Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Racermus » lør 23 sep 2017 23:01

Det er da rimelig tamt at nogen skal have den fordel.. :-/ ikke at jeg skal game fut som en galning, men syntes da stadig det er sjovere hvis alle starter på lige fod..!
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » søn 24 sep 2017 11:55

Har ikke tradet så meget på appen i år, så er tilfreds nok med dette hold til launch.


Nu mangler jeg bare Dybala, Nainggolan og Mertens! GG
Senest rettet af Jables søn 10 dec 2017 20:26, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Robinson » søn 24 sep 2017 17:35

Er helt novice i denne sammenhæng, men tænker i år skal det være....er begyndt at samle et rent dansk hold, er det helt hul i hovedet..??
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » søn 24 sep 2017 19:51

Robinson skrev:Er helt novice i denne sammenhæng, men tænker i år skal det være....er begyndt at samle et rent dansk hold, er det helt hul i hovedet..??


Hmm, det er jo op til en selv, før i tiden plejede jeg og lave en masse hold, hvor et af dem også var et dansk landshold.

Må dog indrømme, at når man når op i de højere rækker, så synes jeg ikke et dansk hold har nok kvaliteter. :)
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 24 sep 2017 19:58

Robinson skrev:Er helt novice i denne sammenhæng, men tænker i år skal det være....er begyndt at samle et rent dansk hold, er det helt hul i hovedet..??

Nææ er det ikke og det kan gøres oki billigt. Det bliver naturligvis ikke et hold der kan nå samme , men med spillere som Eriksen, Schmeichel, Wass, Simon Kjær, Dolberg, Andreas Christensen, Krohn-Deli osv., burde det være muligt at lave et fint hold.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » søn 24 sep 2017 20:44

Robinson skrev:Er helt novice i denne sammenhæng, men tænker i år skal det være....er begyndt at samle et rent dansk hold, er det helt hul i hovedet..??


Syntes det kommer helt an på hvor seriøst man tager spillet, og selvfølgelig også niveauet på spilleren.
Hvis du har planer om at kæmpe med i toppen af weekend ligaen, så vil jeg mene at en middelmådig spiller, nok vil få problemer med et dansk hold.

Hvis du derimod bare vil spille lidt seasons og den nye Squad battle mode, then go for it.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Snowflake » søn 24 sep 2017 21:11

Efter nogle dages trading + SBC har jeg fået dette start-hold:
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... a:FFA18PS4

Derudover har jeg samlet løsningen til sidste SBC i League & Nation Hybrid, som blot mangler 10 kampe :)

Så skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal bruge de sidste penge på at trade med :)
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jables » tirs 26 sep 2017 14:27

Så er det bare Dybala der mangler.. Efterhånden klar til den første Weekend League!


20 mål sammenlagt fra Perisic/Mertens i de første 7 kampe. De bomber!
Senest rettet af Jables søn 10 dec 2017 20:26, rettet i alt 1 gang.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » ons 27 sep 2017 09:23

Jables skrev:Så er det bare Dybala der mangler.. Efterhånden klar til den første Weekend League!
https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... 1:FFA18PS4

20 mål sammenlagt fra Perisic/Mertens i de første 7 kampe. De bomber!


Du må have tradet rigtig godt de sidste par dage under webapp, hvis du allerede har råd til det hold. =D>

Jeg har tradet mig op til omkring 30.000, og det synes jeg har været ret svært i år.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf tue69 » ons 27 sep 2017 13:18

Har ikke kongens mønt, men har dog IF Fabianski, IF Ward (eneste TOTW1 sølv) og Aurier liggende, de bør kunne indbringe omkring 30k nu og her, men afventer dog lidt. Spiller squad matches i starten for at bygge et hold op, før jeg springer på weekend leage.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf D_Hofgaard » tors 28 sep 2017 15:23

tue69 skrev:Har ikke kongens mønt, men har dog IF Fabianski, IF Ward (eneste TOTW1 sølv) og Aurier liggende, de bør kunne indbringe omkring 30k nu og her, men afventer dog lidt. Spiller squad matches i starten for at bygge et hold op, før jeg springer på weekend leage.

Kan man spille squad battles med koncept-spillere? :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » tors 28 sep 2017 17:18

D_Hofgaard skrev:
tue69 skrev:Har ikke kongens mønt, men har dog IF Fabianski, IF Ward (eneste TOTW1 sølv) og Aurier liggende, de bør kunne indbringe omkring 30k nu og her, men afventer dog lidt. Spiller squad matches i starten for at bygge et hold op, før jeg springer på weekend leage.

Kan man spille squad battles med koncept-spillere? :)

Uden at have spillet det, så er jeg 99,9% sikker på at det kan man ikke :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » fre 29 sep 2017 09:04

Jeg er temmelig grøn i fut så jeg har brug for lidt fif.

Er det bedst bare at satse på et hold?

Hvor meget kan man gemme i sin klub? Jeg kan huske man kunne bytte x antal bronze spillere til eks sølv spillere, så jeg har gemt alt hvad jeg har fået i min icon edition.

Jeg har fået lidt pakker 6(stk) kan jeg se, men hvad inkluder den edition ellers
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf tue69 » fre 29 sep 2017 10:37

Jeg ville være lidt varsom med at bytte alle dine bronze spillere ud.

Sidse år blev der introduceret SBC (Squad building challenges), hvor man skal sammensætte hold med spillere fra en bestemt nationalitet, liga, klub eller lignende. Disse udskiftes undervejs og kan gøre, at nogle spillere, herunder bronze-spillere, pludseligt kommer i særdeles høj kurs.

Eksempelvis kan bronze spillere fra Championship (engelske spillere primært), den tyrkiske Super League og den mexicanske Bancomer sælges ret højt p.t. på grund af SBC's.

Jeg ville bygge et godt begynder hold, satse på Squad Challenges (ikke SBC - men offline-versionen af weekend league) til at få noget mønt og nogle pakker.

Priserne stiger på spillerne de første tre uger, hvorefter de falder så småt igen, så vil jeg bygge hold derefter.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » fre 29 sep 2017 10:51

Tak for respons. Jeg vil også helst gemme alle, men er i tvivl om hvor meget man må gemme.

Jeg mindes engang at nogle nationaliteter var billigere at starte op med eks italien, mens engelske spillere var dyre.

Jeg overvejer spansk
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster