Forum

Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf palawan » man 16 apr 2018 20:17

Jeg forsøgte at bestille God Of War hos Coolshop i dag, da jeg havde points hængende.
De sælger det til 499,-. Elgiganten sælger det til 399,-.
Blot til info, så vil Coolshop ikke give prisgaranti på spillet, da de ikke har påført deres ’prisgaranti’ mærkat.
Så spar jeres tid og hent det fra EG, hvis i skal have det (eller hvis nogle har fundet det endnu billigere andetsteds ?!).
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581

+1

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf wMikkel » tirs 17 apr 2018 12:34

Det har været længe kendt, at de skal have deres såkaldte 'Prisgaranti' mærkat ved spillet.
Tror ikke de kunne følge med Elgiganten og andre konkurrenter, hvorfor de har nøje udvalgt dem de "vil" give prismatch på.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf palawan » tirs 17 apr 2018 14:16

Du har nok ret, og jeg er med på, at de er i deres gode ret til at disponere, som de nu gør.

At man så kan diskutere, hvor meget mening det giver for Coolshop at insistere på, at ville sælge nye AAA spil til ikke konkurrence dygtige priser, er en anden snak. Forbrugererne er jo ikke dumme og søger bare andetsteds hen.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Maethiel » tirs 17 apr 2018 14:22

palawan skrev:Du har nok ret, og jeg er med på, at de er i deres gode ret til at disponere, som de nu gør.

At man så kan diskutere, hvor meget mening det giver for Coolshop at insistere på, at ville sælge nye AAA spil til ikke konkurrence dygtige priser, er en anden snak. Forbrugererne er jo ikke dumme og søger bare andetsteds hen.


Der må jo være nogle som er "dumme" nok, siden de gør som de gør :)

Coolshop har jo i nogle år, været den første butik man nævnte, hvis man snakkede billige spil (netop fordi deres prisgaranti har været super god før), og den gode omtale tager lang tid for den almindelige forbruger at aftage.

Bare se hvor mange år det er lykkedes Gamestop at fiste folk analt i deres butikker #-o
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf wMikkel » tirs 17 apr 2018 14:58

Helt enig!
Jeg køber bare hvor der er billigst :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf MrGlennDK » tirs 17 apr 2018 18:17

Jeg har ellers fået prisgranti til 365kr med dao morgenlevering :)
Men jeg forudbestilt også for 3mdr siden måske derfor..
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Slimjay DK » ons 18 apr 2018 14:41

Jeg byttede Gran Turismo sport som jeg har givet 99 kr for ind hos gamestop og har så fået spillet til 149 ,- , så mit God Of War har kostet 248 kr :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Maethiel » ons 18 apr 2018 14:43

Slimjay DK skrev:Jeg byttede Gran Turismo sport som jeg har givet 99 kr for ind hos gamestop og har så fået spillet til 149 ,- , så mit God Of War har kostet 248 kr :)


Tak for tippet, har gt sport til at ligge som ikke bliver spillet mere :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Michael Jensen » ons 18 apr 2018 23:57

Maethiel skrev:Bare se hvor mange år det er lykkedes Gamestop at fiste folk analt i deres butikker #-o


Elsker den her kommentar. Elsker den næsten lige så meget som det God of War jeg skal ind og hente i GameStop, som jeg har betalt 248,- for. :)
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding

+1

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Maethiel » tors 19 apr 2018 11:48

Michael Jensen skrev:
Maethiel skrev:Bare se hvor mange år det er lykkedes Gamestop at fiste folk analt i deres butikker #-o


Elsker den her kommentar. Elsker den næsten lige så meget som det God of War jeg skal ind og hente i GameStop, som jeg har betalt 248,- for. :)


Jeg kan ikke se det ene udelukker det andet? :)

Jeg skal selv ind og hente det for 149 + mit GT sport jeg ikke spiller mere, men det ændrer ikke på at Gamestops priser på brugte spil (og nye, når de ikke kører kampagner), er helt i skoven.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar
+1

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf wMikkel » tors 19 apr 2018 13:26

Maethiel skrev:
Michael Jensen skrev:
Maethiel skrev:Bare se hvor mange år det er lykkedes Gamestop at fiste folk analt i deres butikker #-o


Elsker den her kommentar. Elsker den næsten lige så meget som det God of War jeg skal ind og hente i GameStop, som jeg har betalt 248,- for. :)


Jeg kan ikke se det ene udelukker det andet? :)

Jeg skal selv ind og hente det for 149 + mit GT sport jeg ikke spiller mere, men det ændrer ikke på at Gamestops priser på brugte spil (og nye, når de ikke kører kampagner), er helt i skoven.


Enig. Gamestop tager røven på de fleste, men nogle få af os finder smuthullerne.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf klatzen » tors 19 apr 2018 15:07

Alle bliver vel taget i røven når de sælger brugte spil som værende "nye" :) .. Husk derfor altid at få en kopi der er pakket i plast.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Madskimo » fre 20 apr 2018 10:30

Køb det i Bilka til 388 :)
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Maethiel » fre 20 apr 2018 11:20

Madskimo skrev:Køb det i Bilka til 388 :)


Hvad er ideen i det, hvis man har et spil på gamestops liste, som samler støv på hylden? :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Coolshop giver ikke prisgaranti på God Of War !

Indlægaf Madskimo » fre 20 apr 2018 11:57

Maethiel skrev:
Madskimo skrev:Køb det i Bilka til 388 :)


Hvad er ideen i det, hvis man har et spil på gamestops liste, som samler støv på hylden? :)


Jeg svarede blot generelt på tråden - 388,- er jf. Pricerunner det billigste Pt.
Du må købe spillet hvor du vil :)
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster

cron