Forum

E3 2018 forventninger

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

E3 2018 forventninger

Indlægaf Cena » man 07 maj 2018 13:58

Vi nærmer os med små skridt E3 2018 som løber fra den 12-15 juni :) Vi er blevet mega forkælet med fede eksklusiver de sidste par år og personligt håber jeg at Sony fortsætter! Vil langt hellere have fede eksklusiver end sær aftaler om DLC og lignende på multiplatform spil.

Hvad glæder i jer til ved E3 og hvad håber i på?

Jeg håber på at se gameplay fra TLOU2, Days Gone og så håber jeg på at der bliver trukket nogle esser ud af ærmet i form af efterfølgere af tidligere spil eller nye IP'er. Personligt ville jeg gerne have en efterfølger til inFAMOUS.

Får vi antydninger af PS5? Jeg tror det er næppe. Jeg mener stadig der er mere tilbage i PS4 Pro :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Jb » man 07 maj 2018 14:06

nyt Infamous ville være konge! men mon ikke de har travlt med Ghost of Tsushima......
glæder mig til at se mere til Anthem
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf klatzen » man 07 maj 2018 15:26

Jeg krydser fingre for enten et nyt Fallout eller Elder scrolls selvom jeg nok ved at det ikke kommer til at ske ;-).

Den store joker ville være Half Life 3 :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Erroneus » man 07 maj 2018 16:37

Der bliver ingen snak om PS5 eller en ny Xbox, det er stadigvæk alt for tidligt.

Jeg kunne godt set en Fallout spinoff titel, som man så med Fallout: New Vegas. Men fra Bethesda er det mok mere sandsynligt vi får at se mere fra deres rygtet Starfield spil og det vil da også være rigtigt interessant. Men ellers får vi at se Doom 2 sandsynligvis på Bethesda's konference. Elder Scrolls 6 er for tideligt, det ligger stadigvæk et par år ude, måske til næste generation, så kan de også lave et remaster mere af Skyrim :D

Måske vi får noget at se fra Guerrilla Games, men det er sandsynligvis for tidligt og det er ikke engang sikkert at deres næste titel bliver til denne generation. Gameplay fra The Last of Us 2 sammen med hvilket kvartal det udkommer, anser jeg som meget sandsynligt. Jeg tænker også at vi får mere at se fra Dreams og en dato, det vil jeg personligt se frem til. Days Gone vil jeg gerne se mere fra, men jeg vil også gerne snart have en dato :) Det kunne være lækkert at se mere fra Ghost of Tsushima også, jeg tror det dog ikke, det kunne sagtens gå hen og være en efterår 2019 titel. Det samme er gældende med Death Stranding, det vil være super fedt at se noget gameplay fra det, men det lugter bare af et spil der lander slut 2019 eller start 2020, hvis det overhovedet bliver denne generation.

Jeg håber at Ready at Dawn dukker op og annoncerer at Lone Echo også udkommer til PSVR :) Men ellers kunne det være fedt hvis Ready at Dawn kom ud med en opfølger til The Order 1886. Ja det var ikke verdens bedste spil, men universet var interessant og det var flot udført, det kunne godt blive fedt. Og nu snakket faldt på efterfølger, jeg vil meget gerne se en Until Dawn 2 fra Supermassive Games, det kunne være fedt.

Ellers vil jeg gerne se noget gamplay fra Beyond Good & Evil 2 og det bliver også spændende at se hvad det næste Battlefield byder på, samt naturligvis Anthem og The Division 2, men kan håbe på at vi måske får en teaser til Dragon Age 4.

Men rygterne går jo også at CD Projekt Red vil annonceret et nyt RPG til E3, det vil være en kæmpe bombe hvis det var The Witcher 4, ja selv en stor ny udvidelse til The Witcher 3 vil blive populært, men de kan jo starte med at vise noget fra Cyberpunk 2077. En anden joker kunne være Borderlands 3, vi ved de arbejder på det og timingen vil passe fint. Men der er så mange jokers, og Half Life 3 er desværre ikke en af dem, men der er også Rocksteady's nye spil og hvad med From Softwares nye spil som går under navnet Shadows die Twice, er det Bloodborne 2. Så er der også et nyt Bioshock spil, som der er gået rygter om, Dying Light 2, et nyt Splinter Cell, Watch Dogs 3 og Devil May Cry 5.

Ja det her E3, kan gå hen blive fuldstændig sindssygt, men vi er også i den gyldne periode af levetiden for en konsol, det er nu de toppen af poppen udkommer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Da Senzai » man 07 maj 2018 17:26

War of the Monsters 2: eSports Edition!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf klatzen » man 07 maj 2018 19:53

Jeg kunne helt sikkert godt bruge noget mere Doom, så et evt Doom 2 (5), vil da være kærkommen. :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Maethiel » man 07 maj 2018 20:13

I mine drømme, præsenterer Rockstar L.A. Noire 2.... Men det er nok lige så sandsynligt som at jeg vinder i lotto 2 gange og bliver ramt af det samme lyn flere gange. Desværre...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Scoring » lør 12 maj 2018 20:23

Synes jeg siger det hvert år, men jeg det tegner til personligt at blive det fedeste E3 til dato. I prioriteret rækkefølge glæder jeg mig til følgende:

The Division 2
Anthem
Splinter Cell
The Last of us 2
Spider Man
Titanfall 3
Tomb Raider
Days Gone
Battlefield V
Red Dead Redemption
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf ikkNico » lør 12 maj 2018 23:25

Som det har været de seneste 2-3 år; spil spil spil

Sony viser de allerede kendte eksklusiver; Death Stranding + Spiderman. derudover en ny titel, der først udkommer sent i 2019

MS viser Crackdown for 4. gang og har en ny AAA titel med (der skuffer ved release), og en indie titel, der udkommer sent i 2019

Vi er der ikke helt endnu, men giv det lige et par år, så annoncerer alle de store publishers hver deres gaming service i stil med EA Access og Xbox Game Pass. Det E3 glæder jeg mig til
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Askinas » søn 13 maj 2018 14:41

PS4 kommer til, at understøtte PS1 spil som man har :D

Nyt Killzone
PS Now i DK
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf vendictas » søn 13 maj 2018 15:47

Mere konkret info om From Software's Shadows Die Twice.
Gameplay fra Metro Exodus.
Måske Lidt Gameplay fra Cyberpunk 2077, andet end " Close Doors " info.
Og så ellers bare gameplay fra alt, der er inden for nogenlunde rækkevidde, med snarligt udgivelse.Ghost Of Tsushima især.
Lidt Splinter cell ville heller ikke være dårligt, selvom jeg ikke har været alt for begejstret med deres udgivelser siden Double Agent.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 13 maj 2018 22:11

CyberPunk2077 selvom jeg er lidt skuffet over de er gået over til et rent First person view.
Mere info omkring Rocksteady´s Superman spil
Anthem info, håber på en dato for Beta
Rage 2 har fået mig helt op ad stolen
Starfield, bare gerne vide hvad det går ud på...
Nyt gameplay på FF7 Remake
Titanfall 3 men tvivler
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf HEADSTAR » man 14 maj 2018 07:56

Kunne godt bruge en løsning på at kunne downloade de gamle Psn spil fra Ps3eren.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+2

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Askinas » man 14 maj 2018 08:29

HEADSTAR skrev:Kunne godt bruge en løsning på at kunne downloade de gamle Psn spil fra Ps3eren.


Ja det ville ikke være dårligt. Så kunne man spille Metal Gear Solid HD Collection og Crysis 1-3 igen :D
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Erroneus » man 04 jun 2018 18:44

Oversigt over konferencerne, EU fremhævet.

Billede

Klikbar for større udgave.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 32 gæster