Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 03 okt 2017 21:14

Er det værd at købe premium guldpakkerne til 7500kr?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 03 okt 2017 21:45

Når man har spillet de 4 kampe i squad battle, skal man så bare vente til hvornår ift ens præmie?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » ons 04 okt 2017 08:04

@ Schmidty: Noget nyt i forhold til OTW er at det ikke kun er Team of the week, der opgraderer dem, det er alle de specialcards de måtte få i løbet af Fifa. Jeg ville helt sikkert vente med at sælge. Stort set alt burde stige i pris de første par uger, og specielt op til den første weekend league.

Jeg er begyndt og trade lidt med OTW, og det handler om at sælge i hypen, hvilket er lige inden de spiller en kamp. Man kan selvfølgelig også gamble og sælge senere, men hvis de ikke spiller eller bliver skadet, så falder deres pris normalt meget.

@Volpi: Packs er aldrig værd at købe for coins. Det vil være så sjældent at du kan tjene pengene ind igen. I forhold til squadbattles så er det 4 kampe om dagen i hverdagene og 8 kampe hver lørdag og søndag man skal spille, og så får man sine præmier søndag nat.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø

+2

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » ons 04 okt 2017 18:22

Hansen-acm. Tak for svar:).

Forsøgte mig med could for 40 kr igår og læser så efterfølgende at det nærmest er ulovligt - men hvorfor faen kan man så?
Trak iøvrigt noget direkte lort, hvilket får mig til at undre - hvilke pakker er det “folk” får hvor de åbner så store spillere?
Jeg fin son fra Tottenham, men husker selvfølgelig ikke hvilken event jeg klarede ift den tildelte pakke jeg åbnede.

Son solgte jeg for 28.000 og er mit absolut bedste trade.

Hører gerne hvor i erfaringsmæssigt får de bedste packa fra:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf ZmimZ » ons 04 okt 2017 21:55

Nå endelig efter at have vundet 12 online draft og åbent et hav af gode pakker, hvor Isco og et par El shaaraways ugens hold kort har været det mest prangende kom Pogba frem her til aften :D
ZmimZ
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » tors 05 okt 2017 09:08

Volpi skrev:Hansen-acm. Tak for svar:).

Forsøgte mig med could for 40 kr igår og læser så efterfølgende at det nærmest er ulovligt - men hvorfor faen kan man så?
Trak iøvrigt noget direkte lort, hvilket får mig til at undre - hvilke pakker er det “folk” får hvor de åbner så store spillere?
Jeg fin son fra Tottenham, men husker selvfølgelig ikke hvilken event jeg klarede ift den tildelte pakke jeg åbnede.

Son solgte jeg for 28.000 og er mit absolut bedste trade.

Hører gerne hvor i erfaringsmæssigt får de bedste packa fra:)


I forhold til packs, så giver det value hvis du køber Fifa points og bruger dem på packs, men det er jo op til en selv om man vil bruge penge på dem. Det er brud på reglerne at købe Fifa coins, og man kan risikere at de lukker ens konto.

Jeg åbner bare SBC packs og var heldig med Zlatan i går. :D Husk på at når folk åbner packs, er det ligesom når de oddser, de fortæller kun når de får noget godt, og ikke alle de packs inden hvor det var skrammel. :^o Husk at du på futbin.com kan se cirka hvad de forskellige SBC koster og gennemføre, og så kan se om det er det værd i forhold til gevinsten.

Det er virkeligt et grind og få mange coins i Fifa. Et andet trading tip er, at onsdag klokken 19.00 kommer det Team of the Week, hvilket får mange til at åbne packs, og så falder prisen i løbet af aftenen på rigtig mange spillere. Søndag når der kommer Squad battle rewards bliver der også åbnet en masse packs, og så falder prisen også.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 05 okt 2017 09:23

Syntes faktisk ikke det er så svært at tjene coins i år - Det handler bare om at gennemskue hvordan markedet fungerer :)

Jeg handler med Mignolet, Musonda, Darmian, Karius og Moreno. Køber dem til laveste BIN og sælger dem så for 1000 coins oven i. Jeg har mellem 15-20 af hver og relister dem så hver time. Så hvis jeg køber Mignolet til 1000 sælger jeg ham til 1900/2000. Sælger en hel del hver dag.

Og i må ikke spørge mig hvorfor metoden virker, men mange kigger åbenbart ikke laveste BIN, så de køber bare hvad der kommer frem på skærmen. Tue og jeg har kørt med metoden de sidste mange år og den virker hvert eneste år, selvom man kan syntes det lyder underligt.

Ellers kan man investere forud i MM. Der er tråde inde på det officielle forum hvor de gætter på de kommende kampe og hvis man får købt de rigtige bronze spillere i god tid kan de købes til 150-250 coins og på dagen sælger for 2000+ hvis man har ramt rigtigt. Så der er rigtig mange muligheder for at lave coins, hvis man bare sætter sig lidt ind i hvordan markedet fungerer :)

Og ja metoden virker 100%
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » tors 05 okt 2017 12:28

Jeg har traded med consumables indtil videre. Eller jeg har udvalgt en type og trader kun med det. Indtil videre har det givet lidt over 750.000 coins på lidt over en uge :)

Det er egentligt ligemeget hvilke type kort man vælger, man skal bare finde et, og sætte dig lidt ind i hvad det kan gå for og hvornår det er billigt købe og hvornår det er bedst at sælge.

Folk betaler gerne det dobbelte/tredobbelte for et kort. 1. Folk erutålmodige. Ikke alle gider sidde og byde og vente. 2. De kender ikke priserne. 3 Denne har lidt med punkt 2 at gøre. Men hvis jeg fx sætter 100 kort af samme slags til salg på eb gang, så vil de alle ligge som de første kort i rækken når tiden er ved at løbe ud. De personer der søger på kortet i det øjeblik, vil se en masse kort på det beløb jeg har sat det til, og så tænker de ikke over at de betaler overpris, med mindre de selvfølgelig ved hvad kortet normalt kan købes for
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 05 okt 2017 12:36

D_Hofgaard skrev:Jeg har traded med consumables indtil videre. Eller jeg har udvalgt en type og trader kun med det. Indtil videre har det givet lidt over 750.000 coins på lidt over en uge :)

Det er egentligt ligemeget hvilke type kort man vælger, man skal bare finde et, og sætte dig lidt ind i hvad det kan gå for og hvornår det er billigt købe og hvornår det er bedst at sælge.

Folk betaler gerne det dobbelte/tredobbelte for et kort. 1. Folk erutålmodige. Ikke alle gider sidde og byde og vente. 2. De kender ikke priserne. 3 Denne har lidt med punkt 2 at gøre. Men hvis jeg fx sætter 100 kort af samme slags til salg på eb gang, så vil de alle ligge som de første kort i rækken når tiden er ved at løbe ud. De personer der søger på kortet i det øjeblik, vil se en masse kort på det beløb jeg har sat det til, og så tænker de ikke over at de betaler overpris, med mindre de selvfølgelig ved hvad kortet normalt kan købes for


Præcis. Den taktik har jeg også kørt med tidligere. Men den kræver forholdsvis meget arbejde tænker jeg? Du skal sidde og snipe dem ret hardcore for at holde gang i den, medmindre du virkelig har fundet en gylden metode?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » tors 05 okt 2017 12:45

Cena skrev:
D_Hofgaard skrev:Jeg har traded med consumables indtil videre. Eller jeg har udvalgt en type og trader kun med det. Indtil videre har det givet lidt over 750.000 coins på lidt over en uge :)

Det er egentligt ligemeget hvilke type kort man vælger, man skal bare finde et, og sætte dig lidt ind i hvad det kan gå for og hvornår det er billigt købe og hvornår det er bedst at sælge.

Folk betaler gerne det dobbelte/tredobbelte for et kort. 1. Folk erutålmodige. Ikke alle gider sidde og byde og vente. 2. De kender ikke priserne. 3 Denne har lidt med punkt 2 at gøre. Men hvis jeg fx sætter 100 kort af samme slags til salg på eb gang, så vil de alle ligge som de første kort i rækken når tiden er ved at løbe ud. De personer der søger på kortet i det øjeblik, vil se en masse kort på det beløb jeg har sat det til, og så tænker de ikke over at de betaler overpris, med mindre de selvfølgelig ved hvad kortet normalt kan købes for


Præcis. Den taktik har jeg også kørt med tidligere. Men den kræver forholdsvis meget arbejde tænker jeg? Du skal sidde og snipe dem ret hardcore for at holde gang i den, medmindre du virkelig har fundet en gylden metode?


Slet ikke. Du kan sagtens købe til normal pris, og så ligge 1000 coins oveni fx.
Eller også køber du stort ind om fx morgenen, hvor prisen kan være lidt lavere.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 06 okt 2017 18:53

Har slet ikke jeres budget, men fik samlet dette hold sammen idag, og har omkring 100k tilbage, de kommer til at gå til casemiro fremfor seri regner jeg med, og så en ny keeper, har dog ikke besluttet mig for hvilken endnu
http://www.futhead.com/18/squads/697789/
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » fre 06 okt 2017 19:20

Yay fik min første walkout i går, det var så Verratti (87 CM), så nu holder jeg lidt fast i Ligue 1 spillere :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » lør 07 okt 2017 00:15

Jeg så lidt videoer her idag vedr dragt offline og kunne se det ikke var pengene værd, men prøvede alligevel.
Vandt mine 4 kampe på professionel og trak sgu reus. Bum 140.000 efter 3 minutter.
Gameiro var også med i pakken og han gik for 15.000, så de 15.000 var givet godt ud:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » lør 07 okt 2017 00:26

Volpi skrev:Jeg så lidt videoer her idag vedr dragt offline og kunne se det ikke var pengene værd, men prøvede alligevel.
Vandt mine 4 kampe på professionel og trak sgu reus. Bum 140.000 efter 3 minutter.
Gameiro var også med i pakken og han gik for 15.000, så de 15.000 var givet godt ud:)

Altså man skal jo have gjort det min. en gang for det trophy det giver :D

Personligt syntes jeg det er lidt fesent at man ikke får en token fra start, det gjorde de i Fifa 16.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » lør 07 okt 2017 00:28

Å ja det er da rigtigt, det fik man.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster