Forum

beond 2 souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

beond 2 souls

Indlægaf iceb » ons 02 maj 2018 12:21

hej

jeg har nu købt spillet beond 2 souls og synes det er rigtigt godt og jehg spiller det på min ps4. pro. men der er dog en ting jeg har problemer med. Jeg er nu i starten af spillet og jeg vil tro ved mision nummer 3 den der hvor man er ved sådan en stor fest på en stor ambasade. Jeg skal som spøgelset navigerer til et bestemt rum men hvilke ting kan jeg navigiere efter .Er der for eks et kort eller sådan en der siger du er nu 300m. fra målet eller hvordan når jeg er spøgelset . ?? de eneste ting jeg kan høre er hende min partnersom så siger når jeg for eks har gået på den forkerte etage så siger hun så at jeg er gået forkert sted hen osv........ så kunne godt bruge noget navigations hjælp i dette spil ...........
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: beond 2 souls

Indlægaf HEADSTAR » ons 02 maj 2018 13:43

Er der ikke nogle blå prikker omkring det som Adiden kan bruge. Mener at spøgelset hedder det.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: beond 2 souls

Indlægaf xXSNOOOPXx » ons 02 maj 2018 15:10

Hun fortæller hvad du skal gøre.. Flyv op på første sal, der er et video overvågnings rum, hvor du kan gøre noget og tæt på er det andet rum du skal ind i :)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: beond 2 souls

Indlægaf iceb » ons 02 maj 2018 16:46

hm ja så det der blå markeringer. gode nyjheder jeg er nu kommet videre i spillet og får nu meldingern fra min partner at alle alarmer er nu nedbrudt og at alle kamerne også så dvs så mangler jeg bare at finde der dukomenter og kopiere dem ik så hvordan gør jeg så det ?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: beond 2 souls

Indlægaf xXSNOOOPXx » ons 02 maj 2018 18:07

Samme etage, som kamera rummet er på.. Hun nævner noget om et maleri.. Måske det kunne være bagved det?
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster