? Jeg lurer lidt på ham i angrebet, da jeg syntes Higuaín var noller og han derfor er røget en tur om bag laden.

Budgettet er desværre ikke til Dybala, så jeg har sat Gomez som backup på CAM. Førstevalget dér er Hamsik. Derfor kunne jeg godt bruge en makker til Belotti.


Jeg har ingen erfaringer med Perisic, men jeg brugte i lang tid Gomez på toppen ved siden af Icardi. For mig er han tæt på den bedste angriber jeg har spillet med, sparker godt med begge ben og er rigtig hurtig. Så bruger jeg Hamsik på CAM og han er fantastisk. 5 stjerne svagt ben er rigtig lækkert på en CAM.


Jeg kan slet ikke få Gomez til at virke i angrebet. Synes han sparker alt for svagt. Perisic LF bruger jeg som striker lige nu og han bomber som en gal. Det er derfor, jeg gerne vil have scream, så jeg kan lave ham til ST.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster