Forum

Konen mangler nyt spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Konen mangler nyt spil

Indlægaf prowdD » ons 29 nov 2017 22:37

Halløj i hulen,

Det er efterhånden længe siden jeg har opholdt mig på disse kanter, men håber I vil hjælpe en gammel rotte på vej.

Min kone har forelsket sig i Far Cry serien og har nu, desværre, gennemført Far Cry 4 og Far Cry: Primal. Dette resulterer I at jeg har spenderet vel over 1500kr. på nye spil, i håb om jeg kan aktivere hende med disse. Heriblandt Assassin's Creed: Creed, Horizon Zero Dawn og Witcher 3. Ingen har vakt interesse - og er blevet lagt på hylden efter en times spilletid.

Er der mon en serie, eller et spil jeg har overset, som kunne læne sig meget op ad Far Cry-genren/serien?

.. Skulle dette ikke være en mulighed, vil det så være muligt at afspille Far Cry 3 (PS3), såfremt jeg anskaffer mig dette? Det er, efter min forståelse, ikke muligt at købe det på PSN - og der er ej heller, blevet lavet en PS4-version.

Håber I kan hjælpe mig - og på forhånd tak.
Billede
prowdD
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf Allanb » ons 29 nov 2017 23:51

Har du prøvet at vise gameplay fra spillene først? Jeg tænker spil som Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider eller endda Uncharted serien kunne være noget. Ellers måske de gamle Assassin's creed. Evt. Collection af uncharted eller Assassin's creed som begge er billige..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf prowdD » tors 30 nov 2017 01:08

Ja, det slår mig så først nu, at det kunne være en fremragende ide, at vise lidt gameplay .. Jøsses så dum man kan være :-D. Super god ide, tusinde tak!

Jeg viser hende Tomb Raider mm.

Igen, tak'
Billede
prowdD
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf HrDanish » tors 30 nov 2017 01:13

prowdD skrev:Halløj i hulen,

Det er efterhånden længe siden jeg har opholdt mig på disse kanter, men håber I vil hjælpe en gammel rotte på vej.

Min kone har forelsket sig i Far Cry serien og har nu, desværre, gennemført Far Cry 4 og Far Cry: Primal. Dette resulterer I at jeg har spenderet vel over 1500kr. på nye spil, i håb om jeg kan aktivere hende med disse. Heriblandt Assassin's Creed: Creed, Horizon Zero Dawn og Witcher 3. Ingen har vakt interesse - og er blevet lagt på hylden efter en times spilletid.

Er der mon en serie, eller et spil jeg har overset, som kunne læne sig meget op ad Far Cry-genren/serien?

.. Skulle dette ikke være en mulighed, vil det så være muligt at afspille Far Cry 3 (PS3), såfremt jeg anskaffer mig dette? Det er, efter min forståelse, ikke muligt at købe det på PSN - og der er ej heller, blevet lavet en PS4-version.

Håber I kan hjælpe mig - og på forhånd tak.


Du kan kun spille Far Cry 3 ved at have en PS3 stående. Du kunne evt. kigge på PSNOW, mens det ikke er i danmark endnu er det vist muligt at få angang ved at købe et PSN Wallet gift card (USD) fra amerikanske sider. Ved dog ikke hvordan frameraten vil være, men fra hvad jeg kunne læse er FarCry 3 der.

Angående andre forslag hvad er det helt præcist hun er faldet for med spillene, er det bestemte dele af gameplayet, historien eller noget helt andet. Det vil være langt nemere at forslå titler hvis vi ved mere om hvad hun faldt for i dem.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf HrDanish » tors 30 nov 2017 01:15

prowdD skrev:Ja, det slår mig så først nu, at det kunne være en fremragende ide, at vise lidt gameplay .. Jøsses så dum man kan være :-D. Super god ide, tusinde tak!

Jeg viser hende Tomb Raider mm.

Igen, tak'


Du kunne evt. også låne diverse spil fra bibliotek.dk, de har faktisk et utroligt stort udvalg når man kigger over alle landets biblioteker. Der kan dog godt være lidt ventetid, og er det ikke ens lokale så kan man ikke få lov til at udvide lånetiden selv om ingen andre er skrevet op, så enten skal man spille dem igennem på de par uger (varierer) man har dem eller bruge dem til at teste om spillet kunne være værd en investering.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf Trekamp » tors 30 nov 2017 01:28

Jeg ved ikke, om spillet er for historieløst, men Ghost Recon: Wildlands, er gameplaymæssigt copy/paste af Far Cry.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf prowdD » tors 30 nov 2017 09:40

Tusinde tak for hjælpen allesammen – jeg går videre med forslagene. ;-)
Billede
prowdD
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf Vreki » tors 30 nov 2017 11:33

Far Cry har jeg aldrig rigtigt investeret tid i.
Men af Open World spil generelt, så er der ud over de nævnte også Fallout og Shadow of Mordor (Det gamle, ikke Shadow of War)

Jeg misunder dig dog ikke opgaven med at skulle finde noget til en der ikke kan lide Horizons :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf Kehaan » tors 30 nov 2017 14:40

Hvad med "Wolfenstein 2" og "Wolfenstein The Old blood" til PS4? "Dying Light" kunne også være en mulighed, eller eventuelt "borderlands the handsome collection".
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf HEADSTAR » tors 30 nov 2017 16:56

Firewatch, jeg skal i gang i aften og det ser gedt ud. Prøvede lige et par minutter WTF! Siger jeg bare.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf Erroneus » tors 30 nov 2017 18:18

Firewatch er super godt, hvis man er til en god historie og interessante historie fortællinger. Hvis man er til action, selv om det er da også en sjat af i Firewatch, så er det ikke lige der man finder det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Konen mangler nyt spil

Indlægaf tue69 » tors 30 nov 2017 18:26

Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster