Forum

FIFA 18

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » tors 26 okt 2017 15:52

Volpi skrev:Jeg har nu spillet en 15 kampe med 4-1-2-1-2 (2) og vel vundet alt pånær en tror jeg.
Så jeg får resultater, men jeg savner liiidt bredde på de to cm.
Mine modstandere spiller naturligvis leget over fløjene og det slagter virkelig stamina på mine cm’ere.

Jeg har tidligere gjort en del ud af ikke at sprinte mine spillere trætte, men er tvunget mere til det i denne formation.
Nogen der har lidt fif, eller eliminere i modstanderen alene med jeres backs?


Holder du din CDM tilbage når du angriber? Jeg syntes ikke jeg har noget problem med stamina på mit hold. Måske er det også fordi modstanderen sjælendt har bolden når jeg spiller :lol: Jeg kan spille 2 kampe inde de skal have et fitness kort.

Hvordan er dit hold? Måske bedre backs kan gøre en forskel. Jeg er på ingen måde nervøs når modstanderen er alene med hverken Marcelo eller Carvajal :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » tors 26 okt 2017 16:23

Jeg har florenzi og rodriguez på fløjene og de gør det nu fint nok. Det er mere mine evner der nok er begrænsningen. Jeg har igennem flere sæsoner fået en total dårlig vane med at trykke x når jeg forsvarer, nok fordi jeg vil lave en stående tackling men det gør bare at jeg giver mange mål væk.

Jeg bruger mest marchisio og pjanic på de to cm, mens parolo og verratti udgør reserver. Cam er hamsik og så fik jeg købt matuidi til cdm.
Jeg holder matuidi tilbage, men får tit selv trukket ham frem ved hjælp af L3.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » tors 26 okt 2017 19:50

Maethiel skrev:
Volpi skrev:Vedr sværhedsgraden er jeg meget enig. Det er simpelthen nat og dag, selv om man endda sætter sværhedsgraden ned.
Jeg kan dominere og vinde komfortabel på Pro og vinde tætte kampe på verdensklasse, for at blive kørt rundt i manegen på fucking semi pro


Godt at høre det ikke bare er mig den er gal med. Jeg er så træt af det at jeg overvejer at få lortet solgt omgående.

Livet er for kort til spil der ikke fungerer.


Husk at sværhedsgraden på squad battles skalerer med modstanderholdets chemistry. Det kan måske forklare lidt af det.

Jeg oplever nu også selv, at semi pro bliver latterligt svært med jævne mellemrum.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18

Indlægaf Maethiel » tors 26 okt 2017 19:53

Trekamp skrev:
Maethiel skrev:
Volpi skrev:Vedr sværhedsgraden er jeg meget enig. Det er simpelthen nat og dag, selv om man endda sætter sværhedsgraden ned.
Jeg kan dominere og vinde komfortabel på Pro og vinde tætte kampe på verdensklasse, for at blive kørt rundt i manegen på fucking semi pro


Godt at høre det ikke bare er mig den er gal med. Jeg er så træt af det at jeg overvejer at få lortet solgt omgående.

Livet er for kort til spil der ikke fungerer.


Husk at sværhedsgraden på squad battles skalerer med modstanderholdets chemistry. Det kan måske forklare lidt af det.

Jeg oplever nu også selv, at semi pro bliver latterligt svært med jævne mellemrum.


Min oplevelse med latterligt svingende sværhedsgrad, er i singleplayer seasons i Ultimate team. Jeg er i gang med at få solgt fifa 18 :)

Skal have nogle af mine penge hjem. Næste år bliver Fifa et køb til 100-200kr noget tid efter release. Så har EA en chance for at fixe deres makværk.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » fre 27 okt 2017 17:44

Hvordan sætter i en mand 1 mod 1. Jegbstår tit over for et forsvar hvor de står rock solid og jeg ikke kan spille mig igennem. Jeg kan smide et indlæg ind, men savner et træk til de her 1v1 situation.

Mange gange forsøger jeg med et temposkifte I form af r2 og højre analog stick flickes.
Men det lykkedes nærmest ladeig
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron