Forum

Nyt spil!?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Nyt spil!?

Indlægaf Sbergy » ons 25 apr 2018 10:33

Hej alle pslife-brugere!

Jeg er på udkig efter et nyt spil, så jeg håber at i ville give en hjælpende hånd. Jeg leder efter et spil hvor det er muligt at spille PvE. Der skal være mulighed for at få bedre gear og udvikle sin karakter.
Det må meget gerne være et multiplayer spil

I må meget gerne komme med nogle bud, og hvis i kan fortælle lidt om jeres egne oplevelser med spillet, ville det være en bonus!

Håber i kan hjælpe.
God dag! :D
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Nyt spil!?

Indlægaf mrlenniboy » ons 25 apr 2018 11:18

destiny 2
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Nyt spil!?

Indlægaf Jb » ons 25 apr 2018 11:26

Diablo 3, Destiny 2, Monster Hunter WORLD.
eller måske TERA (free 2 play MMO)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Nyt spil!?

Indlægaf Sbergy » ons 25 apr 2018 11:34

Hvordan er Monster Hunter WORLD?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Nyt spil!?

Indlægaf Jb » ons 25 apr 2018 11:49

Sbergy skrev:Hvordan er Monster Hunter WORLD?

godt! jeg har over 200 timer i det.

man joiner en mission, og skal slå monstre ihjel, der er ingen småmonstre som sådan, det er ala en boss kamp for hver monster. så får man materialer man bruger til at crafte våben og armor med.
tjek nogle videor på youtube,
https://www.youtube.com/watch?v=B6mIneehyEY

man kan spille alene, spille med venner, joine multiplayer random, eller summon hjælp ind i sit spil.
udover almindelige missioner som altid er der, er der i weekenderne tidsbegrænsede missioner og nogle events osv. det er lidt svært at sammenligne med andre spil da det er lidt sin egen genre.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Nyt spil!?

Indlægaf Sbergy » ons 25 apr 2018 12:49

Det lyder ret fedt! Jeg kiggede selv lidt på destiny 2, men synes ikke det fangede mig, desværre. Men det er rart med noget hjælp herinde, til at finde spil :D
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Nyt spil!?

Indlægaf Erroneus » ons 25 apr 2018 13:02

Fortnite Save the World. Bemærk dog det kun er rigtigt sjovt, hvis man er en gruppe venner, da nogle baner senere henne kan være hårde at klare med randoms.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Nyt spil!?

Indlægaf Da Senzai » ons 25 apr 2018 17:44

Det bliver fedt, når Defiance kommer til PS4! Det spil er 700% pure awesome. Det er fucking nuts. Shadow-War er ren galskab og våbene er hjernedøde og geniale på en gang. Det er et B-Spil, men det har så meget hjerte og jeg var godt underholdt hele vejen igennem - for spillet er fucking dumt - det er lige mig. Køretøjerne i PVP er også Hilarious! :mrgreen:

Håber egentligt ikke, at de har finpudset PS4 udgaven for meget, så spillet er blevet for "rent og pænt" - men vi får at se!

Så vidt, jeg kan forstå, så er der PS4 beta-weekend lige om lidt.

#VotanAutoFragger4Life!


Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster