Forum

Monster Hunter world

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Monster Hunter world

Indlægaf Jb » man 01 jan 2018 17:14

Ingen hype herinde?
Andre end mig der har preorder og vil spille så add mig gerne
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » man 01 jan 2018 20:13

Jeg har preordered det :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Allanb » man 01 jan 2018 21:44

Skulle have haft det, men har købt mig en xbox one x og et par eksklusive spil istedet for..
Senest rettet af Allanb søn 07 jan 2018 18:28, rettet i alt 2 gange.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf baunevej » tirs 02 jan 2018 18:53

Var hypet til jeg prøvede beaen, så måske, venter lige og ser hvad andre mener om det :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Krede1972 » tirs 02 jan 2018 19:46

Er ikke hypet overhovedet.
Jeg prøvede betaen/demoen og var ikke ligefrem imponeret.

Kan være jeg kaster penge efer det en gang hvor jeg keder mig og det klør i lommen.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » tirs 02 jan 2018 19:53

Elsker monster hunter, glæder mig rigtig meget til d. 26, hyggede mig med betaen.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » ons 03 jan 2018 00:27

Jb skrev:Ingen hype herinde?
Andre end mig der har preorder og vil spille så add mig gerne


Vi er allerede på friendslist, og skal helt klart spille Mhun igen :)

Har gennemført et par stykker på 3DS’en, og synes godt om at de har bibeholdt samme styring/kontrol.

Til jer andre som ikke synes godt om beta’en, så forstår jeg udemærket godt hvorfor man kan blive tændt lidt af. Den er ikke motiverende på nogen måde. Elsker spillet, men deres beta er kun for at teste server/bugs. Dermed er motivationen = 0 hos mig efter de 3 bosser er klaret - og venter kun på den “rigtige” oplevelse af Mhun.

Håber flere springer på - da det bleven mere tilgængeligt for nye til serien :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf bumlemand » fre 05 jan 2018 18:26

Er super hypet, har spillet dem alle :) Holder pause fra den japanske MH på min switch for at ikke burn ud på MHW når det kommer den 26 januar ;)

Håber folk er friske :p

PSN: bumlemand

Er online dagligt.

Snakkes.
When Chuck Norris does a push up, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
bumlemand
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Greve Landsby


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » fre 05 jan 2018 18:33

De er en beta mere fra d. 19 til d. 22 inden launch :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf bumlemand » fre 05 jan 2018 19:49

Moods skrev:De er en beta mere fra d. 19 til d. 22 inden launch :)


Nice nok for folk der lige skal prøve at se om det noget for dem :)
When Chuck Norris does a push up, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
bumlemand
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Greve Landsby


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » lør 06 jan 2018 00:21

fedt med nogle spillere der er klar, og fedt med en beta mere :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf morfar » lør 06 jan 2018 01:03

Hvilke spil kan det sammenlignes med? Er der coop hele vejen igennem?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Monster Hunter world

Indlægaf bumlemand » lør 06 jan 2018 08:18

morfar skrev:Hvilke spil kan det sammenlignes med? Er der coop hele vejen igennem?



Du kan ikke rigtig sammenligne Monster Hunter med andre spil en Monster Hunter.

Du kan vælge at gøre alt for dig selv eller gå på Hunts med andre som er Co-op max 4 spillere i et team.

Spillet handler om at slå kæmpe monster ihjel så tænk 20 minutter lange kampe hvor du virkelig bliver udfordret.

Ligesom alle andre RPG så for du loot og du gør din charater stærkere ved at at få bedre loot.

Du klare bountys, slår monster ihjel, skinner dem og crafter epic loot ud af alt det du grinder hjem og bliver stærkere og stærkere ;)

Her: https://youtu.be/FU40bfXa9lQ
When Chuck Norris does a push up, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
bumlemand
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Greve Landsby


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Zieglers » søn 07 jan 2018 15:56

Jeg synes spillet lyder en smule tamt og uden indhold. Har ikke før spillet MH, men jeg prøvede betaen, som jeg håbede ville fange mig, men jeg synes bare det virkede ret ligegyldigt. Monstrene kunne sagtens have været mere udfordrende, da jeg kun blev ramt et par gange i alt.
Hvad er det der fanger jer ved spillet? Tænker om det ville være sjovere at spille med et par venner?
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf bumlemand » man 08 jan 2018 16:25

Zieglers skrev:Jeg synes spillet lyder en smule tamt og uden indhold. Har ikke før spillet MH, men jeg prøvede betaen, som jeg håbede ville fange mig, men jeg synes bare det virkede ret ligegyldigt. Monstrene kunne sagtens have været mere udfordrende, da jeg kun blev ramt et par gange i alt.
Hvad er det der fanger jer ved spillet? Tænker om det ville være sjovere at spille med et par venner?


Spillet har utroligt meget at byde på og tro mig de små tøse Monster du har været oppe imod i beta’en kan slet ikke beskrive endgame Monster samt at prøve at solo dem før tiden udløber ;)

Men i sidste ende handler spillet om at du tager ud og hunter monster og det hvad du bruger din tid på :)
Selvfølelig er der quests og bountys du kan klare men grund spillet er hvad det heder “Monster Hunter” ;)

kan du ikke lide en stor grind eller store 20minuters monster kampe hvor endgame virkelig kan give dig en fed udfordring, så er Monster Hunter absolut ikke noget for dig og det kommer fra en som har spillet dem alle og minimum brugt Minimum 16000 timer på at hunter monster fra det første spil og til nu :p
Senest rettet af bumlemand tirs 09 jan 2018 09:33, rettet i alt 1 gang.
When Chuck Norris does a push up, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
bumlemand
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Greve Landsby


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron