Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 15 dec 2017 09:32

Ser fandme godt ud. Overvejer at købe Nesta, og så skifte carvajal ud med totgs alves istedet
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » fre 15 dec 2017 11:08

Xainz skrev:Ser fandme godt ud. Overvejer at købe Nesta, og så skifte carvajal ud med totgs alves istedet


Havde nesta en kort periode men han var sku for langsom til at følge med angriberne. Derfor jeg overvejer Maldini LB derinde. Han skulle være mega stabil. Og så køber jeg nok Rio en dag når jeg får flere coins. Overvej Florenzi på RB. Han er klart den bedste RB jeg har prøvet! Han er over alt på banen og redder tit kastanjerne ud af ilden.

Edit:
Tjekkede lige dit hold og det går selvfølgelig ikke hvis du skal have chem på Casemiro.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » fre 15 dec 2017 17:55

Xainz skrev:Profitten per bronze pas, er 1000-10000 coins, har endda solgt flere bronzespillere til 10.000 coins, det kræver dog lidt tålmodighed, at vente på de gode sbc uger, alle brasilianske trænere kan sælges hurtigt for mindst 200 coins, øvre krop og knæ healing omkring 400,squad fitness 750-850, almindelig fitness 200, det løber hurtigt op, og man får med garanti aldrig en pakke med underskud. Jeg sælger 10-30kort pr gang, så har man appen, og mulighed for det, kan man sælge en del hver dag


Hvad gør man så, når man har fyldt transferlisten op med spillere, der ikke er røget efter 3-4 ture på listen? Quick sell, rinse, repeat?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 15 dec 2017 18:16

Trekamp skrev:
Xainz skrev:Profitten per bronze pas, er 1000-10000 coins, har endda solgt flere bronzespillere til 10.000 coins, det kræver dog lidt tålmodighed, at vente på de gode sbc uger, alle brasilianske trænere kan sælges hurtigt for mindst 200 coins, øvre krop og knæ healing omkring 400,squad fitness 750-850, almindelig fitness 200, det løber hurtigt op, og man får med garanti aldrig en pakke med underskud. Jeg sælger 10-30kort pr gang, så har man appen, og mulighed for det, kan man sælge en del hver dag


Hvad gør man så, når man har fyldt transferlisten op med spillere, der ikke er røget efter 3-4 ture på listen? Quick sell, rinse, repeat?


Jeg gemmer alle spillere, der ikke er en del af SBC løsninger pt, og håber så de kommer det. Og så er det ellers bare at fylde på med, spillere der er en del af SBC opgaverne pt.
alle de forskellige træningskort, undtagen fysik kan også sælges for 150-200,
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » lør 16 dec 2017 17:22

Xainz skrev:
Trekamp skrev:
Xainz skrev:Profitten per bronze pas, er 1000-10000 coins, har endda solgt flere bronzespillere til 10.000 coins, det kræver dog lidt tålmodighed, at vente på de gode sbc uger, alle brasilianske trænere kan sælges hurtigt for mindst 200 coins, øvre krop og knæ healing omkring 400,squad fitness 750-850, almindelig fitness 200, det løber hurtigt op, og man får med garanti aldrig en pakke med underskud. Jeg sælger 10-30kort pr gang, så har man appen, og mulighed for det, kan man sælge en del hver dag


Hvad gør man så, når man har fyldt transferlisten op med spillere, der ikke er røget efter 3-4 ture på listen? Quick sell, rinse, repeat?


Jeg gemmer alle spillere, der ikke er en del af SBC løsninger pt, og håber så de kommer det. Og så er det ellers bare at fylde på med, spillere der er en del af SBC opgaverne pt.
alle de forskellige træningskort, undtagen fysik kan også sælges for 150-200,


Tak for hjælpen :)
Er der et fast sted, man kan tjekke hvad der går til SBC, eller tjekker I bare Futhead og lign?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » tirs 19 dec 2017 09:46

Er de der futmas kort nogle faste stats?
Købte en halloween benzema, der faldt i point nemlig og så gider jeg ikke besværet med sbc
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » ons 20 dec 2017 09:49

FutMas er fast rating ja - ligesom In Forms.

Halloween bliver boosted løbende - oftest omkring fuldmåne. I disse dage stiger priserne også markant for spillerne.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » fre 22 dec 2017 15:12

Er der tradtion for nogle spændende packs her ind over julen?

Jeg har fået et gavekort til gamestop fra mit job på 400kr, men umiddelbart ikke nogle spil jeg mangler så overvejer at smide hele lortet i fut pakker
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 24 dec 2017 02:32

Jeg ved ikke om EA har noget ekstra godt i pakkerne her den 24/12 eller jeg bare har været heldig.

Men i min første pakke, som bare var en premium gold pack, fik jeg walkout Rodriguez 86 CAM og i min næste pakke, som var en sølle rare pack (den med 3 rares), fik jeg boards med Höwedes 83 CB. Det er oki på sådan 2 små pakker.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » ons 03 jan 2018 00:01

Oki FUTMAS har bestemt været godt for mig. Trak IF Choupo-Moting tidligere på ugen og her på sidste dagen, efter have slåsset med den daglige SBC, Sanchez (89 LM), bum ikke skidt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » ons 03 jan 2018 07:28

Erroneus skrev:Oki FUTMAS har bestemt været godt for mig. Trak IF Choupo-Moting tidligere på ugen og her på sidste dagen, efter have slåsset med den daglige SBC, Sanchez (89 LM), bum ikke skidt.


Jeg trak Barca Dembele som den eneste i hele FUTmas. Min pack luck den sidste måned har virkelig været en joke. Til gengæld går min trading strålende! Har lavet 1,5 mio på små 2 uger :) Håber at få noget i WL pakkerne på torsdag!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » ons 03 jan 2018 11:01

Vildere. Så behøves man heller ikke pack luck :) Jeg kommer aldrig rigtig ind i trading, syntes det tager for meget tid, men har det også fint med lidt SBC'er sammen med Squad Battles. Burde nok prøve en kval til WL,bare for at se hvor mange tæsk man får :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » ons 03 jan 2018 11:11

Erroneus skrev:Vildere. Så behøves man heller ikke pack luck :) Jeg kommer aldrig rigtig ind i trading, syntes det tager for meget tid, men har det også fint med lidt SBC'er sammen med Squad Battles. Burde nok prøve en kval til WL,bare for at se hvor mange tæsk man får :)


WL kvalifikationen er LANGT værre end selve WL. Jeg hader de uger hvor jeg ikke når at spille så jeg får 18 sejre, for så skal jeg i gennem DKT og den er fuld af scrubs! :| Som strukturen er lige nu er det også unfair fordi dem der er auto kvalificeret kan spille kval alligevel, fordi de først får deres auto kval torsdag aften sammen med præmier.
Så mit tip er først at prøve efter der, hvis du vil have den største chance. Jeg havde ikke så meget tid i sidste uge, men spillede min bedste WL og gik 18-7, hvilket er top dollar for spiller som mig som normalt plejer at gå 18-18 ca. Håber jeg kan fortsætte den gode stime!

Trading er utrolig nemt i år og bruger faktisk ikke ret meget tid på det i forhold til tidligere år. Til gengæld tjener jeg MANGE flere coins i år. Indtil videre har jeg det her hold:
Billede

Jeg har knapt 490k i coins ud over. Næste mål er enten CDM Petit eller Baby Vieira som skal overtages Kroos plads. Efter 670 kampe med ham er jeg blevet træt af han er så pisse langsom både offensivt og defensivt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Kondivand » ons 03 jan 2018 14:37

Mit hold ser sådan her ud..

https://ibb.co/cUao4w

Jeg er temmelig ny i alt det her fut noget. Sidst jeg spillede FIFA var FIFA14. Er der nogen mulighed for at omtræne en lm til rm, eventuelt gennem omveje? Har lige erhvervet mig carrasco på lm og fik derefter Sanchez i en futmas pakke
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » ons 03 jan 2018 14:45

Kondivand skrev:Mit hold ser sådan her ud..

https://ibb.co/cUao4w

Jeg er temmelig ny i alt det her fut noget. Sidst jeg spillede FIFA var FIFA14. Er der nogen mulighed for at omtræne en lm til rm, eventuelt gennem omveje? Har lige erhvervet mig carrasco på lm og fik derefter Sanchez i en futmas pakke

Det kan man desværre ikke mere, jeg har også en LM for meget i form af IF Choupo-Moting jeg gerne vil bruge, hvis jeg kunne få ham til at være en RM.

Gode tips Cena, takker :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron