Forum

Kommer der snart et godt spil?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Kommer der snart et godt spil?

Indlægaf Da Senzai » ons 31 jan 2018 11:23

Jeg er ved at køre lidt død i Rocket League. Det er stadig game of the generation, men lysten er ikke den samme som det har været og det er som om, at jeg bliver dårligere og dårligere for hver gang, jeg spiller det.

Det giver meget god mening, når jeg ikke spiller det så meget mere og når jeg endeligt gør laller vi mest bare rundt på banen.

Vi trænger til et nyt spil. Kommer der snart et nyt godt spil? Synes ikke rigtigt, at der har været nogle fede spil længe.

Single Player spil er jeg ligeglad med (selvom jeg overvejer meget at købe Dragons Dogma: Dark Arisen. Gennemførte det i sidte Generation og det spil er Epic! Et af de meget få Single PLayer spil, der var awesome nok til, at jeg spillede mig igennem det hele!)

Hvad kommer der af gode Multiplayer spil?

Top 5 Multiplayer spil har indtil videre været:

Rocket League
Awesomenauts Assemble
Plants vs Zombies: Garden Warfare
Dead or Alive 5: Last Round
Blood Bowl

Så I kan se, hvilke typer spil, vi kan lide ^^
Som I kan se, så elsker vi competitive spil, der både er hyggeligt har en god variation, awesomeness og dybde, der giver en lang levetid.

Alle de nævnte titlerne er kanont fede, men de er fra det første stykke af PS4´erens levetid. Det er som om, at efter Rocket League er der ikke rigtigt kommet noget. Medmindre selvfølgelig, at der er en perle, jeg har overset.

Så, hvad er der på vej af gode Multiplayer spil? :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Kommer der snart et godt spil?

Indlægaf Vreki » ons 31 jan 2018 13:04

Det kan godt betale sig at kigge efter de små simple spil hvis man vil have en god MP oplevelse.

F.eks. har vi haft meget sjov med Overcooked. Jeg kan dog ikke huske om det kun er local MP
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Kommer der snart et godt spil?

Indlægaf Erroneus » ons 31 jan 2018 14:02

Hvad med Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 så?

Evt. tag et kig på Fortnite Battle Royale.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Kommer der snart et godt spil?

Indlægaf Zieglers » ons 31 jan 2018 22:57

Fortnite! Spiller dét, rocket league og Dark souls 3 pt. Behøver ikke andre spil overhovedet :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: Kommer der snart et godt spil?

Indlægaf Da Senzai » tirs 13 feb 2018 13:25

Hej!

Undskyld, at jeg først svarer nu. Synes ikke, at jeg har energi for tiden til at sidde og skrive lange og ordentlige svar.

I kommer med nogle gode forslag. Overcooked har jeg hørt en del positivt omkring, men er egentligt mest interesseret i Competitive spil.

Garden Warfare 2 er et rigtigt godt bud, men jeg købte det faktisk allerede på release - og det vinder desværre prisen for årets skuffelse - mest af alt fordi, at forgængeren var så godt. GW2 er ikke ligeså mekanisk skarpt som etteren, men værst af alt er banedesignet, det er alt for åbent og mangler mange af de de taktiske elementer, der for os gjorde etteren til en fed oplevelse. Banerne har slet ikke alle de intense sektioner, hvor man virkeligt følte, at her. Det er her, der kæmpes og det her sted, der skal man være opmærksom på "det og det".

GW2 synes jeg føles som rent kaos og da det er et design valg og banedesignet er det ikke bare noget, der bliver rettet med en patch.

Tilgengæld er vi begyndt på SMITE igen - det er superfedt. Spillerbasen og communitiet er dog det værste, jeg har oplevet i et spil til Dato, men er blevet gode til at Mute folk hurtigt. Man kan carry hele holdet og have den bedste score i spillet og så første gang, at du dør, så bliver du svinet til. Det giver absolut ingen mening. Hvordan kan folk forvente, at de vinder alle kampe 20-?

Man kan ikke forvente mere end 50% af sine kampe.

Jeg så også at UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe:Late[st] næsten lige er udkommet. Det spil er jeg meget spændt på. Jeg har mange positive oplevelser med Melty Blood i forbindelse med den gang, jeg spillede M.U.G.E.N. Jeg har dog ikke penge til at købe spillet iøjeblikket og jeg er lidt bekymret for om der er nok, der spiller det til at online-delen er aktiv - men meget spændende er det!

Fornite ser ligeså kedeligt ud som PUBG - det er ihvertfald ikke lige en genre for mig. :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster