Forum

Monster Hunter world

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » ons 31 jan 2018 13:36

:D nåede lige rank 9 igår - Sword n Shield er stadig mit main, mobiliteten gør jeg har svært ved at bruge andre våben mere end 1-2 hunts. og så er det bare nice at have både slash/cut og blunt damage på et våben :D

15 timers spiltid nu - jeg er total hooked. det går udover søvnen
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » tors 01 feb 2018 10:05

Fedt at se i hygger jer :) og ditto med nattesøvnen JB.

Jeg fik lige min første kamp som satte en stopper for min killstreak... Nergigante. Han rundbaberet mig i første tur, men fik ham uden at dø i næste (med lidt held). Feeedt monster at solo de første par gange, meget intimiderende.

Nu har jeg craftet 3 af hans våben og de er godt nok sprøde i udseende (Gunlance / ChargeBlade / Bow).
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » tors 01 feb 2018 10:53

jeg tog lige Diablos og Rathalos igår :D - jeg er blevet ret hardcore til at lave charge shield bash som launcher så jeg kan mounte. tror jeg brugte 80% af kampen mod rathalos på hans ryg :D
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » tors 01 feb 2018 11:04

Tror godt jeg ved hvilken Rathalos kamp du var ude i :)

Jeg farmede ham et par gange og ved 2 eller 3 gang, kom Rathian og joinede... okay fair nok. Undervejs mens de 2 laver et kæmpe påstyr over at skulle finde ud af hvem der tager opvasken, så stikker Anjanath flæsket ind i skærmen fra siden (jeg sad ret tæt på 65") og fik et kæmpe chok.

Så gik der gevaldig "Turf war" i den, på den gode måde :D

(PS: Jeg fik bånd'et situationen... men har ikke lagt det på YT endnu)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » tors 01 feb 2018 14:05

nice!
der kom også både en Anjanath og en Kodi halløj (den med strøm) ind over til sidst, det er fedt når der pludselig kommer andre monster ind og blander sig i kampene.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » tors 01 feb 2018 14:53

Det fedt ja. Du fik den sjovere combi, da Rathian og Rathalos flyver i samme områder, så det var 2 vs 1 i fleste områder... aaach! :D

Where's my dungbombs, when you need'em?
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Xainz » lør 03 feb 2018 09:58

Ahhh ender sku med jeg hopper på alligevel, desværre bliver det til fuld pris, der er jo ingen på bud :(
Tror jeg ender ud i at spille med shield og sword, da jeg ikke lige er til de der japanske overdimensioneret våben :P
Spændt på at få det prøvet, det er virkelig et spil der ligner at enten elsker, eller også hader man det.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Monster Hunter world

Indlægaf CaptainKicker » lør 03 feb 2018 21:33

Moods skrev:Nå spillet er desværre overhovedet ikke mig, har smidt godt 20 timer i det, og interessen er der slet ikke.

Men god vind til jer som kan lide det.


Hvad var det der gjorde du ikke havde interesse? Har selv overvejet og anskaffe mig det men jeg frygter også lidt, at interessen ikke er der i det lange løb.
Billede
CaptainKicker
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » søn 04 feb 2018 12:40

42 timer and counting... Must farm more...
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Xainz » søn 04 feb 2018 14:17

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg syntes om spillet, har skiftet en del rundt med våben her i starten, da jeg slet ikke kunne finde interessen i stilen med sværd og skjold. Tror jeg holder mig til den lille bue, da det nok er den stil der passer mig bedst, valgte som jeg altid gør i rpg's, at starte forfra når jeg har fundet ud af nogenlunde hvad jeg vil, så nu må vi se, regner med at spille lidt i næste weekend, og så ellers i uge 8 hvor jeg holder ferie :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » søn 04 feb 2018 15:46

Ingen grund til at starte forfra. Du kan altid nedgradere dine våben igen og få materialerne tilbage så de kan bruges igen på andre våben. Det er det gode ved at der ingen stats og lign. Er. Man kan altid ændre spille stil med andet våben og armor osv.

Jeg har kørt sword and shield det meste af starten men er nu primært på Longsword. Skifter mellem hver 5 hunt bare for sjov. Bruger også buen. Det er lidt alt efter hvilket monster der skal huntes. Dem med meget armor er hammeren ret god
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf baunevej » søn 04 feb 2018 19:38

Valgte og invistere i Munster Hunter World igår, kom til og købe det til xboxen ved en fejl, men var også godt træt der. Kunne ikke lide betaen, men efter 3,5 timer idag med det, må jeg sige at jeg er meget fascineret af monstrene. Hold da op de er flot lavet, og spillet køre også godt. Startede med katana, så er glad for og se jeg bare kan pille opgraderingerne af og vælge andet legetøj. Er styringen ikke blevet væsentligt forbedret fra den 1. Beta ?
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » man 05 feb 2018 09:54

baunevej skrev:Er styringen ikke blevet væsentligt forbedret fra den 1. Beta ?


Helt den samme på alle Beta'er samt den version du spiller på nu.

Man kan sige du går glip af random japanske speedrunners, ved at spiller på xbox :lol: ellers er alt nogenlunde det samme, med mindre du køre Xbox One X som får flere FPS Framerate/Graphics mode.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » man 05 feb 2018 10:19

så fik jeg farmet igennem :D
Komplet Odagorron sæt
Dazling flash II longsword (snart III)
og snart Flamesucher II sword n shield :D
så skal bare farmes op til Grand Barong II (mangler elder dragon bones)
Nergigante er stadig ikke nede :(
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » man 05 feb 2018 11:00

tror jeg vil prøve hunting horn af i aften, ku være den skulle erstatte min hammer, ser vildt ud at have en hurtigere hammer med længere reach og buffs til party med musikken :D
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 31 gæster

cron