Forum

Assasins creed origins

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Assasins creed origins

Indlægaf Volpi » fre 27 okt 2017 08:26

Er der nogen der skal have det?

Jeg har ejet mange af de spil i virkeligheden, men har kun rigtig spillet Black flag, hvilket jeg til gengæld var ret begejstret for.
Origins her får tilmed flot kritik efter nogle sløje år.

Nogen der allerede har det og kan knytte lidt ord på?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Rena » fre 27 okt 2017 10:06

Skal havde spillet til min AC collection og håber det ligeså godt som Black Flag
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Assasins creed origins

Indlægaf baunevej » fre 27 okt 2017 12:11

Det nye kan ikke sammenlignes med nogle af de gamle, alt er ændret, virker til og være et fedt spil. Men føles ikke som et i rækken kunne ligeså godt have en anden titel.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Erroneus » fre 27 okt 2017 15:17

Jeg har haft fornøjelsen af at have det siden i tirsdags og har fået lagt små 6-7 timer i det. Som baunevej siger, så er det meget anderledes end de tidligere AC spil.

Der er naturligvis stadigvæk elementer fra AC i form af den måde stealth gameplay fungerer på, hvordan man kan kravle op af bygninger, men selve kamp delen er meget anderledes og minder mere om Witcher 3, og samtidigt har det også fået RPG elementer som våben med forskellige stats og et skilltree.

Det kræver lidt tilvænning og det første område i spillet er lidt anonymt, men når man kommer ud over det og har lært det nye flow, så er det rigtigt godt, men det er klart man skal kunne lide den mere RPG-ish stil som det har. Personligt syntes jeg det er et godt valg og giver et frisk pust til AC.

Dog super irriterende at de ikke er klar med HDR support før patch der lander i starten af November, så nu tager jeg en pause fra det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Assasins creed origins

Indlægaf Volpi » fre 27 okt 2017 16:03

Det lyder lovende. Nu jeg ikke har spillet andet end bf, så var jeg aldrig rigtig træt af kampene.
Det var jeg dog af de der snige missioner.

Håber dog det har lidt ac stemning over sig og det forlyder sådan. Jeg var meget betaget af verdenen i bf og det gav mig mod på Uncharted insin tid også.
Så at det ikke lander med hdr gør også jeg venter lidt
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1

Re: Assasins creed origins

Indlægaf Madskimo » lør 28 okt 2017 07:47

Kan anbefale denne:
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Randløv2 » lør 28 okt 2017 08:53

Bedste Assassins længe som de godt kan være stolte af. Kan nærmest ikke ligge controlleren når jeg får tændt ps'en.....
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse

+2

Re: Assasins creed origins

Indlægaf Randløv2 » lør 28 okt 2017 15:53

At der ikke kommer HDR support før i november er sloppy as fuck....
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Randløv2 » man 06 nov 2017 07:51

HDR patch ude. fantastico
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Kondivand » man 06 nov 2017 16:55

Er det værd at købe gold edition frem for den normale?? prisforskellen er ca 200kr
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Randløv2 » man 06 nov 2017 22:46

Må du nok selv bedst vurdere om du skal ha SOV eller om du vil se om det er en investering værd først
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Randløv2 » man 06 nov 2017 22:47

DLC**:)
Randløv2
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Slagelse


Re: Assasins creed origins

Indlægaf Cena » tors 17 maj 2018 10:00

Pga. et stort bagkatalog er jeg ankommet lidt sent til festen :lol:

Er lige startet på spillet i går og fik spillet en del timer. Hold nu kæft hvor er spillet bare flot på en 55" OLED skærm i HDR. I starten var jeg lidt overholdet over kortets størrelse og synes kamp systemet var enormt kluntet i forhold til God of War som jeg lige er blevet færdig med for nyligt.

Spillet er dog vokset på mig og jeg synes det er et rigtig godt spil indtil videre. Jeg er især fan af man kan bede sit mount om at ridde til en custom marker og så ellers lige gå ud og hente noget af drikke eller andet. Det gør at kortets størrelse ikke er noget problem indtil man får oprettet en masse fast travel steder :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron