Forum

COD:BO3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

COD:BO3

Indlægaf dMITIj » man 18 sep 2017 16:57

Hello.

1. Kan det virkelig passe man ikke kan købe BO3 på PS-store? bare spillet og ikke andet.

2. Jeg har season pass til BO3, kan jeg så bare købe BO3 og så downloade alt DLC eller er Season pass låst til det gamle BO3 jeg havde?
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: COD:BO3

Indlægaf RadeonXRay » man 18 sep 2017 17:09

Der er pt. vedligeholdelse af PSN, så kan desværre ikke slå BO3 op på storen, men den skulle da gerne være derinde.

Alle dine digitale køb er bundet af den PSN konto du har købt dem med, så så længe du er logget ind med den konto (eller har gjort din PS4 maskine til din primære konsol) så har du adgang til alle dine digitale køb, uanset hvilken BO 3 du spiller (digitalt eller Disc)

Så ja, har du købt BO3 season pass med din konto kan du frit og kvit downloade DLC'et igen og spille det med BO3 (uanset om det er dit eget BO3, bibliotekets eller en vens)

Edit: kom lige ind på storen via. mobil appen og nej, jeg kan sq heller ikke finde spillet alene :?
Det ser ud til at hvis man vil købe bare BO3, så er man tvunget til at købe bundle pakken med Zombie-udvidelsen "Chronicles", desværre :(
I'm No Hero
RadeonXRay
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: COD:BO3

Indlægaf dMITIj » man 18 sep 2017 18:01

Nice med Season pass ;-)

Ja det var også det jeg var nået frem til og giver 549,- for at spille bo3 når jeg har Season pass i forvejen, så heller købe det på disk Selv Om jeg ikke er meget for disk :-/
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster