Forum

God of War tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

God of War tråd

Indlægaf Cena » ons 11 apr 2018 11:55

Så nærmer vi os endelig snart d. 20 april hvor God of War udkommer :) Jeg er MEGA hyped men holder mig lidt væk fra for mange videoer og informationer om spillet, da jeg ikke vil have spoilet noget :)

Har for nyligt købt et LG B7 55" og kan næsten ikke vente med at smide spillet i min PS4 Pro når det udkommer :) Jeg er umiddelbart fan af det nye camera view og ud fra de få videoer jeg har set tiltaler gameplayet i det nye mig endnu mere end i de gamle, som jeg også synes var fede.

Jeg har ikke forudbestilt endnu, da jeg håber lidt på Elgiganten laver et godt tilbud på spillet. Er i andre klar til spillet? :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: God of War tråd

Indlægaf xXSNOOOPXx » ons 11 apr 2018 15:38

Jeg kan slet ikke vente!!!!! Glæder mig for sygt.. Har gennemført alle de andre spil, elsker universet...
Har slet ikke noget imod det er skiftet til 3. person.. Har heller ikke set særlig meget fra spillet, men det jeg har set tiltaler mig meget..
Har taget fri d 20. Og spillet er også preordered :D

Har også 55" 4k og hdr + ps4 pro ;)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: God of War tråd

Indlægaf Chaui » ons 11 apr 2018 16:04

Venter på jeg får Far Cry Primal ind af døren fra Wupti til 159kr og gratis fragt. Og så kan jeg få spillet for Far Cry Primal og 149kr ved GameStop :D så det fås nok ikke billigere andre steder.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: God of War tråd

Indlægaf Cena » ons 11 apr 2018 18:21

xXSNOOOPXx skrev:Jeg kan slet ikke vente!!!!! Glæder mig for sygt.. Har gennemført alle de andre spil, elsker universet...
Har slet ikke noget imod det er skiftet til 3. person.. Har heller ikke set særlig meget fra spillet, men det jeg har set tiltaler mig meget..
Har taget fri d 20. Og spillet er også preordered :D

Har også 55" 4k og hdr + ps4 pro ;)


Fedt :) Hvor har du Pre ordered?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: God of War tråd

Indlægaf Cena » ons 11 apr 2018 18:22

Chaui skrev:Venter på jeg får Far Cry Primal ind af døren fra Wupti til 159kr og gratis fragt. Og så kan jeg få spillet for Far Cry Primal og 149kr ved GameStop :D så det fås nok ikke billigere andre steder.


Jeg burde også snart køre i GS med nogle af alle de spil jeg ikke får spillet. Men de er ikke så meget værd mere, så jeg vil næsten hellere beholde dem.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: God of War tråd

Indlægaf Kehaan » ons 11 apr 2018 19:00

Jeg har også forudbestilt det i GameStop. Jeg valgte dog collectors edition udgaven (som de ikke har mere).

Denne udgave: http://nordic.ign.com/m/god-of-war/9466 ... n-revealed
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: God of War tråd

Indlægaf xXSNOOOPXx » ons 11 apr 2018 21:13

Cena skrev:
xXSNOOOPXx skrev:Jeg kan slet ikke vente!!!!! Glæder mig for sygt.. Har gennemført alle de andre spil, elsker universet...
Har slet ikke noget imod det er skiftet til 3. person.. Har heller ikke set særlig meget fra spillet, men det jeg har set tiltaler mig meget..
Har taget fri d 20. Og spillet er også preordered :D

Har også 55" 4k og hdr + ps4 pro ;)


Fedt :) Hvor har du Pre ordered?


Tog bare preorder inde på ps store, køber næsten alle spil derinde nu :)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: God of War tråd

Indlægaf xXSNOOOPXx » tors 12 apr 2018 07:23

Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: God of War tråd

Indlægaf xXSNOOOPXx » tors 12 apr 2018 09:48

Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86

+1

Re: God of War tråd

Indlægaf Cena » tors 12 apr 2018 12:10

Tjekkede lige reddit hvor de har samlet karaktererne. Det ser fandme godt ud indtil videre! 10 fra Polygon og IGN!

Venter lige og ser hvad prisen bliver i Elgiganten, men tror måske jeg køber det på PS Store, da jeg alligevel næppe skal sælge spillet igen :) Og så slipper jeg også for disk og for at skulle ud af døren og købe det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: God of War tråd

Indlægaf Slimjay DK » tors 12 apr 2018 12:54

eller gamestop til 149 kr hvis du har et enkelt spil fra denne liste du gerne vil af med ;)

https://www.gamestop.dk/Software-Trade-In-Offers
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: God of War tråd

Indlægaf Jb » tors 12 apr 2018 12:56

Slimjay DK skrev:eller gamestop til 149 kr hvis du har et enkelt spil fra denne liste du gerne vil af med ;)

https://www.gamestop.dk/Software-Trade-In-Offers

nice! - jeg har Dirt Rally liggende, som jeg ikke har givet det vilde for.
det koster 135,- hos coolshop som premium :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: God of War tråd

Indlægaf Moods » tors 12 apr 2018 14:34

Elgiganten har det med 99% sikkerhed til 399 i næste uge, ligesom de stort set har med alle nye spil, Far Cry 5 var endda nede i 349.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: God of War tråd

Indlægaf xXSNOOOPXx » tors 12 apr 2018 14:54

Cena skrev:Tjekkede lige reddit hvor de har samlet karaktererne. Det ser fandme godt ud indtil videre! 10 fra Polygon og IGN!

Venter lige og ser hvad prisen bliver i Elgiganten, men tror måske jeg køber det på PS Store, da jeg alligevel næppe skal sælge spillet igen :) Og så slipper jeg også for disk og for at skulle ud af døren og købe det :)


Man kan vel også starte med at game torsdag kl 24, hvis man preorder digitalt? :D
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: God of War tråd

Indlægaf Cena » tors 12 apr 2018 16:32

xXSNOOOPXx skrev:
Cena skrev:Tjekkede lige reddit hvor de har samlet karaktererne. Det ser fandme godt ud indtil videre! 10 fra Polygon og IGN!

Venter lige og ser hvad prisen bliver i Elgiganten, men tror måske jeg køber det på PS Store, da jeg alligevel næppe skal sælge spillet igen :) Og så slipper jeg også for disk og for at skulle ud af døren og købe det :)


Man kan vel også starte med at game torsdag kl 24, hvis man preorder digitalt? :D


Det var nemlig også noget der kunne være tungen på vægtskålen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster