Forum

PS PLUS Februar

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Slimjay DK » tors 01 feb 2018 11:17

Here we go again .... Der er sku nogle der aldrig kommer videre :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Vreki » tors 01 feb 2018 11:49

Slimjay DK skrev:Here we go again .... Der er sku nogle der aldrig kommer videre :lol:


Det er måske lidt svært at komme videre når man bliver mindet om det hver eneste måned. :D
"Tak fordi du føler dig nødsaget til at købe et online abonnement. Her er dit tvungne medkøb af antikke Vietnamesiske papkasser"

Jeg kan da stadigt brokke mig over DRs licens, selv om jeg har haft det væsentligt længere end PS+ :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Cena » tors 01 feb 2018 12:40

Jeg er nok en af de få der er glad for Knack :) Tror sønnike på 5 år vil synes det er sjovt - og anderledes end de sædvanlige LEGO spil han ellers spiller. Så jeg er faktisk godt tilfreds :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Ubertracker77 » tors 01 feb 2018 14:12

Jeg har ligesom andre, også valgt, at se ps+ som betaling for at jeg kan spille onlinespil. Så alle de spil man kan download "gratis", ser jeg som en ekstra ting. Så kan jeg jo vælge at spille dem eller lade være.

Personligt har jeg nu spillet en del sjove spil, som jeg aldrig ville have spillet uden PS+.

Men så længere Microsoft og Sony er enige om betaling for online delen på deres konsoller. Er der jo reelt ikke er noget alternativ, hvis man kan lide multiplayergames. Og jeg TVIVLER stærkt på, de vil slagte den cashcow ;).

Hvis man kun er til singlepalyergames, kan man vel i teorien styre uden om PS+. Jeg har ikke helt styr på, hvad der er inkluderet i ps+ ud over multipayer og . Fordi jeg altid har haft ps+ abonnement.

Hvis man er træt, af de 37.5 kr om mdr, skal man bare regne ud hvor mange timer man bruger på sin playstation om måneden online. Så er det ikke lige de 37,5 kr. man tænker over, men om man istedet skulle gå til psykolog og få kureret ens gamertitis ;) hehehehe
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Ubertracker77 » tors 01 feb 2018 14:13

Jeg har ligesom andre, også valgt, at se ps+ som betaling for at jeg kan spille onlinespil. Så alle de spil man kan download "gratis", ser jeg som en ekstra ting. Så kan jeg jo vælge at spille dem eller lade være.

Personligt har jeg nu spillet en del sjove spil, som jeg aldrig ville have spillet uden PS+.

Men så længere Microsoft og Sony er enige om betaling for online delen på deres konsoller. Er der jo reelt ikke er noget alternativ, hvis man kan lide multiplayergames. Og jeg TVIVLER stærkt på, de vil slagte den cashcow ;).

Hvis man kun er til singlepalyergames, kan man vel i teorien styre uden om PS+. Jeg har ikke helt styr på, hvad der er inkluderet i ps+ ud over multipayer og . Fordi jeg altid har haft ps+ abonnement.

Hvis man er træt, af de 37.5 kr om mdr, skal man bare regne ud hvor mange timer man bruger på sin playstation om måneden online. Så er det ikke lige de 37,5 kr. man tænker over, men om man istedet skulle gå til psykolog og få kureret ens gamertitis ;) hehehehe
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Maethiel » tors 01 feb 2018 17:21

Så var der endelig en måned hvor jeg tænkte "FEDT". Så er det fake.

Burde bare opsige mit ps+, eftersom jeg ikke spiller online på ps mere, og alle ps+ titler er skrald...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Allanb » tors 01 feb 2018 19:50

Thank god for Microsoft og games with gold :D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Krede1972 » søn 04 feb 2018 17:43

Maethiel skrev:Så var der endelig en måned hvor jeg tænkte "FEDT". Så er det fake.

Burde bare opsige mit ps+, eftersom jeg ikke spiller online på ps mere, og alle ps+ titler er skrald...


Hvis ikke du spiller online, så er der da absolut ikke nogen grund til at have PS+.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Slimjay DK » søn 04 feb 2018 19:50

Maethiel skrev:Så var der endelig en måned hvor jeg tænkte "FEDT". Så er det fake.

Burde bare opsige mit ps+, eftersom jeg ikke spiller online på ps mere, og alle ps+ titler er skrald...


Så gør det da ... Så slipper du også for at være bitter måned efter måned :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf morfar » søn 04 feb 2018 20:57

Maethiel skrev:Så var der endelig en måned hvor jeg tænkte "FEDT". Så er det fake.

Burde bare opsige mit ps+, eftersom jeg ikke spiller online på ps mere, og alle ps+ titler er skrald...


Jeg opfatter det som om du kun har PS+ for at kunne brokke dig? Du spiller ikke online og syntes spillene er skrald. En form for sony-masochist?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+2

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Maethiel » man 05 feb 2018 01:18

Jamen i har da så evigt ret :)

Jeg har udelukkende haft ps + for at kunne spille Fifa online og GTA V, men eftersom jeg ikke længere spiller Fifa (jeg kigger på dig fifa 18), og jeg har rykket mine spillevaner over på pc i stedet, så er det da sådan set hul i hovedet at have ps+.

Har bare ikke taget mig sammen til at få det afmeldt, så simpel en forklaring er der på den sag :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Maethiel » man 05 feb 2018 13:27

Jeg vil dog lige, til mit eget forsvar, sige, at hvis jeg havde afmeldt mit ps+ for mange måneder siden, ville i jo ikke kunne bruge en halv side i denne tråd på at brokke jer, over at jeg brokker mig ;)

Se det som en service, som jeg med glæde betaler for, for at forære jer den vidunderlige mulighed.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+3

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf HrDanish » man 05 feb 2018 21:02

Personligt spiller jeg aldrig online mere, men jeg betaler gerne de små 40 kr om måned for 6 spil.

Ja PS3 spillene kigger jeg nærmest aldrig på mere, og der er en del "skrald" i mellem især vitaen.

Men jeg får normalt et spil eller 3 som jeg enten har kigget på men aldrig taget mig sammen til at købe,
eller får nogle spil jeg ikke selv ville have overvejet, men som faktisk er super sjove.

Og så er der naturligvis backup af mine saves, ja jeg kunne smide dem over på en ekstern, men det ville jeg aldrig få gjort. Nu ved jeg at de er sikre.


Jeg forstår godt at folk er trætte af at skulle betale "ekstra" for at spille online og få spillene, men faktum er at så længe både Microsoft og Sony begge benytter denne måde, så ændrer det sig nok ikke, i hvertfald ikke så længe dem der er trætte af det bliver ved med at betale.

Hvis man vil have dem til at ændre forretningsmetode, så må man jo enten boycutte deres online services, og spille offline eller flytte til PC'en til de indser at den ikke går længere.

Men at brokke sig uden at ville gøre noget ved det, giver kun trætte øre på forumerne.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Askinas » tirs 06 feb 2018 09:31

Efter en lille pause fra Plus kom jeg tilbage igen. Købte 12 mdr med Far Cry 4. Men ved ikke hvordan jeg får spillet. Det koster nemlig penge. Og skulle være med gratis :/
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf vendictas » tirs 06 feb 2018 13:00

Jeg mener kun det gælder for helt nye plus medlemmer.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron