Forum

Gran Turismo Sport

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Gran Turismo Sport

Indlægaf Chaui » tirs 10 okt 2017 13:07

Hej.

Andre end mig der fra et disconnect hver gang man skal matches med andre. Når og sætte tider i qualifying, og så bliver jeg smidt af når den skal sætte mig sammen med andre.

Har Nat Type 2, så det burde ikke være et problem.
Senest rettet af Chaui tors 19 okt 2017 05:52, rettet i alt 1 gang.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf xXSNOOOPXx » tirs 10 okt 2017 15:22

Skete også i betaen til at starte med.. Pres på serverne formentligt :)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf Allanb » tirs 10 okt 2017 17:59

Har ikke haft disconnect men har oplevet andre bugs og et kedeligt og uinspirerende spil...
Den værste bug, er den forskel på hvor hurtigt man kan tage sving mm. Afhængig af om du sidder i bilen eller ser kun motorhjælmen. Det er sgu da underligt man kan køre hurtigere i sving bare fordi man ikke er i cockpit mode.

I sports mode er der nogen der har kunne gennemføre N100 race på 11 sekunder?

Har aldrig været begejstret for gran turismo og denne demo hjælper bestemt ikke på det.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf Chaui » tirs 10 okt 2017 19:30

Okay, må se næste gang jeg lige har tid om jeg stadig oplever det. Bøvler nemlig også med f.eks. Diablo 3, hvor jeg ikke kan spille online.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf SpookyPanda76 » tirs 10 okt 2017 20:41

Allanb skrev:Har ikke haft disconnect men har oplevet andre bugs og et kedeligt og uinspirerende spil...
Den værste bug, er den forskel på hvor hurtigt man kan tage sving mm. Afhængig af om du sidder i bilen eller ser kun motorhjælmen. Det er sgu da underligt man kan køre hurtigere i sving bare fordi man ikke er i cockpit mode.

I sports mode er der nogen der har kunne gennemføre N100 race på 11 sekunder?

Har aldrig været begejstret for gran turismo og denne demo hjælper bestemt ikke på det.


Jeg må også indrømme, at den har skuffet lidt. Men det hænger nok sammen med at man ikke kan købe biler, og man er noget så begrænset.

Men det er fordi det er en beta de tolker som demo. Men ud fra den "demo" ( beta), så er det ikke titel jeg har høje forventninger til.

Tror jeg venter til 7'eren kommer :-D
SpookyPanda76
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf Erroneus » fre 13 okt 2017 21:56

Holy fuuuuuuuuck HDR i GT Sport er godt lavet, det ser vildt ud.

Hvis man har et ordenligt HDR tv som kan afspille Youtube HDR, så kan man se det her:

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf CvKM20 » ons 18 okt 2017 17:45

Jeg spørger lige her, istedet for at oprette en helt ny tråd.

Basically... Hvad kan man i det her spil? Spørger fordi jeg er lidt forvirret over selvsamme spørgsmål. Nogle sider siger, at der ikke er en karrieredel med, andre siger der er, men at den er begrænset til at være online, samt at der ikke kan gemmes når ens PS4 er offline, og at kigge biler er et no-go, og endeligt, kun arcade mode er tilgængeligt. Så... Hvad kan man?

Ikke sikker på jeg har lyst til at spendere 550kr. på det alligevel. :?
CvKM20
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf Chaui » ons 18 okt 2017 18:34

Generelt er meget af det man elskede fra de gamle GT spil væk, alle løbene man kørte mod AI styrede biler osv.

Så ja, der er ingen single player del som i de gamle dage. Generelt går det nye GT Sport ud på online løb og at man kan bruge det til E-sport som vidst bliver større og større indenfor bil spil os.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf S_Phoenix » ons 18 okt 2017 21:12

Så mange måneder ventet og savlet, for at finde ud af nu at dette GT bliver det første jeg ikke køber :(

Ingen karriere del så det bar dødt for mig... ! Kæft jeg er skuffet :(
S_Phoenix
Niveau 1
 
Indlæg: 87
By: Vestsjælland - Kalundborg.


Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf Volpi » ons 18 okt 2017 22:02

Jeg har haft alle gran turismo og klaret 100% karriere del på alle foruden gt2, men den her blir uden mig. Utroligt at det stadig ikke flytter sig på bilfysikken: bevares, gran turismo må godt holde fast i “sit”, men Project cars og Forsa har bare flyttet overliggeren.
Project cars har så samtidigt en lydside der er direkte brutal - kæft der er spark på
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Gran Turismo Sport Demo

Indlægaf HEADSTAR » ons 18 okt 2017 23:54

Det er en stor skuffelse at der ikke er signgel player spil med her. Jeg er færdig med Gran Turismo. Det er ærgerligt talt svinsk nå man har været med til at bære Gt frem siden 98. 1000 tak Sony, men det er sgu skudt under mål.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Gran Turismo Sport

Indlægaf Jb » tors 26 okt 2017 13:31

De prøver noget nyt. Jeg synes det er fedt at qualify og køre online i sport mode istedet for kører 100 baner mod dum AI for at unlocke biler.

Jeg er få klik fra at smide et G29 og en wheel stand i kurven.

Dem der rent faktisk spiller må meget gerne add mig så vi kan konkurrer tider på leader boards
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Gran Turismo Sport

Indlægaf CvKM20 » tirs 17 apr 2018 22:25

Jeg spørger her istedet for at oprette en ny tråd...

Kan man ikke få en text box op i livery editor så man kan skrive hvad man vil, istedet for at placere hver enkelt bogstave individuelt? Hvis I forstår. Jeg kunne sværge på at jeg har set det, i en video fra Polyphony Digital selv om netop livery editoren. Det var ekstremt hurtigt, men er sikker på jeg så ham klikke på noget i videoen og så kom der en text box op så man kunne skrive.

Hvis den er at finde og lige om hjørnet, så forklar venligst, så jeg ikke føler mig så uvidende. :lol:
CvKM20
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: Gran Turismo Sport

Indlægaf ikkNico » fre 08 jun 2018 19:52

Ffs. Jeg har dummet mig.
Kom til at købe GT Sport, og jeg havde helt glemt hvor godt sim racers føles.

Så nu er jeg nødt til at købe et rat. Udfordringen er at mit setup ikke er som i de gode gamle dage, hvor jeg bare kunne montere et rat på mit bord. Hvad er der muligheder, når man spiller i sådan en her i et hjørne af stuen?

Billede
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Gran Turismo Sport

Indlægaf Erroneus » fre 08 jun 2018 20:09

http://www.wheelstandpro.com eller lign, de koster naturligvis lidt gryn :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron