Forum

D2 Leviathan Raid

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

D2 Leviathan Raid

Indlægaf Dezalien » tors 21 sep 2017 10:43

Hejsa!

Nu er min buddy og jeg raid klar og søger derfor flere D2 spillere til at spille i aften?

Folk friske? I skal være 280+ i power level ;)
Add mig: Dezalien
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf mrlenniboy » tors 21 sep 2017 14:44

regner med jeg og to andre skal raide i aften, du kan da komme med hvis det er noget?
har du klaret raidet før?(nevermind kunne se du ikke har trofæet så det har du nok ikke)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf baunevej » fre 22 sep 2017 07:59

Hold nu op den Hundesektion er frustrende, syntes hele vejen igennem Destiny 2 har været en god oplevelse, men Wtf?? Havde set meget frem til Raid i Destiny 2, har aldrig spilet eteren men refrere til Raids i bla WoW. Må ærligt indrømme Raid i destiny 2 langt fra lever op til det jeg havde forventet af et raid i et first person shooter. Det minder mig mere om en blanding af dark souls og tåbelig lege med bolde. Giv mig gerne udfordring med ting jeg skal skyde og blive bedre til den vej ( er ikke den bedste på nogen måde).
Lav i det mindste flere nivauer så alle kan være med, syntes der er alt for mange straffe, det er ikke supernemt for mange og finde et hold på 6 der har tålmodighed til og gennemføre.
Kan godt være jeg hviner og piver, men er lidt skuffet og udførelsen af raidet fra Bungie, indrømmer jeg gerne.

Til den positive side, havde jeg det hyggeligt med nogle fine gutter og håber så meget i får sammensat et hold der klare den sammen, tror desværre jeg er alt for casual spiller til det raid. Men takker jer allle fra igår for forsøget :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf mrlenniboy » fre 22 sep 2017 11:11

der er jeg ikke enig, som en der har spillet raid i destiny 1 vil jeg sige dette raid er et af de bedste syntes jeg, raids er endgame, det skal ikke være nemt, udfordringer med at skyde ting kan du jo godt finde ud af så det er jo ikke udfordrende, dette raid handler utrolig meget om at kommunikere med dit team, er der en der fejler fejler i alle, syntes raidsene i d1 var lidt for john rambo agtige, havde du nogen der var gode så kunne man sagtens klarer det, her er alle 6 involveret, raidene skal være en holdindsats ikke one man army, så alt i alt er jeg meget tilfreds. men hver sin mening :)
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers

+1

Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf baunevej » fre 22 sep 2017 13:20

mrlenniboy skrev:der er jeg ikke enig, som en der har spillet raid i destiny 1 vil jeg sige dette raid er et af de bedste syntes jeg, raids er endgame, det skal ikke være nemt, udfordringer med at skyde ting kan du jo godt finde ud af så det er jo ikke udfordrende, dette raid handler utrolig meget om at kommunikere med dit team, er der en der fejler fejler i alle, syntes raidsene i d1 var lidt for john rambo agtige, havde du nogen der var gode så kunne man sagtens klarer det, her er alle 6 involveret, raidene skal være en holdindsats ikke one man army, så alt i alt er jeg meget tilfreds. men hver sin mening :)


Hver sin mening ja :) de kunne evt lave flere nivauer, med hver sit level af udstyr men det har de jo så ikke gjort og det lever jeg med med. Indtil videre ser jeg ingen grund til og spilde liv på det raid hehe :D. Men hatten af for jer der har tålmodigheden til det.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf Moods » fre 22 sep 2017 17:59

baunevej skrev:
mrlenniboy skrev:der er jeg ikke enig, som en der har spillet raid i destiny 1 vil jeg sige dette raid er et af de bedste syntes jeg, raids er endgame, det skal ikke være nemt, udfordringer med at skyde ting kan du jo godt finde ud af så det er jo ikke udfordrende, dette raid handler utrolig meget om at kommunikere med dit team, er der en der fejler fejler i alle, syntes raidsene i d1 var lidt for john rambo agtige, havde du nogen der var gode så kunne man sagtens klarer det, her er alle 6 involveret, raidene skal være en holdindsats ikke one man army, så alt i alt er jeg meget tilfreds. men hver sin mening :)


Hver sin mening ja :) de kunne evt lave flere nivauer, med hver sit level af udstyr men det har de jo så ikke gjort og det lever jeg med med. Indtil videre ser jeg ingen grund til og spilde liv på det raid hehe :D. Men hatten af for jer der har tålmodigheden til det.


Det har de faktisk gjort, der kommer Prestige mode i Oktober som er endnu sværere ;)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf baunevej » fre 22 sep 2017 18:30

Haha jeg indrømmer jeg ikke er dygtig nok simpelthen, men ja hatten af for dem der kan bevare overblik og holde hovedet koldt :D. Man skal jo kun spille det der er sjovt for en, prestige mode kunne jeg forstille mig ikke har positiv invirkning på mit helbred :P
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf 123krone » fre 22 sep 2017 19:43

Det handler kun om kommunikation, ude god kommunikation er du lost i det nyeste raid.
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: D2 Leviathan Raid

Indlægaf baunevej » fre 22 sep 2017 19:55

Det er nok rigtigt og jeg bliver nemt stresset når mange siger noget hele tiden, så det er nok bare ikke noget for mig.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron