Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Trekamp » søn 22 okt 2017 13:52

Jeg trak endelig en IF, og så var det 1 stk. spansk CB 82 rating, der lige med nød og næppe indbragte 13k
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » søn 22 okt 2017 15:14

Køber i meget pakker eller får i de pakker i nu får via præmier?
Jeg har trukket 3 If ca, icardi var klart bedst. Stod til 130.000, da jeg så ville sælge ham 2 dage efter var hans pris raslet ned til 70.000.
Ellers trak jeg ham nordmanden højre wing, med en urimeligt besværligt navn og så en 78 raring forsvarsspiller jeg allerede har glemt navnet på..
Dyreste spiller jeg endnu har trukket ved køb 7500 coin pakke , var varane. Eller er mine bedste kommet fra sbc
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » søn 22 okt 2017 16:47

Trekamp skrev:Jeg trak endelig en IF, og så var det 1 stk. spansk CB 82 rating, der lige med nød og næppe indbragte 13k


Stadig mere end jeg kan få for min IF 82 mystisk russer CB, der kun kan sælges for det samme, som han kan slettes for :(
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » søn 22 okt 2017 17:10

Xainz skrev:
Trekamp skrev:Jeg trak endelig en IF, og så var det 1 stk. spansk CB 82 rating, der lige med nød og næppe indbragte 13k


Stadig mere end jeg kan få for min IF 82 mystisk russer CB, der kun kan sælges for det samme, som han kan slettes for :(

Jeg mener der kommer SBC'er hvor man skal bytte IF spillere, kan være han kan fyres af der.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jesper95 » søn 22 okt 2017 20:03

Hey,

Jeg er helt ny i dette forum, men har spillet FIFA i en 3 år, og er efterhånden ved at være ret skarp til det :D Vil sådan set bare høre Jer andre, om I også har investeret i OTW-kort?
Jeg selv har:
J. Rodriguez, Morata, Sigurdsson, Walker, Salah, Yarmolenko, D. Sánches og Aurier som er OTW.

Start 11'eren hedder:
Reus - Lewandowski - Robben
Thiago - Sigurdsson (OTW) - James (OTW)
Alaba - Boateng - Hummels - Kimmich (if 86)
Neuer.

Hvad synes I, og hvad ligger i selv inde med?? :))
Jesper95
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Grenå


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » søn 22 okt 2017 21:37

Bom robben for mine sidste 7500coins:)..
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Volpi » man 23 okt 2017 08:45

Er der nogen tradition for hvornår de fedeste koncept pakker er i fut?

Tænker på de der ekslusive rare players eks?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » man 23 okt 2017 09:52

Jesper95 skrev:Hey,

Jeg er helt ny i dette forum, men har spillet FIFA i en 3 år, og er efterhånden ved at være ret skarp til det :D Vil sådan set bare høre Jer andre, om I også har investeret i OTW-kort?
Jeg selv har:
J. Rodriguez, Morata, Sigurdsson, Walker, Salah, Yarmolenko, D. Sánches og Aurier som er OTW.

Start 11'eren hedder:
Reus - Lewandowski - Robben
Thiago - Sigurdsson (OTW) - James (OTW)
Alaba - Boateng - Hummels - Kimmich (if 86)
Neuer.

Hvad synes I, og hvad ligger i selv inde med?? :))


Jeg har også OTW, men bruger dem primært som trading. Har et par Bernadeschi, som forhåbentlig kommer til at stige. Har tidligere tradet med Sigurdsson.

Det er et godt hold du har samlet, men misser du ikke meget Chemestry på at have Sigurdsson centralt?
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » man 23 okt 2017 09:56

Volpi skrev:Er der nogen tradition for hvornår de fedeste koncept pakker er i fut?

Tænker på de der ekslusive rare players eks?


Så vidt jeg husker kommer der løbende gode pakker man kan købe. Forvent lidt her omkring black friday, men specielt til januar når TOTY udkommer. Der var på et tidspunkt en kalender, hvor man kunne se hvilke promotions EA bruger i FIFA. Omkring disse promotions kommer der altid special packs man kan købe, fordi det er virkelig en moneymaker. :D
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jesper95 » man 23 okt 2017 10:11

hansen_acm skrev:
Jesper95 skrev:Hey,

Jeg er helt ny i dette forum, men har spillet FIFA i en 3 år, og er efterhånden ved at være ret skarp til det :D Vil sådan set bare høre Jer andre, om I også har investeret i OTW-kort?
Jeg selv har:
J. Rodriguez, Morata, Sigurdsson, Walker, Salah, Yarmolenko, D. Sánches og Aurier som er OTW.

Start 11'eren hedder:
Reus - Lewandowski - Robben
Thiago - Sigurdsson (OTW) - James (OTW)
Alaba - Boateng - Hummels - Kimmich (if 86)
Neuer.

Hvad synes I, og hvad ligger i selv inde med?? :))


Jeg har også OTW, men bruger dem primært som trading. Har et par Bernadeschi, som forhåbentlig kommer til at stige. Har tidligere tradet med Sigurdsson.

Det er et godt hold du har samlet, men misser du ikke meget Chemestry på at have Sigurdsson centralt?


Nej, jeg har 100 i chemestry, jeg kan sætte hvem som helst ind der, uden at det ændre sig :)
Jesper95
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Grenå


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf hansen_acm » man 23 okt 2017 12:19

Det er et godt hold du har samlet, men misser du ikke meget Chemestry på at have Sigurdsson centralt?


Nej, jeg har 100 i chemestry, jeg kan sætte hvem som helst ind der, uden at det ændre sig :)[/quote]

Okay, men han kan da næppe være på mere end 3-4 stykker? Hvilket selvfølgelig er ligemeget i det overordnet billede, men personlig ville jeg være træt af at have en central midtbane på 3-4 chem.

Hvordan spiller Robben for dig? Jeg har overvejet ham til mit bundesliga hold, jeg ved bare ikke med hans dårlige højreben.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jesper95 » man 23 okt 2017 12:49

Han er en af de nemmeste spillere at spille med - efter min mening.
Jeg bruger ham meget til indlæg, og til at sætte modstanderen af, men selvfølgelig er hans højreben ikke helt skarp - men det er ikke noget jeg bemærker. Synes lidt hans venstreben udligner højrebenet ;)
Jesper95
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Grenå


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » man 23 okt 2017 12:53

Mit nuværende hold :D Rijkaard er nyindkøbt i dag. Han gav mulighed for at bruge Bailly som jeg har undtradeable og Rojo siger folk er vanvittig. Og ja Mignolet er en cunt hver gang jeg møder ham, så nu prøver jeg ham selv :P Den offensive del har spillet rigtig godt indtil i går aftes hvor jeg blev ramt af EA Aids og glippede den øverste Elite. Så endte Elite 2 :)

Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Jesper95 » man 23 okt 2017 13:23

Har lige fået Aubameyang i en 7500k pack! Så nu kommer angrebet til at bestå af Lewandowski og Aubameyang. Sigurdsson må sidde på bænken i stedet :D
Jesper95
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Grenå


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » man 23 okt 2017 15:42

Har brugt 600k på pakker de sidste par dage, hvor den bedste jeg trak, var Dembele. Så var ved at være ret træt af pakker.
Havde ikke meget tid til at spille sidste uge, så blev kun guld 3 i SB, så det blev til 2 premium jumbopakker, pakker jeg igår bare åbnede 10 af, uden noget af værdi.
Idag blev jeg dog mødt af dette kort :) https://www.youtube.com/watch?v=ok2m0PMVt6U
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster