Forum

Monster Hunter world

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Vreki » søn 21 jan 2018 11:59

Efter at have prøvet den første mission syntes jeg godt nok det føltes noget fladt i forhold til jagten i Horizons.
Jeg hakkede løs på den med et sværd i overstørrelse indtil den faldt død om, og det var så det?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Krede1972 » søn 21 jan 2018 16:16

Vreki skrev:Efter at have prøvet den første mission syntes jeg godt nok det føltes noget fladt i forhold til jagten i Horizons.
Jeg hakkede løs på den med et sværd i overstørrelse indtil den faldt død om, og det var så det?


Ssssh. Der er nogen der har brugt 25.000 timer af deres liv på dette.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » søn 21 jan 2018 18:03

Vreki og Krede... :lol:

Kan i se at hoppe ind under broen igen... der må være andre tråde i kan trolle i [-o<
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Vreki » søn 21 jan 2018 19:20

Unklemac skrev:Vreki og Krede... :lol:

Kan i se at hoppe ind under broen igen... der må være andre tråde i kan trolle i [-o<


Det er skam ikke trolling :D
Jeg har først fået prøvet det nu, og det formår slet ikke at fange min interesse.

Som sagt føles det som en meget flad oplevelse.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » søn 21 jan 2018 21:17

Vreki skrev:
Unklemac skrev:Vreki og Krede... :lol:

Kan i se at hoppe ind under broen igen... der må være andre tråde i kan trolle i [-o<


Det er skam ikke trolling :D
Jeg har først fået prøvet det nu, og det formår slet ikke at fange min interesse.

Som sagt føles det som en meget flad oplevelse.


Hehe - det da også helt fair at en beta (ikke demo) og et super kedeligt monster ikke fanger din interesse.

Men pointen med denne beta er at teste netværk, bugs osv. Dermed som skrevet et par indlæg oppe, at det er et super dumt udgangspunkt for Monster Hunter.

Hermed kunne du prøve evt. at undersøge selv om der var et våben i training mode, du fandt interessant at lære. Og så prøve det af på enten Anjanath (han er også en turn-over) eller Nergigante (han nogenlunde til at klare - men kedelig solo imo.).... som er tegner et bedre billed af hvordan de kampe man kan få i Monster Hunter når man lige har klaret de første dødsyge missioner, som eks. den stakkels gule læguan :lol:

Hvsi du stadig synes der flat og kedeligt, efter at have givet det et ordenligt forsøg, så der stor chance for at det ikke er for dig. Igen, det er en beta 8)

Har aldrig spillet med HBG, pga. den forfærdelige styring på Nintendo 3DS, så det var fedt for mit vedkommende at teste lidt af med hvad det kan.

Her er 2 video’er fra i dag med HBG, hvor jeg fumler rundt i ammo :mrgreen:

Anjanath: https://youtu.be/kcQpL9usnjg

Nergigante: https://youtu.be/pnm4R02L6u4
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Xainz » tirs 23 jan 2018 19:15

De 2 film, hjalp mig meget :) Har besluttet jeg ikke hopper på vognen, ser voldsomt kedeligt ud.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+2

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » tirs 23 jan 2018 19:44

Xainz skrev:De 2 film, hjalp mig meget :) Har besluttet jeg ikke hopper på vognen, ser voldsomt kedeligt ud.


Fedt! Er glad for at de ikke gik forgæves i tråden :D

Spillet er også virkelig et (cliché) ...love or hate relationship.

Så lige selv min egen video start til slut, og ja, det sgu en tam oplevelse, selvom jeg husker hvordan adrenalinet kørte indimellem undervejs i kampene, og at jeg var godt underholdt :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » ons 24 jan 2018 23:30

Nogen af jer som har tanke på et lave en klan når spillet går live?
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » tors 25 jan 2018 10:31

Har hermed afbestilt min pre-order, efter at have set anmeldelse:

http://www.ign.com/articles/2018/01/25/ ... iew?page=2

....ser røv kedeligt ud, har tamme våben, og så det 0,5 for lav score til at jeg vil røre det med en ildtang :mrgreen:

Men vi ses i weekenden alligevel :lol:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » tors 25 jan 2018 11:11

:) Ja den ligger også på 91% på metacritic lige nu, god start, ikke at jeg går vildt meget op i reviews, men ser godt ud.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » tors 25 jan 2018 11:30

nice - håber mit lander i postkassen imorgen tidlig
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » tors 25 jan 2018 12:21

Har købt på US store, så kan først spille kl 6.00, går nok, så får jeg da sovet inden :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » tors 25 jan 2018 12:30

Nå jeg tror sq jeg laver en klan, så må vi se om vi ikke kan få nogle folk herinde med på ideen.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf wMikkel » tors 25 jan 2018 15:39

Har aldrig nogensinde spillet Monster Hunter, har dog hørt om det.
Kan se det høster gode anmeldelser.

Er denne her udgave en remaster eller et helt nyt? Det ligner lidt et PS3 spil :o
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » tors 25 jan 2018 15:47

Hvordan ligner det et PS3 spil ? Det får store roser for grafikken, og synes da også det så virkelig godt ud da jeg spillede beta på min PS4 Pro, nå men nok om det.

Det er ikke et remaster, det er et helt nyt spil :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster