Forum

Bf1: unlock parabellum low weight

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Bf1: unlock parabellum low weight

Indlægaf Volpi » lør 24 mar 2018 15:00

Nu er mit temperament ved at løbe af med mig.
Nogen der har gode fif til nedskydning af fly med lmg? Jeg har fået klaret en af dem, ved lidt af et tilfælde men den sidste er jeg lige ved og næsten, for at blive slagtet af noget infanteri.

Så enten et godt fif eller mod på at vi tager den på en server uden andre spillere?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Bf1: unlock parabellum low weight

Indlægaf Nergh » lør 24 mar 2018 20:35

For mig hjalp det at ‘blødgøre’ flyet med anti-air gun og derefter nedskyde med gevær. De stationære maskingevær er også ganske fornuftige.
Dét og så en portion held..
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Bf1: unlock parabellum low weight

Indlægaf Volpi » lør 24 mar 2018 22:08

Prøvede også med aa, men da piloten havde høvlet mig 11 gange droppede jeg det. Det har jegbikke helbred til e
Ej heller råd til i nye controllere. Kæft det pisser mig af de så let som ingen ting vender deres fly og smadrer en.
Så det blir tilfældigheder hvide en skal unlockes
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Bf1: unlock parabellum low weight

Indlægaf Volpi » lør 24 mar 2018 22:32

Nå for den. Så kom det sidste kill på Mont Grappa. Der kom en temmelig sløv bomber forbi der kunne blødgøres med en aa.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Bf1: unlock parabellum low weight

Indlægaf morfar » søn 25 mar 2018 09:14

Volpi skrev:Nå for den. Så kom det sidste kill på Mont Grappa. Der kom en temmelig sløv bomber forbi der kunne blødgøres med en aa.


Sådan.

Jeg forsøgte længe indtil jeg opgav og nappede det sammen med ubertracker i ørkenbanen.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Bf1: unlock parabellum low weight

Indlægaf Volpi » søn 25 mar 2018 09:50

Den parabellum kan godt nok spytte nogle kugler ud, men selv med bipod har den da noget mere vertikal rekyl end eks mig 15 - begge low weight
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron