Forum

PS PLUS Februar

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf tue69 » ons 31 jan 2018 18:45

Jo minsandten. Den stående PS+ joke Knack kommer nu endeligt, kun 4 år for sent. Rime ser fint nok ud men kunne da godt have ønsket noget federe end Knack...
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf wMikkel » ons 31 jan 2018 18:52

tue69 skrev:Jo minsandten. Den stående PS+ joke Knack kommer nu endeligt, kun 4 år for sent. Rime ser fint nok ud men kunne da godt have ønsket noget federe end Knack...


Lige præcis. 1 år efter release kunne have været passende, men nu? Argh
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Erroneus » ons 31 jan 2018 19:01

Vi kan godt være enig om at Knack kommer for sent, den havde været passende at smide ud inden Knack 2 kom ud, men så er det godt det ikke kun er Knack man får, men også Rime, som koster 279 kr. og som aldrig har været under 160 kr.

Man giver per måned for 37,5 kr, hvis man har betalt fuld pris for et 12 md. abonnement og ikke tager højde for de andre ting som Plus giver. Græsset er bestemt ikke mere grønt på den anden side, Xbox får i februar Shadow Warrior der har været nede og vende 45 kr., samt Assassin’s Creed Chronicles: India som har været nede og vende 30 kr og det er ikke engang over 1 måned, men over 1½ måned.

Sidste måned var det Deus Ex: Mankind Divided (109 kr på tilbud) og Batman: The Telltale Series (75 kr på tilbud), så ret godt. December var ikke god, der var det Darksiders II: Deathinitive Edition (79 kr på tilbud) og Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends (37 kr på tilbud) og november var heller ikke fantastisk. Men oktober fik man Metal Gear Solid V: The Phantom Pain og Amnesia: Collection, hvilket var en super god måned. Så det går op og ned, samt der er ekstra PS Plus bonus spil, men hvis man forventer spil som MGS V hver måned, ja skal man nok overveje hvor meget værdi 37,5 kroner har.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf wMikkel » ons 31 jan 2018 20:01

Stop nu med at forsvare PS+ med arme og ben fordi andre er utilfreds.
Senest rettet af wMikkel ons 31 jan 2018 20:05, rettet i alt 1 gang.
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf tue69 » ons 31 jan 2018 20:01

Nu brokker jeg mig ikke over plus som koncept (om end jeg er imod det) men imod Knack som AAA titel denne måned. Udvalget må være større end det.

Og som også skrevet tidligere så synes jeg Rime ser ganske fint ud.

Jeg forstår dog godt dit indlæg om end jeg er uenig i, at man nødvendigvis får fuld valuta for pengene med Plus. Jeg ville hellere have valget om at undvære det og stadig kunne spille online.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Erroneus » ons 31 jan 2018 20:27

wMikkel skrev:Stop nu med at forsvare PS+ med arme og ben fordi andre er utilfreds.

Så du må godt være utilfreds og give udtryk for det, men jeg må ikke være tilfreds med det og give udtryk for det? #-o

Beklager, men sådan spiller musikken ikke. Det er fair nok man er uenig om tingene, men vi har alle ret til have vores mening og give udtryk for det. Jeg syntes dine indlæg wMikkel bliver en smule ensfarvet, fordi du fremhæver kun de negative ting og det bliver helt ærligt lidt monotont i længden at se indlæg, der har så snæver en vinkel til tingene og hvordan verden hænger sammen. Det kunne være fedt, hvis man prøvede at anerkende de positive ting bare en smule, præcis som jeg anerkender der er negative ting med Ps Plus. Men det er naturligvis din ret til at vinkle det som du ønsker, så må jeg bare lade være med at reagere på det, hvis det er den vej du vælger at køre hele tiden.

Tue:
Jeg vil også ønske der var et PS Plus abb., for dem bare vil have online spil delen, men desværre så er det bare ikke hvad Sony og Microsoft vil tilbyde, samt det ser heller ikke sådan ud at Nintendo kommer til at tilbyde det, når deres online service abb., lander til Switch. Om man føler man får fuld valuta er naturligvis en individuel ting, fordi det kommer an på om man bryder sig om de spil der lander, jeg kan dog hurtigt regne ud jeg får høj valuta ud af det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf wMikkel » ons 31 jan 2018 20:32

Jeg er bare træt af, af hvis jeg vil høre/læse din mening, så skal jeg se bibel lange indlæg om det ..
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Erroneus » ons 31 jan 2018 20:43

wMikkel skrev:Jeg er bare træt af, af hvis jeg vil høre/læse din mening, så skal jeg se bibel lange indlæg om det ..

Oki. Du kan måske anmode ejeren af siden, om at begrænse indlæg til 280 tegn, så det er som på Twitter. Men jeg tror sq ikke at det falder i god jord, når man tænker på det her er et tekst forum.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Killer_Lars » ons 31 jan 2018 21:10

Haha så er den månedlige tudekoncert i gang igen....
Se dog på PS Plus som noget man skal betale, for at spille online.
Skulle der snige sig et spil ind man kan bruge, ja så er det bare et Plus :)
Senest rettet af Killer_Lars ons 07 feb 2018 10:55, rettet i alt 1 gang.
Killer_Lars
Niveau 1
 
Indlæg: 73

+4

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf tue69 » ons 31 jan 2018 21:27

Erroneus skrev:Tue:
Jeg vil også ønske der var et PS Plus abb., for dem bare vil have online spil delen, men desværre så er det bare ikke hvad Sony og Microsoft vil tilbyde, samt det ser heller ikke sådan ud at Nintendo kommer til at tilbyde det, når deres online service abb., lander til Switch. Om man føler man får fuld valuta er naturligvis en individuel ting, fordi det kommer an på om man bryder sig om de spil der lander, jeg kan dog hurtigt regne ud jeg får høj valuta ud af det.


Det er også fedt for dem der har bredere spilsmag, mere tid eller ganske enkelt bare får spillet de titler der kommer. På den front er jeg desværre et gammelt fjols.

Jeg synes at PS plus har opper sig gevaldigt på titler og der har været mange rigtig fine undervejs, også titler jeg aldrig ville have prøvet ellers så der er fedt.

Om man får valuta for pengene eller ej er desværre ikke et spørgsmål med et endegyldigt universelt svar når det kommer til PS Plus, jeg føler ikke jeg har gjort det, men jeg er sikker på at ændre har, og så er det jo fedt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf wMikkel » ons 31 jan 2018 21:50

Erroneus skrev:
wMikkel skrev:Jeg er bare træt af, af hvis jeg vil høre/læse din mening, så skal jeg se bibel lange indlæg om det ..

Oki. Du kan måske anmode ejeren af siden, om at begrænse indlæg til 280 tegn, så det er som på Twitter. Men jeg tror sq ikke at det falder i god jord, når man tænker på det her er et tekst forum.


Det har jeg ikke behov for, ellers tak.

PS+ er for mit vedkommende alt for dyrt. Især efter den seneste prisstigning, hvad var det lige den gjorde godt for når vi får et spil som Knack?

Jeg vil spille online. Jeg gider ikke betale for nogle spil der som regel ikke siger mig noget, eller som jeg kan købe meget billigere på tilbud. Et abonnement til halv pris hvor man kun betaler for online og ikke en masse uønskede titler, ja tak.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf crimbz » ons 31 jan 2018 22:14

Erroneus skrev:
wMikkel skrev:Stop nu med at forsvare PS+ med arme og ben fordi andre er utilfreds.

Så du må godt være utilfreds og give udtryk for det, men jeg må ikke være tilfreds med det og give udtryk for det? #-o

Beklager, men sådan spiller musikken ikke. Det er fair nok man er uenig om tingene, men vi har alle ret til have vores mening og give udtryk for det. Jeg syntes dine indlæg wMikkel bliver en smule ensfarvet, fordi du fremhæver kun de negative ting og det bliver helt ærligt lidt monotont i længden at se indlæg, der har så snæver en vinkel til tingene og hvordan verden hænger sammen. Det kunne være fedt, hvis man prøvede at anerkende de positive ting bare en smule, præcis som jeg anerkender der er negative ting med Ps Plus. Men det er naturligvis din ret til at vinkle det som du ønsker, så må jeg bare lade være med at reagere på det, hvis det er den vej du vælger at køre hele tiden.

Tue:
Jeg vil også ønske der var et PS Plus abb., for dem bare vil have online spil delen, men desværre så er det bare ikke hvad Sony og Microsoft vil tilbyde, samt det ser heller ikke sådan ud at Nintendo kommer til at tilbyde det, når deres online service abb., lander til Switch. Om man føler man får fuld valuta er naturligvis en individuel ting, fordi det kommer an på om man bryder sig om de spil der lander, jeg kan dog hurtigt regne ud jeg får høj valuta ud af det.


Til gengæld bliver prisen på Nintendo Switch 20$ om året og tillæg det 25% moms så lander vi omkring 180kr for et år. Jeg synes simpelthen ikke de kan tillade sig at sætte prisen på PS+ op og så smide sådan nogle sløje titler afsted. Men ja smag og behag.
crimbz
Niveau 2
 
Indlæg: 159
By: Albertslund


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf HrDanish » ons 31 jan 2018 22:26

Knack - Lige sent nok at smide den mod os, men har aldrig købt den da jeg blev ved med at forvente den kom. Så nu har jeg den da og kan prøve den af.

Rime - Ser ret spændende ud. Får lidt en Ico vibe fra den, så skal bestemt prøves en dag.

Grand Kingsom - Skal nok hentes til Vita'en virker som et sjovt spil der passer fint til ture på farten.

Resten fanger ikke lige mig, men langt fra et dårligt måned.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: PS PLUS Februar

Indlægaf Toppop » tors 01 feb 2018 09:15

wMikkel skrev:Jeg er bare træt af, af hvis jeg vil høre/læse din mening, så skal jeg se bibel lange indlæg om det ..


Erroneus forsvarer altid Playstation, det har han gjort længe, i alle de PS kritiske indlæg der blev skrevet, kunne man altid regne med at Erroneus skrev positivt om Playstation.

Udvalget denne måned er under niveau. Jeg er heldig at kunne game på den "anden" konsol og på pc, så heldigvis betyder det ikke så meget, men det er trist at læse gang på gang at PS ikke kan indfri forventningerne hos deres spillerskare
Toppop
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: PS PLUS Februar

Indlægaf morfar » tors 01 feb 2018 09:49

PS+ indfrier altid mine forventninger, idet jeg betaler for at kunne spille online. Spillene er bare et ekstra plus.

Feks har jeg hygget mig gevaldigt med Book of Unwritten Tales 2 til PS3 de sidste par uger. Det var gratis fordi jeg betaler for at spille online. Dejligt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+4

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron