Forum

FIFA 18

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FIFA 18

Indlægaf Volpi » tirs 26 sep 2017 12:59

Tænker vi skal have en dedikeret tråd til årets FIFA. Er dernogen der er hoppet på den dyre version og allerede spillet?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf hansen_acm » tirs 26 sep 2017 17:55

Jeg er hoppet på den dyre version, men har ikke haft tid til at spille. Det skulle gerne blive i aften/nat at jeg få prøvet det ordentlig af.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 18

Indlægaf Jables » tirs 26 sep 2017 18:30

Har spillet en 20 kampe indtil videre i FUT, og jeg må sgu indrømme at jeg ret glad for gameplayet.

Syntes at spillet har et godt flow. Afleveringer føles hurtige og skarpe, skill moves virker relevante igen og det virker til at der for første gang i mange år er en høj skillcap på forsvarsspillet.

Jeg er dog lidt skeptisk over for hvor nemt det er at score på low driven skud. De virker om noget endnu mere effektive i år.
Har du en spiller med 5 stjernet weekfoot og høj finishing, så er det nærmest umuligt for keeperen at redde dit skud, med mindre at du selv placere det lige på ham.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » ons 27 sep 2017 08:16

Jeg købte den dyre pakke selv igår, trods meget lidt brugt af fut. Så økonomisk er det ikke den bedste beslutning;).
Men jeg havde fridage og har ingen vedr release.
Så jeg fik spillet en god håndfuld kampe i går i karrieremode. Spiller mest offline, da temperamentet simpelthen løber af med mig og jeg blir sur i en grad jeg ellers ikke kan genkende:).

Fordi jeg er en spade til at spille FIFA, spiller jeg mest offline men det er også virkelig begrænset med spilleglæde her jeg får.
Det blir ret hurtigt ensformigt, men FIFA 18 er dog bedre end FIFA 17 var det på det område.
Det føles mere varieret.
Mit store problem offline er offensivt. Jeg kan ikke sætte en mand og blir læst konstant.
Online er det min defensiv der sejler.
Egentlig forstå jeg ikke en fis af. Normalt vil jeg da mene jeg er ret habil ondes pil jeg spiller.
Bilspil, fps og Assasins creed.
Men FIFA sker der bare et eller andet. Jeg mistimer konstant mine tacklinger og det samme offensivt hvis jeg med et trick vil sætte en spiller. Jeg render direkte ind i et boldtab.

Det er jo ikke FIFAs skyld:) og jeg håber på at fifa 18 via timers spil ændrer det. For jeg syntes det er et langt mere varieret spil end fifa 17. Indlæg kan faktisk bruges til noget eks.
Fifa 17 var jeg ellers ret glad for, men det ændrede sig med en af patchene.

Nogle gode fif til et håbløs fifa spiller der virkelig gerne vil være med i det spil her.
Senest har jeg “opdaget” at jeg bruger spring knappen alt for meget. Mister kontrol bigtime. Samtidigt ved jeg fra online spil i sin tid ihvertfald var enormt pace baseret. Jeg syntes virkelig fifa 1v1 var skidt for ikke så mange sæsoner siden.
Jeg har altid spiller 2v2 med en kammerat, da jeg syntes det giver et helt vidunderligt spil.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » tors 28 sep 2017 18:00

Er der nogen af jer med tidlig adgang, der kan fortælle lidt om career mode? Har spillet 17'eren en del, men synes ikke det ligner, der er den store forskel.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » fre 29 sep 2017 17:38

Jeg har spillet noget. Jeg syntes kampene er mere forskellige - syntes hurtigt fifa 17 offline kampe blev ensformige.
Det syntes jeg nu stadig, men der er en større grad af variation trods alt.

Jeg ved gidt det aldrig når dynamikken som ved online spil, men der er stadig noget vej før det er rigtig godt.
Det er så træls med CPU’ens evne til at sætte en tackling og aldrig fejlbedømme.
Det blir lidt træls
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Graziano » man 02 okt 2017 16:04

Det virkelig forvirrende radaren er lavet om. Man skifter mellem sort og hvid ligemeget hvilken farve trøje man har. Det svært når man spiller i hvid og har sorte prikker på radaren og ens modstander spiller i sort men har hvide prikker. Totalt ødelæggende man ikke kan bruge radaren. Det koster en del fejlafleveringer. i Fifa 17 havde man samme farve prikker som trøje, hvilket fungerede optimalt...

Er det kun mig der ved at blive sindssyg over dette?? :evil: :D
Graziano
Niveau 0
 
Indlæg: 1

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » man 02 okt 2017 18:18

Hehe jeg har altid deaktiveret radaren - syntes den er i vejen. Har dog også altid spillet med “overblik” kamera vinkel, så syntes ikke jeg mangler overblik ift aflevering
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Jables » tirs 03 okt 2017 02:43

Graziano skrev:Det virkelig forvirrende radaren er lavet om. Man skifter mellem sort og hvid ligemeget hvilken farve trøje man har. Det svært når man spiller i hvid og har sorte prikker på radaren og ens modstander spiller i sort men har hvide prikker. Totalt ødelæggende man ikke kan bruge radaren. Det koster en del fejlafleveringer. i Fifa 17 havde man samme farve prikker som trøje, hvilket fungerede optimalt...

Er det kun mig der ved at blive sindssyg over dette?? :evil: :D


Hvis du spiller FUT, så bare sørg for at spille i hvid trøje på hjemmebane og sort trøje på udebane. :)
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 18

Indlægaf KlumpeStumpen » tirs 03 okt 2017 07:09

Trekamp skrev:Er der nogen af jer med tidlig adgang, der kan fortælle lidt om career mode? Har spillet 17'eren en del, men synes ikke det ligner, der er den store forskel.


Den store forskel i career denne gang er forhandling af køb/salg af spillere og kontrakter, som sker mellem managers og agenter. Det er sådan den eneste rigtige fornyelse i career delen.
KlumpeStumpen
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » tirs 03 okt 2017 07:21

KlumpeStumpen skrev:
Trekamp skrev:Er der nogen af jer med tidlig adgang, der kan fortælle lidt om career mode? Har spillet 17'eren en del, men synes ikke det ligner, der er den store forskel.


Den store forskel i career denne gang er forhandling af køb/salg af spillere og kontrakter, som sker mellem managers og agenter. Det er sådan den eneste rigtige fornyelse i career delen.



Det frygtede jeg. Fik prøvet det i går, og der bliver vist bare spillet videre i 17-karrieren det næste år. Shit en håbløs feature :(
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18

Indlægaf Volpi » tirs 03 okt 2017 07:27

Bedre carreer mode og andre offline ting, så ja så er de forhandlingssituationer ikke nok til en opgradering.
Men jeg syntes nu også gameplayed har fået et solidt løft.
Jeg syntes der er stor forskel på modstanderne og dernæst er tilførelsen af l1 control/løb virkelig kærkomment.
Jeg har savnet sådan en bevægelse igennem mange spil snart - hvor man vel før reelt kun havde l og r2 som mulighed for at stoppe bolden og samtidigt have et vist flow i sit spil.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » ons 04 okt 2017 12:19

Gameplayet har helt sikkert fået en dejlig overhaling, men career mode har de ødelagt. Skyggen af bedre tempo i menuerne og forhandlinger fra sidste år er væk. Forhandlingerne er vanvittigt langsommelige og bare det at byde på en spiller, kræver flere forskellige menuer.

Jeg fatter ærligt talt ikke, hvad de har tænkt.

Derudover er min ps4 pro ved at eksplodere, hver gang der kommer en forhandlings-cutscene. Andre der oplever det?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: FIFA 18

Indlægaf KlumpeStumpen » ons 04 okt 2017 18:31

Ja menuerne er til at lukke op og sk... i. Derudover ligegyldigt vindue med breaking news med transfers der køre hele tiden!!!

Virker som om det er bare er jappet igennem af en praktikant.
KlumpeStumpen
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: FIFA 18

Indlægaf Trekamp » ons 04 okt 2017 21:56

KlumpeStumpen skrev:Ja menuerne er til at lukke op og sk... i. Derudover ligegyldigt vindue med breaking news med transfers der køre hele tiden!!!

Virker som om det er bare er jappet igennem af en praktikant.


Prøv engang at sammenligne med, hvor hurtigt man kan navigere i Ultimate Team.

Ingen tvivl om, EA ved hvor pengene ligger..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster