Forum

Detroit: Become Human

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Detroit: Become Human

Indlægaf BizzyVaping » tors 26 apr 2018 09:52

Har folk fået prøvet demoen? Hvad synes i om det?

Jeg er virkeligt ovenud imponeret over grafikken. Det er vidst første gang denne konsol generation, at jeg rent faktisk er blevet imponeret over grafikken i et konsolspil. Jeg kan faktisk ikke engang komme i tanke om nogen pc spil der ser bedre ud pt.

Detroit: Become Human har ikke rigtigt været på min radar på trods af, at jeg var ret vild med både Fahrenheit og Heavy Rain. Nu er jeg dog begyndt at glæde mig rigtigt meget til det fulde spil bliver udgivet.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Detroit: Become Human

Indlægaf Moods » tors 26 apr 2018 10:14

Helt enig med grafikken, dog synes jeg God of War ser lige så godt ud, men det er fedt de presser så meget ud af maskinen nu.

Jeg glæder mig til det udkommer, jeg har ikke selv fået spille Heavy Rain eller Beyond Two Souls, men kan se Beyond Two Souls er gratis med PS Plus i Maj, så kan være jeg skal prøve det inden Detroit udkommer.

Men alt i alt ser det ud til Sony bare forsætter deres år med stærke exclusives.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Detroit: Become Human

Indlægaf Cena » tors 26 apr 2018 10:34

Har lige prøvet demoen nu her. Vanvittig grafik i 4K og hdr på oled tv! Det bliver næppe day one men skal helt sikkert have det på et tidspunkt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Detroit: Become Human

Indlægaf HEADSTAR » tors 26 apr 2018 11:07

Gad vide om Quantic Dream sider og kikker på forudbestillinger af spillet siden de sagsøger franske medier.
Håber virkelig at det spil sparker røv på trods at den lidt akavet måde deres spil styres på.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Detroit: Become Human

Indlægaf Rytteren » tors 26 apr 2018 12:08

[quote="Moods"jeg har ikke selv fået spille Heavy Rain eller Beyond Two Souls, men kan se Beyond Two Souls er gratis med PS Plus i Maj, så kan være jeg skal prøve det inden Detroit udkommer.[/quote]

Hvis du glæder dig, og allerede har i planer om at købe D:BC tæt ved udgivelsen, så ville jeg holde mig fra at spille B:TS, Mest grunden den ens form for gameplay, samt at B:TS desværre ikke var nær så godt som Heavy Rain.

Jeg har ikke prøvet demoen. Dette da jeg er gået mørk, siden deres sidste trailer. Jeg er solgt, og køber derfor spillet hurtigst muligt (hvis jeg da når at blive færdig med GoW. Men med det gode vejr/acceptable vejr, er man jo udenfor i stedet).

Men kan forstå, at previews er positive :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Detroit: Become Human

Indlægaf Kehaan » tors 26 apr 2018 12:15

Jeg har besluttet mig for at vente med at spille det til det er udkommet. Jeg tror jeg benytter mig af GameStops indbyt 1 spil på deres liste +149kr for det, når de får det spil på deres tilbud.

Jeg har glædet mig til det siden det første gang blev fremvist.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087

+1

Re: Detroit: Become Human

Indlægaf Krede1972 » tors 26 apr 2018 15:00

Moods skrev:Helt enig med grafikken, dog synes jeg God of War ser lige så godt ud, men det er fedt de presser så meget ud af maskinen nu.

Jeg glæder mig til det udkommer, jeg har ikke selv fået spille Heavy Rain eller Beyond Two Souls, men kan se Beyond Two Souls er gratis med PS Plus i Maj, så kan være jeg skal prøve det inden Detroit udkommer.

Men alt i alt ser det ud til Sony bare forsætter deres år med stærke exclusives.


Beyond Two Souls er ikke specielt godt, slet ikke hvis man sammenligner med Heavy Rain. Så hvis man bruger Beyond Two Souls som opvarmning til Detroit: Become Humans, tror jeg at man kan få second thoughts i forhold til om man i det hele taget skal købe Detroit: Become Humans.

Jeg synes i hvert fald at Beyond Two Souls var en skuffelse. Måske fordi det ikke når samme historiemæssige kvalitet og man ikke bliver revet med af handlingen på samme måde som i Heavy Rain.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Detroit: Become Human

Indlægaf Erroneus » fre 27 apr 2018 09:26

Så vidt jeg har hørt, så har de gjort det muligt at spille Beyond Two Souls nu, så historien sker i kronologisk rækkefølge, hvilket er fortrukket af mange. Jeg kunne godt lide de hop i tid der var i historien og syntes det var et rigtig godt spil, men nej det var ikke lige så godt som Heavy Rain. Jeg mener dog stadigvæk det er værd at spille, specielt når man får det gratis nu til PS4, hvis man har Plus.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron